Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 17:37
Esther dacht diep na, maar was zo moe dat ze toch maar gewoon knikte. "Ja, mama bij Esthel op bed zitten !" Ze geeuwde en legde haar hoofd tegen haar moeders hoofd aan. "Mama ook slapen?" vroeg ze toen. Ik bleef tegen mijn moeder aanstaan en sloot mijn ogen. "Ik wil niet gaan slapen !" zei ik haar toen. NIco sliep lekker verder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 17:40
Ik keek Esther aan. ´´Ja mama gaat straks ook slapen´´ Ik stopte haar in en ging bij haar op bed zitten. ´´An je bent moe´´ Ze keek An aan. ´´Even slapen zal je goed doen.´´ Zei ze.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 17:45
Esther glimlachte opgelucht en viel toen ook in slaap. Noah keek naar Elisa. "Slaapt ze al?" vroeg hij verbaasd.Daarna keek hij Elisa bezorgd aan. "Gaat het een beetje met je?" Ik was tegen mijn moeder aan in slaap gevallen en hoorde haar daardoor niet meer. Nicolaas begon te brabbelen in zijn slaap. "Stland... zwem met mama..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 17:47
Ik keek Noah aan. ´´Ja ze slaapt al ze was erg moe´´ Ik knikte. ´´Ja het gaat wel, zullen we even op balkon gaan zitten.´´ Ik keek hem weer even verleidelijk aan. Paige tilde An op en legde haar op bed en stopte haar in. ´´Slaap lekker lieverd.´´
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 18:38
Noah knikte en keek even naar Esther. Daarna keek hij Elisa weer aan. Hij grijnsde toen hij Elisa verleidelijk naar hem zag kijken. "Ja, dat lijkt me wel een goed idee !" zei hij en stond vrolijk op. Hij liep naar Elisa toe, trok haar overeind en begon haar vol passie te zoenen. Ik ging direct op mijn zij liggen en sliep gewoon rustig verder. Ik hoorde al niet meer wat mijn moeder zei. Nicolaas had een beetje pijn aan zijn wonde en sliep daarom niet zo goed. Hij trappelde met zijn beetjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 18:43
Ik zag het en wist niet wat ik moest. ´´Wat moeten we doen, hem laten slapen.´´ Vroeg ik aan Noah. Paige orbte weer naar huis toe. ´´Ik ben weer thuis´´ riep ze.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 18:54
Noah knikte. "Ik denk dat dat het beste is ..." zei hij wat onzeker en leidde Elisa dan naar het balkon toe en begon haar te zoenen. Maria had een nachtmerrie gehad en was naar beneden georbd op zoek naar haar moeder of Henry, maar geen van beiden had ze gevonden. Ze hoorde haar moeder en rende huilend naar haar toe en stak haar armen uit. "Pakken !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 18:56
Ik kuste Noah met veel Passie terug. ´´Ik hou zielsveel van je´´ Toen kuste ik hem weer. ´´Wat is er lieverd´´ Vroeg Paige. ´´Kan je niet slapen'' Paige tilde haar op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 21:35
Noah bleef Elisa zoenen en ging toen met zijn handen onder haar t-shirt en begon haar liefdevol te strelen. "Ik hou van je !" zei hij en begon haar in haar hals te zoenen. Maria huilde en zei. "Natmellie !" Ze kon het niet goed uitspreken en begon nog harder te huilen. "MAlia mama kwijt !" huilde ze en keek haar moeder aan. Dan legde ze haar gezichtje tegen haar moeders gezicht aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 21:40
Ik keek Noah aan. ''Ik hou ook zielsveel van jou. Ik begon zijn t-shirt uit te trekken. ''Had je een nachtmerrie. O lieverd toch'' Ze trooste Maria. ''Mama was zonet even bij iemand op bezoek'' Ze bleef haar troosten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 21:47
Noah begon Elisa's broek los te maken. "Je weet toch zeker dat niemand ons hier kan zien hé?" vroeg hij toen een beetje onzeker en keek om zich heen. "MAma niet ezegt !" zei ze boos. "Mama altijd zeg mama weg !" Boos keek ze haar moeder aan voor antwoord. "En Henly ook weg !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 21:50
Ik knikte. ''Ja niemand kan ons zien'' Ik begon hem met veel passie te kussen. ''nee mama had dat niet gezegd omdat mama snel weg moest.'' Ze keek Maria aan. ''Is Henry ook weg.'' vroeg ze.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 22:00
"Dan is het goed !" zei Noah en begon Elisa vol passie te zoenen. Hij trok haar t-shirt uit en begon haar dan weer te strelen over haar lichaam. Maria dacht even na en besloot dat dat wel een goede reden was. Ze knikte. "Henly weg !" zei ze opnieuw en knikte. "Malia niet vindt Henly !" Ze keek wild van de ene kant van de kamer naar de andere kant van de kamer. "Weg !" was haar besluit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 22:05
Ik begon Noah zijn broek uit te trekken. ''Je kan lekker zoenen.'' Zei ik tegen Noah. ''Dan zal hij straks wel terug komen.'' Zei Paige tegen Maria. ''Zullen we iets leuks gaan doen'' Vroeg Paige aan Maria.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 22:23
Noah kuste Elisa terug. "Jij nog veel beter !" HIj hielp haar met zijn broek. Maria knikte en begon te stralen. "Mama wil doen met Malia?" vroeg ze en begon nog harder te stralen. NIcolaas trappelde nog harder met zijn voeten en begon te jammeren omdat hij zoveel pijn had. Toch sliep hij nog altijd door. Esther sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 22:27
''Dankje'' Ik zoende Noah met veel passie terug. ''Ja mama wil iets leuks met Maria doen'' Zei Paige vrolijk. ''Wat wil je gaan doen met mama, lieverd'' Vroeg ze vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 22:54
Noah deed de rest van Elisa's kleren uit en begon haar over heel haar lichaam te strelen. Hij bleef haar met veel passie zoenen. Maria dacht diep na. "Leuk doen ! Speeltuin !" riep ze toen en haar ogen begonnen te stralen toen ze aan een speeltuin dacht. Met hele lieve oogjes keek ze haar moeder smekend aan. Cico sliep nog. Nico werd wakker en keek naar het plafond. Zachtjes begon hij tegen zichzelf te praten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 22:57
Ik geniet heel erg van Noah. ''Wat weet je toch goed hoe je me moet verwennen.'' Zei ik lief tegen hem. ''Lieverd het is donker buiten, zullen we iets leuks doen binnen.'' Vroeg Paige aan Maria. ''En daarna ga je naar bed en dan gaan we morgen wandelen en naar de speeltuin.'' Stelde Paige voor.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 23:04
Noah glimlachte naar Elisa en genoot ook heel erg van haar. "Donkel?" vroeg Maria erg verbaasd. "Binnen !" knikte ze, maar toen ze slapen hoorde schudde ze haar hoofd. "Nee, Malia nooit slapen !" zei ze toen nors omdat ze bang was dat er een monster onde haar bedje zat. "Ja, molgen speeltuin ! Nu puzzel !" zei ze. Ze was heel blij dat ze morgen naar de speeltuin mocht met haar moeder. "Cico, An ook?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 23:07
Ik genoot en keek toen Noah aan. ''Zullen we naar binnen toe gaan.'' Vroeg ik hem. ''Ja puzzelen'' Paige pakte een Puzzel. ''Nee cico en An niet, die slapen, waarom wil jij niet slapen, lieverd'' Vroeg Paige aan Maria.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 23:23
Maria keek haar moeder aan. "Molgen mee? An, Cico?" vroeg ze toen en keek haar moeder aan. "Malia noooit slapen !" zei ze boos en keek erg bang toen ze aan het monster dacht. Ze verborg zich in haar moeders haren. Noah knikte. "Ja, dat is goed !" zei hij en kleedde zich aan. Hij gaf Elisa nog een zoen. Nicolaas kwam uit zijn bed en liep naar het balkon. "Mama doen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 15 dec - 23:26
Ik was nog niet aangekleed en ging achter Noah staan. ''Mama frisse lucht'' Zei ik snel tegen Nico. ''Hoor je niet in bed te liggen.'' ''Ja hun mogen morgen mee, maar dan moet je straks wel gaan slapen.'' Paige dacht na. ''Wil je anders straks bij Henry en mama in bed slapen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 16 dec - 18:02
NIco keek verbaasd naar zijn moeder. "Maal NIco au !" zei hij en begon te huilen. Hij liep naar zijn moeder en Noah toe, maar Noah tilde hem op zodat hij niet naar zijn moeder toe wilde lopen en zorgde ervoor dat hij zijn moeder niet kon zien. "NICO MAMA !" gilde hij vvol pijn, verdriet en woede. Maria begon heel erg hard te huilen en echt heel erg hard om aan haar moeder te laten weten dat ze echt niet wilde gaan slapen. Toen hoorde ze wat haar moeder zei en dacht na. Een tijdje later knikte ze omdat het monster niet onder het bed van haar moeder en HEnry zat. "Ja ! bij mam en Henly !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 16 dec - 19:07
Ik keek Nico aan. ''Ga maar met Noah naar binnen'' Ik glimlachte naar hem. ''Mama komt er zo aan'' Zei ik glimlachend ''Ok dan mag je lekker bij mama en Henry slapen.'' Paige knuffelde Maria.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 16 dec - 19:20
NIco schudde zijn hoofd. "Nee, Nico NU mama ! NU !" HIj begon heel erg hard te huilen en wilde naar zijn moeder toe. Noah begon al met hem naar binnen te lopen. "NEE !" gilde Nico en zijn ogen begonnen steeds duisterder te worden. Maria knikte en kirde van plezier toen ze geknuffeld werd door haar moeder. "Maal eest puzzel !" zei ze en begon naar de puzzel te kijken terwijl ze nadacht. Ze liet een puzzelstukje in haar hand verschijnen en legde het op tafel. Dan orbde ze een ander stukje naar zich toe en probeerde het vast te maken aan het eerste stukje, maar het paste niet. Ze werd boos omdat het niet ging. "PUZZEL STOUT !"