Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 21 jan - 20:12
Ik keek hem aan. ''WAT JE LOOG OVER MIJN DOCHTER'' Me ogen werden pikzwart. ''HOE DURF JE'' Paige zag Piper met Maria binnen komen. ''Hey lieverd'' Zei Paige zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 21 jan - 20:40
Diesel deed een stap naar achteren. "Ik..." HIj werd boos en shcemerde weg zodat Elisa hem niet kon aanvallen. Maria klapte in haar handen, maar was meteen stil toen ze bij het be van haar moeder stond. "Mama au?" vroeg ze bezorgd. Ze wilde bij haar moeder op bed geraken en probeerde zich los te wrikken uit haar tantes armen. "Bij mam !" Ik keek op het toilet in de spiegel en zag dat ik erg bleek was.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 21 jan - 20:43
Ik was echt woest. ''Mama legt je even in bed'' Ik deed wat ik zei en liep terug naar de woonkamer en zei een spreuk zodat Charlotte geen geluid kon horen. Door me woede begon ik toen vuurballen en energieballen in het rond te gooien in de woonkamer. Paige keek naar Maria. ''Mama nu geen au'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 18:59
Charlotte begon heel er hard te huilen en nog harder toen ze merkte dat ze zichzelf niet kon horen huilen. Ze begreep er niets van ! De spreuk had ervoor gezorgd dat Charlotte niet alleen de dingen in de andere kamer kon horen, maar helemaal niets meer. "MAMA !" DIesel liep door het park. "Haar eerst even laten afkoelen !" Maria keek blij. "Nu mogen zitten mam?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:02
Na een tijdje was ik vermoeid. ''Dat deed me goed'' Ik was op door al die kracht die ik gebruik hebt. ''Volgens mij heb ik teveel kracht gebruikt.'' Alles begon rond me te draaien. Paige knikte. ''Ja je mag bij mama zitten''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:11
Ik besloot na een tijdje terug te gaan. Wankel kwam ik de kamer binnen en hoopte dat niemand het zag. Meteen ging ik op een stoel zitten. Maria straalde toen ze door Piper bij haar moeder gezet werd. Meteen sloeg ze haar armen om haar moeders nek. "Mam !" Charlotte brulde nog harder. "MAMA !" Ze raakte helemaal in panek.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:24
Charlotte sloot haar ogen en voelde waar haar moeder was. Ze schemerde dan meteen naar haar toe en raakte nog meer overstuur. Het lukte haar wel om haar moeder te beginnen helen en ze hoopte dat haar moeder daardoor snel wakker zou worden. "Mama !" huilde ze. ZE hoorde niet dat haar vader binnen schemerde. Maria was erg blij. "Knuffel klijgen mam !" Ik ging met mijn hand over mijn schouder tot ik de wonde gevonden had.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:27
Ik kwam niet bij. Ik kon niet geheeld worden want ik was niet gewond, ik was heel erg vermoeid door al die kracht die ik gebruikt had om me woede uit te werken op de muren en de meubels. Paige keek naar An. ''An gaat het''' Vroeg ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:31
CHarlotte begon harder te hulen en had niet door dat haar vader riep. "WAT IS HIER GEBEURD? !" Woedend rende hij naar Elisa en Charlotte en tilde haar op. Charlotte schrok zo hard dat ze bijna wegschemerde. Geschrokken keek ik op en knikte snel. "Ja, het gaat goed ! Ik denk dat mijn schouder gewoon wat stijf is door daarstraks !" loog ik en keek snel naar buiten. Maria begon haar moeder te porrne.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:35
Ik kwam eindelijk langzaam bij. ''Wat is er gebeurt'' Vroeg ik zachtjes. Paige bleef An aankijken. ''An ik geloof je niet'' Zei ze toen. ''Je bent zo bleek''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:38
Diesel was boos. "Waarom zeg jij mij dat niet ? !" CHarlotte begon nog harder te huilen. Diesel gromde en zette haar neer. "Ze huilt veel te hard !" zei hij nors. Ik raakte wat in paniek. "Het is niets !" zei ik en stond op. DOordat ik steeds zwakker werd, begon de spreuk uit te werken. De wonde werd af en toe zicht baar. Maria zag het . "OOh !" zei ze verbaasd en wees.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:43
Ik stond op maar alles draaide weer. ''O me hoofd'' Ik hield me recht tegen de muur. ''Alles draait'' Ik zakte weer in elkaar. Paige keek en zag het toen en sprong haast uit bed. ''An je bent nog gewond.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:49
Diesel schrok en rende naar Elisa toe. Hij knielde bij haar en tilde haar op en ging haar toen in haar bed leggen. "Elisa, word wakker !" Charlotte bleef hard doorhuilen ook al deed haar stem heel erg veel pijn van het harde hulen. Ze wilde zichzelf kunnen horen en dacht dat het wel zou lukken als ze nog harder zou huilen. Maria schrok toen haar moeder uit bed sprong. Ik ging snel recht zitten en probeerde de kamer uit te komen, maar plots werd alles zwart voor mijn ogne en viel ik neer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:52
Ik kwam langzaam bij. Bij de val had ik hard me hoofd gestoot. ''Wie ben jij'' Vroeg ik toen aan Diesel. ''En waar ben ik.'' Vroeg ik daarna. Paige schrok heel erg. ''AN NEE'' Ze vergat haar eigen pijn en knielde bij An neer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 19:59
Diesel grijnsde. "Jij bent Elisabeth en ik ben Diesel, je man !" zei hij en glimlachte vriendelijk naar haar. "Gaat het?" Maria verstopte zich onder het deken van haar moeder. Ik begon langzaam weer bij te komen. "Mama", zei ik zwakjes. Piper kwam toegesneld.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 20:06
Ik keek hem aan. ''Ben jij me man'' Ik was heel erg verward. ''Waarom weet ik niets meer'' Vroeg ik een beetje bang. Paige keek An aan. ''Waarom loog je'' Vroeg Paige toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 20:40
Diesel knikte. "Ja, dat ben ik !" zei hij en was erg blij met deze onverwachte wending van de stand van zaken. "Omdat je over een speelgoedje van Charlotte, onze dochter, struikelde en heel erg hard op je hoofd terecht bent gekomen, denk ik !" Charlotte huilde nog altijd. Ik keek mijn moeder niet aan. "Daarom ", zei ik zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 20:56
Diesel knikte. "Ze is aan het huilen, zullen we naar haar toegaan?" vroeg hij toen en was heel erg blij dat Elisa nu dacht dat hij haar man was. "Dankje ", zei ik. "Ik wilde gewoon dat alles in orde zou komen met jou." Ik sprak erg zachtjes en keek mijn moeder nog steeds niet aan. Maria trilde. "BLoed?" vroeg ze bang.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 20:58
Ik knikte. ''Ja is goed'' Zei ik toen en stond op. Paige knuffelde An. ''En ik wil dat jij in orde bent'' Zei ze tegen An. ''Dan gaat het pas goed met mij''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 21:09
Diesel liep naar de woonkamer en wees naar Charlotte. Zelf bleef hij staan omdat hij haar niet nog meer overstuur wilde maken. Ik hield mijn moeder goed vast. "Maar ..." Ik wist het niet meer. Maria kwam piepen van onder de lakens. "Malia telug mogen kijken?" vroeg ze. Piper glimlachte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 21:11
Ik liep naar Charlotte en tilde haar op. ''Dus jij ben mijn dochter'' Vroeg ik toen. Paige keek An aan. ''Zullen we maar opstaan'' Ze knikte naar Marie. ''Ja je kan weer kijken.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 22 jan - 21:20
Charlotte zag haar moeders lippen bewegen, maar hoorde niet wat ze zei. "MAMA !" riep ze heel hard, maar had zelf niet door dat het heel erg luid was. Ze was echt heel erg bang. Diesel had het gevoel dat er iets mis was met Charlotte. Ik knikte en stond op. Ik hielp mijn moeder overeind. Maria keek haar moeder ondeugend aan. "Malia velstopt !" Ze trok het deken weer over zich heen.