Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 14:44
Seiji bleef plots staan, greep haar arm beet en zorgde dat ze met haar gezicht naar hem gericht, stond. "Zijn mijn tanden echt zo eng?" Hij bracht zijn hoof dichter naar het hare toe.
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 14:47
ik schrok even van zijn plostselinge actie., en keek even onzeker in zijn ogen.., onbewust zette ik een voet naar achter toen hij zijn hoofd dichter naar me toebracht.., ''ja., meester'' antwoordde ik en wendde mijn ogen van hem af..,
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 15:07
Seiji beet erg zachtjes in haar bovenste lip. Daarna keek hij haar met een nieuwsgierige, afwachtende blik aan. Hij merkte wel hoe bang ze was en dat de rillingen over haar rug liepen.
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 16:09
ik sloot mijn ogen toen hij me in mijn lip beet., ik wou wegtrekken, maar kon mezelf daarvan weerhouden.., ik trilde een beetje en mijn hart ging als een gek te keer
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 20:01
ik opende mijn ogen weer toen hij losliet en wat afstand tussen ons laat., maar ik voelde mijn hart nog racen., ''n-nee., meester'' antwoordde ik zachtjes
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 20:08
Seiji grijnsde. "Dat is ook een reden waarom ik slaven niet vertrouw! Ze zeggen toch altijd datgene dat ze denken dat ze moeten zeggen en niet datgene dat ze echt menen."
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 21:15
''het spijt me meester'' zei ik zachtjes en voelde nog een laatste rilling door me heentrekken.., dan kijk ik mijn meester weer even aan en volg zijn blik.., uit automatisme doordat ik voorheen mijn meester altijd moest beschermen en mijn halsband altijd af was geweest als we buiten waren sloot ik mijn ogen en probeerde de omgeving te scannen op de aanwezigheid van zielen, meteen reageerde mijn halsband erop en gaf me een schok in mijn hals, waardoor mijn concentratie verbroken werd en ik door mijn knieën zakte van de pijn die het veroorzaakte.., ik greep naar de band en probeerde het van mijn hals weg te trekken, zonder succes uiteraard.., en hoestte wat bloed..,
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 21:37
ik bleef hoesten en in elkaar gezakt door de schokken die ik nog nakreeg van de band.., ook toen ik weer overeind getrokken werd., ik had het gevoel dat het me verlamde enkel mijn handen leken nog kracht te hebben om een poging te doen de band geen contact meer te laten maken met mijn hals.., ''h-het,, sp-ijt.. m-me'' bracht ik moeizaam uit..,
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 22:18
ik schudde mijn hoofd nogal moeizaam., ik bleef aan de leren band trekken, die gewoon een doodnormale leren band leek, maar het gaf geen milimeter mee., ik keek mijn meester haast smekend aan
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 22:48
tranen vormde zich in mijn ogen en mijn ademhaling werd moeizaamer.., ''k-kort-s-sl-uit-ing'' bracht ik moeizaam en bijna geluidsloos uit terwijl ik nu wel moeite deed om overeind te komen..,
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 23:13
Seiji duwde het meisje op de grond neer en begon meteen de halsband los te make. "Rustig, rustig, ik haal je hieruit! rustigblijven! " Zonder veel moeite had hij het los en gooide het weg, al ging het niet zo snel als het zou kunnen gaan omdat hij zelf een beetje in paniek was.
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 23:18
ik bleef rustig op de grond liggen en liet de band los toen hij eraan zat.., als hij de band weghaal blijf ik even roerloos liggen en zoek wat naar adem., mijn verschroeide en gehavonde huid werd zichtbaar nu de band weg was., mijn hals was rood en aan de voorkant leken er 2 gatjes in te zitten, al zaten er aan de halsband geen scherpen punten.., ''dank u meester'' zei ik toen dankbaar dat hij dat ding losgemaakt had
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 23:36
Geschokt staarde Seiji naar de huid die onder de halsband had gezten. Rustig boog hij zich voorover en tildie het meisje op. Even keek hij om zich heen en schemerde daarna met haar naar huis.