Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 1 jan - 14:25
Ik keek hem vrolijk aan. ''Ja daar ben ik ook blij om'' Zei ik erg vrolijk tegen hem. ''Ik begin alleen maar moe te worden'' Zei ik tegen hem. ''Door het lopen met de krukken''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 1 jan - 15:49
Noah keek haar bezorgd aan. "We zullen teruggaan naar het hotel als Nico en Esther hun knuffel hebben !" zei Noah toen. Ik knikte. "Ja, dat lijkt me het beste !" Nicolaas kwam aangelopen met drie knuffels. "Kijk mama !" zei hij. Esther had één knuffel gekozen en liep naar haar moeder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 1 jan - 15:51
Ik zag het en moest lachen. ´´Leg er maar 2 terug.´´ Zei ik tegen Nico. ´´Je mag er 1 hebben´´ Zei ik vrolijk. Ik zag Esther. ´´Mooie knuf, lieverd´´´ Zei ik tegen haar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 1 jan - 16:01
Esther straalde omdat haar moeder haar knuffel mooi vond. "Mama knuf Esthel mooi vinden !" Nicolaas staarde van zijn moedernaar zijn knuffels en ging op de grond zitten. Hij zette ze naast elkaar op de grond en keek naar de knuffels. "Welke kiezen?" jammerde hij. Hij vond het erg moeilijk en had tranen in zijn ogne. "Niet wegdoen..." Ik moest lachen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 1 jan - 23:55
Ik keek naar Nico. ''Ok ok je mag er 2 houden.'' Zei ik tegen Nico. ''Je moet er 1 weg doen'' Ik keek Esther aan. ''Jij mag er ook nog 1 uitzoeken.'' Zei ik tegen haar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 1:19
Nicolaas keek blij. "Ok !" zei hij toen. Hij pakte twee knuffels en gaf die aan zijn moeder. TOen ging hij de andere weer weg liggen. Esther keek verbaasd op. "Ja, mogen?" vroeg ze toen. Ze keek blij en liep weg. Even later kwam ze terug met een paardenknuffel en liet die aan haar moeder zien. "Deze !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 1:22
Ik hield de knuffels voor Nico vast. Ik knikte naar Esther. ''Die is heel erg mooi'' Zei ik vrolijk tegen haar. ''Zullen we de knuffels gaan betalen'' Zei ik toen
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 1:29
Nico kwam eraan gelopen. "Ja ! Ja !" rioep hij uit. "Betalen !" Esther knikte en liep tot bij haar moeder. Ze klemde haar twee knuffels in één arm en nam met haar andere hand haar moeders hand vast. Ik keek naar Hendrik en gaf hem een zoen." Ben je moe?" vroeg ik hem toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 1:31
Ik liep met hun naar de kassa en betaalde de knuffels. ''Nu zijn ze van jullie'' Zei ik tegen Nico en Esther. Hendrik knikte zachtjes. ''Moe''' Zei hij slaperig en keek zijn moeder slaperig aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 13:29
Nicolaas straalde. "NU knuffels Nico zijn !" Esther knuffelde haar knuffels. IK glimlachte naar Hendrik. "We gaan terug naar het hotel gaan en dan mag je een dutje doen !" zei ik hem. Nicolaas leunde tegen zijn moeders been aan. "Nico moe..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 13:32
Ik keek Nico aan. ''We gaan weer naar het hotel en dan kan je lekker even slapen met je knuffels.'' Zei ik tegen hem. ''Dutje doen'' Zei Hendrik haar na. Hendrik viel al langzaam in slaap
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 13:38
"Met knuffels !" zei NIco opgewekt en knuffelde zijn knuffels. "Mama dlagen !" zei hij toen en wilde dat zijn moeder hem droeg. "NEe, ik draag je wel !" zei Noah. "JE mama kan je nu niet dragen omdat ze met krukken loopt !" Nico knikte en liet zich oppakken door Noah. Esther was ook heel erg moe, maar wilde zelf stappen. "Laten we gaan !" zei ik en liep de winkel al uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 13:47
Esther knikte en liep naar haar moeder toe. Met z'n allen liepen we naar huis toe. "Ja, ik ga denk ik ook even slapen !" zei ik tegen Elisa. We kwamen aan in het hotel en ik liep met hen naar onze kamer. "Tot straks?" vroeg ik hen. Ik wilde de deur al openmaken van mijn kamer. esther leunde tegen de muur en viel bijna in slaap. Nico sliep al.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 13:56
Esther kroop in bed met haar knuffels en sliep meteen. Noah legde Nico in bed. "Zo die slapen !" zei hij tegen Elisa en liep op haar af. Hij zoende haar. "Gaat het met je enkel?" vroeg hij. Ik liep mijn kamer binnen en legde Hendrik in zijn bed en legde zijn knuffel bij hem. "Slaap lekker !" zei ik tegen hem en ging toen zelf op mijn bed liggen en viel meteen in slaap. Ik sliep lange tijd door.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 14:08
Ik sliep rustig door. "Hendrik", mompelde ik in mijn slaap. Ik rolde op mijn zij en sliep rustig door terwijl ik over Hendrik en Thomas droomde. "Ok !" zei NOah en zag haar toen gapen. "Misschien kan je ook best even gaan slapen !" zei hij haar. "Ik kom wel naast je liggen !" Hij geeuwde ook. "IK ben ook moe !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 14:11
Me ogen vielen haast dicht. ''Ok'' Zei ik tegen Noah. Ik zette me krukken weg. Hendrik draaide zich om. ''Knuffel'' Mompelde hij en glimlachte in zijn slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 14:32
Noah hielp Elisa naar bed en ging toen bij haar liggen. "Trusten !" zei hij en gaf haar nog een zoen. Toen viel hij meteen in slaap en sliep lange tijd door. NIco's wonde begon weer pijn te deon en daardoor begon hij onrustiger te slapen en met zijn benen te trappen. Esther begon er wakker door te worden. Ik sliep nog altijd rustig en droomde plots over Michael. "Michael..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 15:01
Nico werd wakker en begon te huilen. "Au doen, mama !" Hij bleef huilen. Esther wass zo moe dat ze er helemaal niet wakker doro werd. "Knuf !" mompelde ze. Ook Noah sliep door. "Hou van je, ELisa", mompelde hij. Ik sliep nog lekker door en had niet door dat Hendrik wakker geworden was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 15:04
Ik pakte z'n kinderasprientje. ''Hier eet maar op'' Zei ik tegen hem. Hendrik klom uit zijn bed. Hij klom bij zijn moeder in bed. ''Hendlik bij mama'' hij viel weer in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 2 jan - 15:09
Nico nam het aan en at het op. "NIco bij mama liggen?" vroeg hij toen. Hij huilde nog een kleine beetje. "Alsjeblieft?" Ik werd wakker van Hendrik en zag dat hij alweer in slaap viel. Ik glimlachte en zorgde ervoor dat hij ook op het kussen kon liggen en dat hij onder het laken lag. "trusten !" zei ik hem. Ik geeuwde en viel zelf ook terug in slaap. Esther sliep door.