Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 19:05
''ja meester'' zei ze zachtjes.., ''maar een meester hoor zijn slaaf een band te geven'' zei ze toen zachtjes.., ''1 die hij bij hem of haar vind passen''
Onderwerp: Re: hell all over again vr 15 okt - 19:21
ze knikte begrijpend.., ''als u dat wil, meester'' antwoordde ze en keek twijfelend rond in de winkel.., toen pakte ze twijfelend de halsband de ze net terug gelegt had.., ''ik vond deze wel mooi, meester'' zei ze en hield hem naar haar meester uit., het was een band met een zachte stof., haast alsof het een knuffeltje was., en had een rode kleur
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:06
ik bleef stilletjes bij mijn meester staan.., de verkoper knikte.., ''de kassa is daar'' zei hij en wees naar de kassa die nog geen 10 meter verderop stond
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:21
de verkoper schudde zijn hoofd.., ''nee daar zijn de kassa's voor ik heb geen zin in problemen met mijn baas meneer'' antwoordde de verkoper die toen naar een andere klant ging om die te helpen
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:28
ik keek de jongen even na.., dan kijk ik met een twinkeling in mijn ogen naar mijn meester.., ''mag ik het is proberen, meester?'' vroeg ik toen rustig
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:34
ze glimlachte blij en huppelde zowat achter de verkoper aan.., ze was nog wel zo beleeft om hem de andere klant te laten helpen.., maar daarna gaat ze een gesprek aan, voor de buiten wereld lijkt het alsof ze gewoon een praatje maken, waarna de verkoper terug naar Seiji loopt.., ''u wilde betalen meneer?'' vroeg hij., gevolgt door lucy die vrolijk terug komt lopen
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:35
Seiji was erg verbaasd ,maar grijnsde toen vrolijk naar Lucy. "Ja", zei hij tegen de verkoper. "Dat wilde ik inderdaad! dus ik kan het nu gewoon hier doen?"
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:39
Seiji betaalde en ging daarna met Lucy naar buiten. "Kon je hem ook niet de prijs laten verlagen?" vroeg hij toen lachend. "Al is geld nooit echt een probleem geweest."
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:41
toen we buiten de winkel waren liet ik de verkoper los uit mijn 'trance'., ''sorry, meester.., niet over nagedacht'' zei ik maar was blij mijn krachten weer even los te hebben mogen laten
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:42
Seiji jhaalde zijn schouders op. "oals ik zei... geld is niet echt een probleem." Hij liep met haar naar een plek waar niemand was en schemerde met haar terug. Daarna deed hij haar de halsband om. Zijn vingers gleden even over haar hals toen de halsband aan was.
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 0:45
ik vond het ergens wel jammer om terug te zijn., maar het zou zo wel weer licht worden en mijn hoofd kon dat denk ik nog niet aan.., ik hield mijn haar omhoog zodat mijn meester makkelijk de band om kon doen.., even sloot ik mijn ogen toen hij met zijn vingers langs mijn hals kwam.., een heerlijk gevoel, maar ergens toch ook een beangstigend iets