Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 22:51
angst bekroop me, maar ik liet het niet merken., rustig liep ze weer naar waar ze eerder gestaan had toen meester haar halsband omgedaan had.., ''feestje?'' vroeg ze twijfelend
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 23:10
kijkt hem wat bang aan.., ''h-het zijn geen meesters toch..? z-zoals mijn vorige?., ik ik denk niet dat ik het trek als ik in zulke spelletjes betrokken word'' zei ze met een duidelijk bange stem.,
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 23:16
Seiji keek nors en haalde zijn schouders op. "Het zijn mijn vrienden. Hoe ze hun slaven behandelen maakt mij niet uit!" daarna vernauwden zijn ogen zich. "Wat bedoel je daarme?"
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 23:24
ik knikte even begrijpend.., ''dat snap ik meester'' zei ik zachtjes.., ''ik heb nog steeds een hersenschudding en een gat in mijn hoofd'' zei ik toen als deel van de uitleg waarom ik er liever niet in betrokkenraake.., ''mijn vorige meester gaf nogal vaak feestjes en deed dan van die twisted games met meesters en hun slaven..,''
Onderwerp: Re: hell all over again za 16 okt - 23:48
ik keek hem wat moeizaam na., na een paar minuten twijflend te hebben gestan loop ik hem achterna, maar blijf buiten de kamer voor de deur staan.., ''kan ik nog iets voor u doen meester?''
Onderwerp: Re: hell all over again zo 17 okt - 0:10
Seiji kon niet erg gerust slapen. Hij was bang dat Lucy toch iets zou proberen en sprak uiteindelijk maar een spreuk uit waardoor ze zijn kamer niet binnen kon komen.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 17 okt - 0:12
ik speelde wat met het balletje.., uiteindelijk ging ik naar de keuken en nam een pijnstiller in die de dokter had voorgeschreven., daarna besluit ik op de bank maar wat uit te gaan rusten en krul me erop op
Onderwerp: Re: hell all over again zo 17 okt - 0:42
Seiji kwam zijn slaapkamer uitgelopen en zag Lucy nog slapen. Net wilde hij haar wakker maken door te schreeuwen, maar bedacht zich toen omdat hij besefte dat haar hersenschudding sneller zou genezen als hij niet teveel lawaai maakte. Hopelijk zou het dan beter zijn tegen het feestje dat hij een paar dagen later wilde laten plaatsvinden.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 17 okt - 0:51
ik brabbelde wat, draaide me om en kletterde met een BOEM van de bank af.., ik kreunde zachtjes en greep naar mijn hoofd.., voor ik dan ook daadwerkelijk mijn ogen open en wat rechter ga zitten