Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 18:38
Ik zag wat Diesel met Esther deed. ''Esther nee'' Ik probeerde te staan maar zakte weer in elkaar. Paige riep Leah. ''Leah'' Ze was nog steeds heel erg boos. ''Zij kan met je mee'' Zei ze tegen Noah.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 18:44
Esther verloor het bewustzijn. Diesel liep weer naar Elisa en wilde nog een energiebal laten vallen. Noah keek haar ongeduldig aan. "Whatever ! Zolang iemand me maar brengtr !" zei hij en legde Leah snel uit wat er aan de hand was toen ze binnen georbd was. Daarna orbden ze beiden weg. "Ric?" vroeg ik onzeker. Piper legde haar hoofd tegen de muur aan nadag ze Nicolaas had neergezet.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 18:52
Ik was ook bewusteloos. Paige ging boos op de bank zitten. ''Ik weet heus wel hoe ik op de baby moet letten.'' Zei ze tegen zichzelf. ''Ik ben niet dom'' Ze was heel erg boos. Ric knikte. ''Ja laten we terug gaan.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 18:57
Noah liet Diesel bij Elisa wegvliegen en rende naar Elisa toe. "Leah snel !" Ze rende naar hen toe en begon Elisa te helen. Noah liet Diesel de hele tijd tegen de muur aanvliegen. Piper keek naar Nico en wilde iets zeggen toen ze zich plots niet goed voelde. Na een tijdje waren we er weer. Ik liep naar binnen en vond mijn moeder op debank. "Hey mama !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:06
Noah schrok en keek om zich heen. "Waar is Esther?" vroeg hij en zag haar toen. Meteen rende hij naar haar toe en tilde haar op0. Hij rende met haar in zijn armen naar Leah, die haar meteen heelde. "Snel, weg hier !" zei hij en Leah orbde hen allemaal weg. "Alles in orde?" vroeg ik onzeker aan mijn moeder. Ik keek om om te zien waar Ric bleef. Nicolaas liep terug naar de woonkamer. Piper hield zich staande aan de keukentafel.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:12
Noah knikte. "Ja !" zei hij toen hij har wakker zag worden. Ze stak haar armen naar haar moeder uit. Ik liep naar Ric en kuste hem. "Waar bleef je?" Nicolaas rende naar zijn moeder. "Mama !" riep hij. Leah liep naar Paige.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:15
Ik wou niet dat me kinderen merkte dat ik nog erg zwak was. ''Hey lieverds'' Ik tilde Esther op. ''Gelukkig ben je in orde'' Ik knuffelde haar. Ric haalde een boeket rozen achter zijn rug. ''Ik was deze aan het kopen voor jou'' Hij gaf ze aan An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:21
Esther knuffelde haar moeder. "Gelukkig jij in orde zijn !" zei ze vrolijk. Noah keek bezorgd naar Elisa. "Gaat het wel?" Hij hoorde een geluid in de keuken, maar besteedde er geen aandacht aan omdat hij dacht dat het niets te betekenen had. Ik werd net zo rood als de rozen :p "Dankje !" Ik nam ze aan en gaf Ric een zoen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:23
Ik knikte. ''Ja ik ben in orde.'' loog ik tegen Noah. Ric kuste haar terug. ''Mooie rozen, voor een mooie vrouw'' Zei hij tegen An. ''Ik hou zielsveel met heel me hart van je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:30
Noah had toch het gevoel dat het niet met haar ging. Nicolaas sprong op en neer. "Kom, esther, Nico laten zien iets !" riep hij uit. Esther knikte. Ik was nog aéltijd rood. "Dankje ! Je betn een schat !" Ik begon hem te zoenen. "Ik hou ook van jou met heel mijn hart !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 19:33
Ik zette Esther neer. ''Ga maar met Nico mee'' Zei ik tegen haar. Ric keek haar vrolijk aan. ''Wat ben je toch mooi'' Zei Ric verliefd tegen haar. ''Ik wil je nooit meer kwijt.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 20:42
Esther knikte en liep weg met Nicolaas. Noah sloeg zijn armen om Elisa's middel en keek haar bezorgd aan. "Weet je wel zeker dat het gaat, lieverd?" vroeg hij erg bezorgd terwijl hij haar met zijn ogen onderzoekend aankeek. Ik werd rood. "Jij bent ook mooi !" zei ik hem en kuste hem zonder de bloemen te pletten. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 20:46
Ik wachte tot de kinderen uit de kamer waren. ''Ik voel me zo zwak, maar ik wil niet dat de kinderen dat merken'' Zei ik tegen Noah. Ric kuste An terug. ''Ik bof heel erg met jou'' Zei hij vrolijk. ''En ik meen het''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 20:55
Leah keek Paige aan. "Zou je niet even naar Piper moeten gaan?" vroeg ze onzeker en het was niet haar bedoeling om aan iemands kant te staan, maar als ze ruzie kregen en het hun samenwerking zou beïnvloeden dan waren het wel haar zaken omdat ze hun lichtgids was. Ik legde de bloemen op het salontafeltje en knuffelde Ric. "Ik bof ook metjou !" zei ik tegen hem en begon hem vol liefde te zoenen. Noah knikte. "Ik begrijp het, zullen we op de bank gaan zitten? Dan kan je wat op krachten komen... WIl je misschien iets eten of drinken?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 20:59
Ik schudde me hoofd. ''Ik wil naar bed toe'' Zei ik en kon haast me ogen niet open houden. Paig schudde haar hoofd. ''Nu niet'' Zei ze tegen Leah. Ric zoende An vol liefde terug.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:12
Noah knikte. "Ik zal vragen of An op Nicolaas, Esther en Charlotte wil passen !" Toen herinnerde hij zich iets en keek Elisa onzeker aan. "Waar is CHarlotte?" Ik bleef Ric zoenen en keek daarna mijn moeder aan. "Waarom moet je met tante Piper gaan praten?" vroeg ik haar. "Hebben jullie ruzie gehad?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:18
Ik schrok heel erg. ''Ik weet het niet, ik voel haar niet'' Ik was heel erg in paniek. Paige knikte uiteindelijk. ''Ja we hebben ruzzie gehad'' Gaf ze eerlijk toe. ''Maar ik wil nu niet praten''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:23
Noah werd bleek. "Rustig, we vinden haar wel !" zei hij en dahct diep na. Ik keek onzeker van mijn moeder Ric aan. "Ok, is goed !" zei ik. Ik keek Ric zwijgend aanb. "Gaan we even een vaas halen?" vroeg ik hem en pakte de rozen weer op. "In de keuken?" Ik keek hem aan. Nicolaas liet Esther het BoS zien dat hij op zolder gevonden had.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:27
Ik was heel g in paniek. ''We moeten haar meteen vinden'' Ik wou overeind springen. Ric knikte. ''Ja is goed'' Zei ric tegen An. ''We zijn zo terug'' Hij liep richting de keuken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:37
Noah zorgde ervoor adt Elisa niet recht kon springen. "Rustig, we doen de verloren heks spreuk, ok?" vroeg hij. "Die zou moeten werken !" Ik kwam in de keuken en draaide me om naar Ricardo. Achteruit liep ik verder terwijl ik hem opgewekt aankeek. Daardoor zag ik mijn tante niet op de grond liggen en viel over haar op de grond. Ik gilde van schrik. "WAT? !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:40
Ik bleef proberen overeind te komen. ''Ik moet haar gaan zoeken.'' Zei ik met veel paniek. Ric zag piper op de grond liggen. ''Piper'' Hij knielde bij haar neer en probeerde haar bij te laten komen. ''Piper word wakker.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:45
Noah bleef haar tegenhouden. "Elisa, rustig, zeg de verloren heks spreuk op !" Hij zweeg even. "PAIGE !" riep hij toen. Ik ging zitten en wreef over mijn achterhoofd. "Au !" TGOen zag ik pas dat het mijn tante was waar ik over gestruikeld was. "Tante Piper !" zei ik geschrokken en probeerde haar te helen." Het werkt niet !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 10 jan - 21:50
Ik bleef proberen. ''Laat me gaan ik moet haar zoeken'' De tranen begonnen over me gezicht te stromen paige orbte binnen. ''Wat is er aan de hand'' Vroeg ze aan Noah. Ric bleef proberen Piper bij te laten komen