Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 0:28
Ik sliep rustig door. Ik mompeld wat onverstaanbare dingen in me slaap. Ric knikte. ''Ja laten we naar het ziekenhuis toe gaan.'' Zei hij tegen An. ''Is alles in orde met je moeder'' Vroeg Ric een beetje bezorgt.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 11:44
Noah glimlachte en gaf Elisa een zoen. Daarna merkte hij dat hij ook moe was en zijn ogen begonnen dicht te vallen. Leah keek mij aan. "Ik blijf hier om op de kinderen te passen !" Ik knikte." We laten wel weten hoe het met haar gaat !" Ik trok Ric mee naar buiten toe en schudde mijn hoofd. "Ik denk het niet..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 11:48
Ik sliep rustig verder. ''Noah'' Mompelde ik in me slaap. Paige wachte bij de auto. Ric liep met An naar de auto en deed hem van slot. ''Stap maar in'' Paige stapte in en Ric ook.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 11:52
Noah glimlachte in zijn slaap en knuffelde Elisa. "Hou van je!" mompelde hij. Ik stapte als laatste in en ging op de achterbank zitten. IN gedachten verzonken deed ik mijn gordel vast. Onzeker keek ik naar mijn moeder. "Mama, je moet je echt niet schuldig voelen !" vertelde ik haar. "Dit heb je toch niet gewild? ! Je hebt haar niet neergeslagen ofzo... Het is niet jouw schuld !" Piper kwam aan in het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:06
Noah glimlachte nog meer in zijn slaap en bleef Elisa knuffelen. Charlotte sliep rustig door. Ik zuchtte en keek even naa RIc. "Ok, gelukkig !" zei ik. Ik hoopte maar dat mijn moeder me geloofde en zichzelf niet de schuld gaf van wat er met Piper gebeurd was. Piper werd onderzocht en werd daarna naar een kamer gebracht. Ze had de laatste weken veel te hard gewerkt en was oververmoeid.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:10
Ik sliep na een tijdje onrustig. ''Diesel nee'' Zei ik bang. Ric parkeerde de auto. ''We zijn er.'' Paige stapte uit en liep de ziekenhuis binnen. 'Piper het spijt me zo'' Zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:12
Noah werd wakker en keek bezorgd naar Elisa. "Diesel is hier niet, hij kan je niets meer doen !" fluisterde hij zachtjes in Elisa's oor en hield haar vast. Ik stapte ook uit en bleef even staan en keek mijn moeder na. "Ze geeft zichzelf nog altijd de schuld !" zei ik onzeker tegen Ric en keek hem aan. "Wat moet ik doen om haar te overtuigen?" Ik zuchtte. "Ze is zo koppig !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:16
Ik werd wakker en keek Noah aan. ''Ik ben zo bang'' Zei ik toen tegen hem. ric haalde zijn schouders op. ''Ik weet het niet'' Hij dacht na. "'Misschien lukt het alleen Piper om haar te overtuigen.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:21
Noah knikte. "Ik weet het !" zei hij. "Maar hier kan hij je niets doen !" Ik knikte. "Daar kan je best wel gelijk in hebben è!" Ik begon naar de ingang van het ziekenhuis te lopen en keek Ric aan. "Maar wat als ze niet wakker wordt?" vroeg ik bang.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:25
Ik keek Noah aan. ''Hij had de baby bijna gedood'' Zei ik bang tegen hem. Ric pakte An haar hand vast. ''Het komt wel goed'' Zei hij tegen An. Paige liep Piper haar kamer binnen
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:33
Noah werd bleek en knikte. "Ik weet het !" Hij knuffelde Elisa. "Gelukkig is het hem niet gelukt !" Ik knikte en hoopte dat hij gelijk had. Ik vroeg waar mijn tante lag en ging toen met RIc op weg naar haar kamer. "Ik hoop het !" zuchtte ik. Piper werd in slaap gehouden en merkte niet dat Paige binnen kwam.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:36
Ik knikte. ''Ja gelukkig niet'' Ik hield Noah goed vast. Paige pakte Piper haar hand vast. ''Het spijt me zo'' Fluisterde ze tegen Piper. ''Het spijt me zo erg''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 12:57
Noah knuffelde Elisa. "Het spijt me dat ik het bewustzijn verloor !" Piper hoorde Paige niet. Ik kwam binnen. "Hoe gaat het met haar?" vroeg ik onzeker. Leah ging op zoek naar Nicolaas en Esther. "Waar zijn jullie, Nico en Esther?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 16:25
Ik bleef Noah vast houden. ''Daar kon je niets aandoen'' Zei ik tegen hem. ''Jij hebt mij en Esther gered'' Paige keek hun niet aan. ''Ik weet het niet, ze slaapt'' Zei paige.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 17:44
Noah keek haar aan en voelde zich nog altijd schuldig. "Toch wel, ik had beter moeten opletten !" Ik liet Ric's hand los en ging naast mijn moeder staan. Ik legde mijn hoofd tegen haar schouder aan en keek naar mijn tante. "Het komt wel goed met haar !" zei ik zo overtuigd mogelijk. Leah vond de 2 op zolder met het BoS. "Voorzichtig daaarmee !" zei ze een beetje geschrokken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 18:18
Noah knuffelde Elisa terug. "Toch voel ik me schuldig !" zei hij zachtjes. "Ik hoop het ook !" zei ik toen. Bezorgd keek ik mijn moeder aan, maar bedacht me net op tijd zodat ik haar niet vroeg of ze even wilde gaan zitten of rusten omdat ze daarom zo boos was geworden op Piper en ik wilde ook geen ruzie krijgen met mijn moeder. "Moet er iemand iets drinken?" vroeg ik toen maar en keek om naar Ric. EZwakjes glimalchte ik naar hem.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 18:22
Ik hoorde het. ''Als iemand schuld heeft dan is het Diesel.'' Ik zei die naam erg zachtjes en met angst. Paige schudde haar hoofd. ''Nee ik hoef niet'' Ric keek An aan. ''Zal ik met je mee lopen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 18:33
Noah keek haar aan. "Je hebt gelijk !" zei hij en hoopte dat Elisa er nu niet verder op zou ingaan omdat hij zag dat ze bang was van DIesel. Ik knikte. "Ja, graag !" zei ik. "Vind je het erg om hier alleen te blijven, mama?" vroeg ik en draaide me weer naar haar om en keek haar aan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 18:48
Noah glimlachte. "Ik hou van je !" "Ok !" zei ik en liep de kamer al uit. "Ric kom je ook?" vroeg ik en stak mijn hoofd weer naar binnen om te kijken waar hij bleef en of hij al niet kwam. "Kom, RIc !" zei ik ongeduldig. Ik hoop maar dat mijn moederin orde is.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 18:58
Noah begon Elisa vol liefde te zoenen. "Ik wil je nooit meer kwijt !" "Sorry !" zei ik en werd rood. "IK ben denk ik wat bezorgd om mijn moeder waardoor ik niet echt met mijn gedachten erbij ben !" zei ik tegen hem. "Sorry !" Ik zuchtte en liep naar de kantine Piper sliep verder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 19:17
Ik kuste Noah terug. ''Ik wil jou ook nooit meer kwijt'' Ik kuste hem met veel passie. ''Het geeft niet'' Zei Ric en ging naast An lopen. ''Ik snap het'' Zei hij tegen haar.