Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 23:52
ik sloot mijn ogen even als zijn vingers zachtjes over mijn huid gaan.., maar zette mezelf toen meteen weer op de rem.., dat mocht niet en daar was ik niet voor.., ik richtte mijn blik opnieuw op de grond en bleef zwijgend staan
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 23:56
Seiji keek naar haar. "Doet het pijn?" vroeg hij haar. Hij zou iets anders moeten gaan zoeken dan zo'n halsband.Als hij niet bij haar was geweest toen het gebeurde...
Onderwerp: Re: hell all over again do 14 okt - 0:05
''het geneest niet, maar over een paar uur heb ik er geen last meer van..,'' zei ik zachtjes en keek mijn meester na.., ''tegen die tijd zal ik mijn halsband ook wel weer omhebben'' zei ik wat triestjes. ik had het altijd vreemd gevonden om niks om mijn hals te hebben, maar aan de andere kant voelde het wel heel vrij..
Onderwerp: Re: hell all over again do 14 okt - 19:44
ik knikte enkel.., ik vond het jammer dat ik weer zo een rot band om moest., ik had me er al een tijd bij neergelegt dat ik een halsband om moeest om wat ik was, het was een teken dat je een slaaf was., maar een die je krachten blokeerde had ik nooit geaccepteert., het voelde zo opgesloten., maar wat had ik daar nou over te zeggen.., als slaaf koos je niks., je deed en droeg simpel wat je gevraagt en opgedragen werd..,
Onderwerp: Re: hell all over again do 14 okt - 19:49
Seiji bekeek het meisje onderzoekend. Plotseling had hij wel schrik. Ze was op dat moment in staat om haar krachten te gebruiken en dus te proberen hem te doden+. stevig greep hij haar bij haar arm. Hij mocht niet wachten! Snel schemerde hij met haar naar een winkel waar je zo'n banden kon kopen en keek rond.
Onderwerp: Re: hell all over again do 14 okt - 19:57
ik kreeg de kriebels toen we in de winkel waren., met angst in mijn ogen keek ik naar mijn meester.., ik kon wel janken, maar daar zou het toch niet beter van worden., ik zag de band liggen de meester waarschijnlijk zou gaan kopen., aangezien er maar 1 zo een soort band lag., een lelijk metalen ding waar een ring aanzat om ergens aan vast te maken., en 2 scherpen punten aan de binnenkant die mijn hals in zouden gaan.., ik sloot mijn ogen en liep expres naar de normale banden., overpraten kon ik hem toch niet, ik wilde alleen niet aan dat ding denken..,
Onderwerp: Re: hell all over again do 14 okt - 20:03
Seiji keek rond. "Waar is hier de verkoper?"Hij sprak luid en duidelijk zodat de verkoper hem zeker zou horen en naar hem toe zou komen. Ondertussen lie thij zijn blik al even over de koopwaar glijden.
Onderwerp: Re: hell all over again do 14 okt - 20:40
ik snuffelde wat tussen de gewone halsbanden., er zaten een paar mooie tussen., in een spiegeltje hield ik ze voor me.., sommige stonden best leuk.., één van de verkopers kwam na een paar minuten naar Seiji toe., ''kan ik u ergens mee helpen meneer?'' vroeg hij vriendelijk
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 0:32
ik had een mooie donkerrode satijnen band gevonden.., die wel enigsinds bij mijn jurk paste., de verkoper keek naar zijn slaaf.., ''ik zou zeggen dat ze zelf al een mooie in haar handen heeft..'' zei hij en keek Seiji weer aan.., ''daar waar zij staat zijn de gewone halsbanden, in allerlei verschillende soorten, met en zonder ringen of spikies., aan die wand hangen banden waarmee u een slaaf kan africhten door ze een schok te geven als ze wat fout doen, deze hier'' zei hij en wees naar een tafel waar de metalen halsbanden lagen, met 2 punten aan de binnenkant en een ringetje aan de voorkant ''is om krachten in te binden.., en daar verderop staan nog wat halsbanden met een bondje eromheen., sommige meesters willen niet dat hun slaven wonden om hun hals oplopen als ze met ze spelen''
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 0:47
Seiji keek wat onzeker en knikte geïrriteerd. "Ik weet wat sommige meesters willen en daar hoef ik niet aan herinnerd worden." HIj liep wat rond en bekeek alles.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 0:49
ik bleef rustig bij de bak met normale halsbanden staan., en hield die ene in mijn handen.., ik vond hem erg mooi., maar wist wel dat meester het niet zou goedkeuren.., de verkoper vond seiji maar vreemd, hij kwam hem wat te bazig over alsof hij dacht dat hij ook zijn slaaf was., hij liet de man maar gaan en hielp ondertussen iemand anders even
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 0:56
Seiji wist wel wat de man dacht, maar hijw as rotslechtgezind en zou voor niemand vriendelijk zijn als hij dat niet wilde. VOl afschuw keek hij naar de halsband met een pin en liep naar Lucy. Hij greep haar beet en zorgde dat ze hem aankeek. "Als jij me één ding belooft, mag jij een halsband uitkiezen!"
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 0:59
ik schrok even omdat ik mijn meester niet had horen of zien aankomen.., wat verbaast keek ik hem toen aan.., ''wat moet ik u beloven meester?'' vroeg ze en keek hem moeiteloos aaan
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 1:06
''waarom zou ik u willen vermoorden, meester?'' vroeg ik niet begrijpend waarom hij er niet op wilde vertrouwen dat ik mijn krachten niet tegen hem zou gebruikend
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 18:20
ik schudde mijn hoofd.., ''mijn vorige meester was heel erg.., en ja bij hem heb ik pogingen gedaan.., zeker in het begin.., maar bij u zou ik het niet in mijn hoofd halen., meester'' zei ik en keek hem onzeker, maar serieus aan.., ''ik denk dat ik u als meester niet zo heel erg vind''
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 18:33
Seiji glimlachte lichtjes. "Mooi zo. Kies dan maar een halsband uit. Weet dat als je ooit iets probeert, je zo hard gestraft zal worden dat je zal wensen dat je dood bent!"
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 18:36
''w-wat gaat u doen dan?'' vroeg ik zodat ik wist wat me dan te wachten zou staan.., onopgemerkt legde ik de band die ik vastgehouden had weer terug.., en even gleden mijn ogen langs mijn meester naar het lelijke metalen ding.., voor ik mijn meester weer aankeek