Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 19:47
Noah streelde liefdevol Elisabeths haar buik terwijl hij haar vol liefde en passie de hele tijd bleef zoenen. "Dankje, Ric, echt waar !" zei ik en keek hem vrolijk aan. "Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten !" zei ik eerlijk en glimlachte blij naar hem. Ik bleef staan en keek hem aan. "Ik hou van je !" zei ik. "Echt waar !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 20:25
Ik ontspande helemaal. ''Dat voelt lekker'' Zei ik tegen hem. Ric keek An aan. ''Ik weet ook niet wat ik zonder jou zou moeten''' Hij kuste An. ''Ik hou zzielsveel van je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 20:54
Noah glimlachte en kuste haar nog een keer. "Mooi zo ! Dat was de bedoeling !" Hij bleef haar liefdevol strelen en begon haar in haar nek te zoenen. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en bleef hem een tijdlang kussen. Daarna keek ik hem aan en grijnsde terwijl ik bloosde. "Zullen we maar verder gaan?" vroeg ik. Piper bewoog haar hand.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 20:57
Ik was helemaal ontspannen. ''Hmmm ga door'' Mompelde ik. Ric knikte. ''Ja laten we dat maar doen'' Zei hij blozend. Paige zag dat Piper haar hand bewoog. ''Piper''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 21:26
Noah bleef Elisa strelen. "Of anders wat?" vroeg hij plagend. Ik nam zijn hand vast en trok hem mee naar de kantine. "Wat wil jij drinken ?" vroeg ik hem en had zelf eigenlijk niet zo heel veel dorst. Ik keek hem aan en was even helemaal vergeten wat er gebeurd was vandaag en was even niet meer zo bezorgd over mijn moeder. Piper knipperde met haar ogen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 21:31
Ik keek hem aan. ''Anders ga ik je heel hard kietelen'' Zei ik erg streng tegen hem. ''Dus wat gaat het worden.'' Ric keek an aan. ´´Doe maar een cola´´ Zei hij tegen An. Paige keek Piper aan. ´´Piper´´
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 21:40
Noah keek haar vrolijk aan en hield op met strelen. Ondeugend keek hij haar aan. "Ik stop !" zei hij met een grijns. Ik knikte. "Ik neem denk ik ook maar een cola", zei ik en ging voor hem en mij een cola halen. Daarna liep ik terug naar hem en gaf hem zijn cola. "Alsjeblieft !" "Paige?" vroeg Piper zwakjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 21:43
Ik keek hem aan. ''Je vraagt erom''' Ik bego hem heel hard te kietelen. ''Eigen schuld'' Zei ik vrolijk. Paige hield Piper haar hand vast. ''Het spijt me zo'' Zei ze tegen Piper. "'Dankje An'' Zei Ric en nam een slok.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 22:03
Noah begon hard te lachen toen Elisa hem begon te kietelen en probeerde haar handen weg te duwen. "GOedgoed, ik ga al verder !" lachte hij. Charlotte werd wakker en begon te huilen. Ik ging tegen Ric aanstaan. Piper gaf een kneepje in Paige's hand waarmee ze bedoelde dat het niet erg was. Ze opende haar ogen en probeerde het te zeggen, maar het lukte haar niet.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 22:07
Ik stopte. ''Dan is het goed'' Verschrikt keek ik op. ''Wat was dat'' Ik hoorde veel lawaai beneden. Paige bleef Piper haar hand vast houden. ''Rust maar uit''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 22:23
Charlotte begon harder te huilen. Noah schrok ook op en ging recht zitten. "Wat was dat?" vroeg hij. Piper knikte. "dankje !" zei ze zachtjes en keek Paige even aan waarna ze haar ogen weer sloot en in slaap viel, de hand van Paige nog steeds stevig vasthoudend. Ik dronk van mijn cola.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 22:26
Ik was heel erg bang. ''Wat als het Diesel is. De angst kon je in me ogen zien. ''Ik wil niet dat hij hier is.'' Paige viel een tijdje later zelf ook in slaap. Ric dronk zijn cola op. ''Dat was lekker''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 22:31
Charlotte bleef huilen en wilde getroost worden door haar moeder. "MAMA !" brulde ze en liet de lamp ontploffen. Piper sliep lekker, rustig verder. Ik dronk mijn cola ook op en knikte. "Ja, vind ik ook !" zei ik met een glimlach en zette mijn glas op tafel. Daarna leunde ik terug tegen hem aan omdat ik moe was. "Gaan we terug?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 22:35
Ik pakte charlotte. ''Shh het komt goed'' Zei ik tegen haar en probeerde kalm te klinken. ''Het komt allemaal goed'' Ik keek noah bang aan. ric knikte. ''Ja is goed'' Zei hij tegen An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 23:00
Charlotte werd rustiger. Noah keek geschrokken naar de lamp. Daarna keek hij Elisa weer aan. "Ik zou naar beneden gaan om te kijken, maar als het DIesel is, dan schemert hij waarschijnlijk hier binnen en dat laat ik niet gebeuren " Toch bleef ik staan en geeuwde. "Sorry !" zei ik en keek hem schaapachtig aan. Ik begon naar de gang te lopen en probeerde mijn ogne open te houden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 23:03
Ik wou niet dat Noah weg ging. ''Ik ga met je mee'' Zei ik toen tegen Noah. Ik stond op. Ric knuffelde An. ''Waarom ga je zo niet even slapen'' Zei ric tegen haar.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 23:19
"Omdat ik me zorgen maak om mijn moeder en niet wil dat ze domme dingen doet dus wil ik haar in het oog kunnen houden en dat gaat niet als ik slaap !" legde ik hem uit en keek hem daarna onzeker aan. "Sorry dat ik zo ratelde !" Noah knikte. "Goed idee, maar blijf vlak bij me !" CHarlotte geeuwde en sloeg haar armen om haar moeders nek.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 23:21
Ik knikte. ''Doe ik'' Ik bleef heel dicht bij Noah. Ric keek An aan. ''Ik wil ook wel op je moeder letten.'' Zei hij toen. ''Dan kan jij even slapen.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 11 jan - 23:34
Ik keek onzeker en gaf die taak niet graag uit handen. Toch vertrouwde ik hem zo erg dat ik toen knikte. "Ja, dankje, Ric !" Noah liep naar beneden toe. "Heb je CHarlotte goed vast?" vroeg hij onzeker. "Transporteer naar An toe zodra je merkt dat het Diesel is, begrepen?" vroeg hij op een toon die geen tegenspraak duldde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 12 jan - 18:30
Noah zuchtte opgelucht en liep verder. Toen ze in de keuken aankwamen, zag hij DIesel. Even bleef hij geschokt staan omdat Diesel hun hele keuken vernield had. "Ben je gek? !" riep Noah woedend. Charlotte hield haar moeder zo stevig vast, niet zozeer omdat zebang was voor DIesel, maar omdat ze bang was dat haar moeder haar weg zou transporteren. Diesel draaide zich naar hen om. Zijn ogen waren compleet duister en hij liet een vuurstraal op Noah afgaan. Die ontwijkte hem behendig. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan en viel in slaap.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 12 jan - 18:33
Ik ontwijkte de vuurstraal. ''Onze keuken'' Zei ik verbaast. ''Je hebt onze keuken kapot gemaakt'' Ik werd heel boos en stopte me bangheid weg. Ric bleef naar An kijken. ''Slaap lekker''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 12 jan - 19:02
Charlotte keek om zich heen. "akt !" herhaalde ze de laatste 3 letters van haar moeder. Het drong niet tot hem door wat ze zeiden doordat hij helemaal onder controle was van zijn blinde woede. Ik sliep rustig omdat ik me helemaal veilig voelde bij Ricardo. "Hou van je, Ric", mompelde ik in mijn slaap. Piper sliep door.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 12 jan - 19:07
Me ogen begonnen duister te worden. ''Noah breng Charlotte naar Piper'' Zei ik tegen hem. Ik keek woedend Diesel aan. ''Hoe durf je onze keuken kapot te maken.'' Ric straalde. ''Ik hou ook zielsveel van jou'' Zei hij en hoopte dat An hem hoorde.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 12 jan - 19:12
Ik hoorde Ric en glimlachte blij. Noah kek verbaasd naar Elisa. "Nee, Elisa ! Jij gaat naar An met haar !" zei hij. "Ik wil niet dat je hier alleen blijft en ik wil je hier zeker niet achterlaten !" Charlotte zag een vuurbal op hen afkomen en stak haar handje ernaar uit. Ze liet de vuurbal naar haar hand toevliegen en steeds kleiner worden zodat hij in haar hand paste. Vrolijk keek ze haar moeder aan en liet het zien. Daarna giechelde ze en gooide de vuurbal terug. Toen hij vlak bij Diesel was, versnelde hij plots en werd dubbel zo groot als hij in het begin geweest was. Diesel werd geraakt en vloog door het keukenraam naar buiten.