Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 11:48
Ik knikte. ''Klopt toen wou ik ook niet slapen.'' Ik glimlachte. ''Ik was toen stout, krijg ik nu straf'' Vroeg ik speels. Paige zag de enveloppe en pakte hem op. ''Waar komt die vandaan.'' Ze maakte hem open.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 11:57
Noah knikte. "Ja, dat verdien je wel !" zei hij met een grijns en begon Elisa vol liefde en passie te zoenen. "Is deze straf zwaar genoeg?" vroeg hij haar toen en keek haar met een speelse blik in zijn ogen aan. "Of wil je nog een zwaardere straf?" Maria keek ook naar de enveloppe en wilde de brief die erin zat eruit nemen omdat ze erg nieuwsgierig was. "Wat op?" vroeg ze. OP het briefje stond dat als Paige Henry terug wilde, ze Maria aan Gordon zou moeten geven. De volgende dag om acht uur 's morgens zou de wissel doorgaan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:02
Ik keek Noah streng aan ''Wat een lichte straf'' Ik begon hem terug te kussen Paige las het briefje en raakte in paniek. ''Maria we kunnen morgen niet gaan wandelen, maar hoe vind je het om naar je tantes toe te gaan'' Vroeg Paige aan Maria. ''dan kun je daar met Wyatt, Chris en melinda spelen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:07
Noah glimlachte. "Sorry !" Hij begon haar terug te zoenen en bleef haar zoenen. Ondertussen ging hij met zijn hand onder haar t-shirt en streelde haar liefdevol. Maria begon hard te huilen. "Mama zegt gaan ! An en Cico wandel ! MAMA NIET LIEF !" Ze huilde steeds harder en had niet door dat haar moeder erg in paniek was. "MAlia niet naal tante ! Malia mama !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:17
Ik genoot van de streling. ''Ik hou van je'' Zei ik tegen Noah. ''Maria jij gaat morgen naar je tante toe.'' Zei Paige wat streng tegen Maria. ''Mama moet dan iets doen.'' Zei Paige nog in paniek.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:22
"Ik hou ook van jou !" zei Noah en glimlachte. Hij bleef haar vol liefde strelen en voelde zich erg gelukkig. Doordat haar moeder zo streng was, begon ze nog harder te huilen. "Mama nooit wilt doen MAlia !" huilde ze en begon met haar benen te trappelen omdat ze op de grond gezet wilde worden. "MAMA NIET LIEF !" brulde ze toen. Cico werd wakker en begon te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:25
''Ik wil je nooit kwijt.'' Zei ik tegen Noah. Paige kon het even niet aan en riep Leah. ''LEAHHHHHHHHHHHHHHHH'' ''Lieverd mama wil wel doen wat Maria wil maar het kan niet'' Zei ze met tranen in haar ogen. ''Mama moet Henry helpen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:32
Noah zoende haar terug en keek haar daarna diep in haar ogen aan. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt !" Maria keek plots bezorgd haar moeder aan. "Wat Hen is?" vroeg ze toen verbaasd. Leah orbde binnen en keek om zich heen. "Wat is er aan de hand? Paige, ben je in orde?" vroeg ze onzeker toen ze haar tranen zag. ze wilde Maria over pakken, maar die gaf een klap op haar handen en hield haar moeder daarna nog steviger vast. "Malia blijft mama !" zei ze dreigend.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:36
k kuste Noah met veel passie. ´´Ik heb het goed voor mekaar met jou´´ Zei ik lief tegen hem. ´´Henry is boodschappen doen´´ Loog Paige. Leah Gordon heeft Henry ontvoert en hij wil dat ik morgen maria tegne hem ruil. Zei paige via gedachten tegen Leah, omdat ze niet wilde dat Maria het hoorde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:41
Noah glimlachte en ging nog dichter bij Elisa liggen terwijl hij haar bleef zoenen. Maria keek haar moeder heel erg verbaasd aan en een boze blik verscheen in haar ogen. "Donkel ! Dan niet buiten mag! " zei ze en geloofde haar moeder helemaal niet. Leah werd een beetje bleek en vroeg in gedachten. En wat ben je van plan nu te doen? Cico begon harder te huilen omdat niemand naar hem toe kwam. "Cico !" zei Maria en wees naar het bed waar ze Cico op orbde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:45
Na een tijdje viel ik langzaam aan in slaap. Paige wist het niet meer.´ Ik weet het niet ik weet het echt niet Ze probeerde haar tranen tegen te houden. Ik wil Henry niet kwijt, maar Maria ook niet Het lukte haar met veel moeite niet te gaan huilen. Paige keek naar Cico en tilde hem op
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 12:48
Noah viel ook in slaap en bleef dicht tegen Elisa aan liggen. Maria keek naar haar broer en grijnsde. Daarna keek ze met een boze blik terug naar haar moeder. "Mam, Hen is?" vroeg ze toen. "Niet winkel ! Malia niet voelt Hen ! Waal is?" vroeg ze haar meoder. Gordon had zijn huis tegen alle soorten magie beschermd en keek grijnzend naar Henry die bewusteloos en vastgebonden op de grond lag. Ik had een nachtmerrie en werd plots wakker. Onzekre keek ik om me heen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 14:06
Na een tijdje werd ik wakker en kon niet meer in slaap vallen. ''Lieverd mama weet niet waar Henry is.'' Zei Paige met tranen in haar ogen, ze was heel erg van streek. ''Mama zal hem wel vinden.'' Ze knuffelde Maria even. ''Sorry'' Paige kon er even niet meer tegen en liep de slaapkamer uit en in de gang zakte ze huilend tegen de muur aan op de grond.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 14:36
Noah geeuwde en sliep verder. Maria keek verbaasd naar haar moeder. "MAma tliest !" zei ze toen die wegliep. "Malia niet lief !" Ze begon te huilen omdat ze dacht dat haar moeder verdrietig was door haar. Ze orbde naar haar moeder toe en knuffelde haar. "Mam niet huil ! Malia lief zijn ! Mam blij Henvindt?" vroeg ze toen onzeker. Leah pakte CIco op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 14:38
Ik ging dan maar even tv kijken. Paige omhelsde Maria. ''Je bent ook lief'' Ze knuffelde haar. ''Mama zal henry wel vinden'' Ze probeerde te stoppen met huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 14:48
Maria keek haar mloeder aan. "Malia Hen vindt vool mama !" zei ze en ze orbde naar het huis van haar vader, waar zij als enige naar binnen kon orben. Ze was erg blij omdat ze haar moeder ging helpen en dat haar moeder dan weer blij zou zijn. "Hen vondt !" zegt ze vrolijk en orbde hem al naar haar moeder toe en wilde toen zelf terug naar haar moeder toegaan, maar haar vader pakte haar op. Hij zorggde ervoor dat ze niet meer weg kon. Ze begon te huilen toen ze dat merkte. "Naal mama !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 14:50
''Nee maria hoeft Henry niet te vinden dat doet mama wel.'' Paige schrok zich rot toen Maria weg orbte. ''MARIA NEE'' Het werd Paige teveel. ''Henry'' Ze zag hem binnen orben en rende naar hem toe. ''LEAH''
Laatst aangepast door speedy3322 op wo 17 dec - 16:45; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 15:06
Leah kwam toegerend. "Henry !" zei ze geschrokken en begon hem te helen. dan maakte ze hem los. Henry kwam bij en keek Paige aan. Hij glimlachte. Maria huilde heel erg hard en wilde naar huis toe. "Papa stout !" huilde ze erg hard. Ik had een vreemd gevoel en keek om me heen. "Mama?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 16:41
Paige was nog erg in paniek. ''Waar is Maria nu'' Ze keek in paniek rond. ''Ik ga haar halen'' Ze wou naar Gordon zijn huis orben maar botste hard tegen een bescherming aan. ''Au dat deed zeer.'' Ze begon op de deur te ramen. ''GORDON LAAT MARIA GAAN.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 17:56
Ik had nog altijd een slecht gevoel. Ik nam mijn mobiel en belde naar mijn moeder. Henry wilde antwoorden, maar Paige orbde al weer weg. Maria begon harder te huilen toen ze haar moeder hoorde. "MAMA HEBBEN !" huilde ze. GOrdon keek boos naar Maria en zette haar op de grond neer. "Nee !" zei hij boos. "Ze blijft hier, voor altijd !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 18:01
Ze bleef op de deur bontsen. ''NEE MARIA'' Paige was heel erg in paniek. ''MARIA'' Ze bleef bonken en zakte toen huilen op de grond ''Dit is allemaal mijn schuld'' Huilde Paige.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 18:12
Ik voelde waar mijn moeder was en merkte plots dat ze bij Gordon was. "Wat?" Ik keek naar Hendrik, ging daarna checken of de deur op slot was . "Thomas !" zei ik toen zachtjes en toen hij verscheen vroeg ik hem om op Hendrik te passen. Ik orbde naar mijn meoder toe en zag haar huilend op de grond zitten. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. "Mama, wat is er?" vroeg ik bezorgd. Maria bleef hard huilend en Gordon gaf haar plots een klap in haar gezicht. Ze struikelde naar achteren en viel. Geschrokken bleef ze op de grond liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 18:16
Paige keek An huilend aan. ''Gordon had je vader ontvoerd en wou hem ruilen voor Maria'' Huilde ze. ''Maria wou Henry redden en is toen naar Gordon georbt en heeft ze Henry terug georbt.'' Ze huilde nog hard. ''Maar nu is ze zelf gevangen en ik kan niet binnen haar redden.'' Paige keek An nog aan. ''Het is me eigen schuld''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 18:26
Ik heisde mijn moeder overeind. "Het is niet jouw schuld !" Ik liet in mijn hand een vuurbal verschijnen en gooide die tegen de deur aan. Daarna gooide ik er nog een paar totdat ik naar binnen kon. "GORDON GEEF ME MIJN ZUSJE TERUG !" shcreeuwde ik en rende naar binnen. Ik orbde hem tegen de muur aan en tilde mijn zusje op. Ik rende met haar terug naar buiten. Gordon volgde en richtte een pistool op mij en Maria. "Nog een stap verder en ik schiet!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 17 dec - 18:29
Paige zag wat An deed. ''An pas wel op'' Ze zag An met Maria buiten komen. ''Maria'' Ze zag dat Gordon een pistool op An en Maria richte. ''Blijf bij hun uit de buurt.'' Paige ging snel voor hun staan.