Onderwerp: Re: hell all over again di 31 aug - 0:17
''dank u'' zei ik toen hij weer wegliep en kwam moeizaam overeind.., wankelend liep ik naar de bank al viel ik een paar keer en ging toen op ze zachte bank liggen.. ''hmm..''
Onderwerp: Re: hell all over again do 2 sep - 10:01
Seiji ijsbeerde heen en weer in de kamer. Dit moest ophouden! Hij moest zich weer als een echte meester gaan gedragen. Zuchtend zakte hij neer op het bed en legde zijn gezicht in zijn handen. Daarna zuchtte hij nog een ker diep.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 3 sep - 0:21
Seiji ging op zijn bed liggen en had zijn handen achter zijn hoofd gevouwen. ONzeker staarde hij naar het plafond en bedcht hoe hij het het beste zou aanpakken.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 3 sep - 19:00
Seiji was nu meer dan ooit blij dat hij niet kon slapen. Zo had hij tenminste tijd om na te denken. Uiteindelijk draaide hij zich op zijn zij en staarde afwezig naar de muur. Zijn slavin verscheen altijd weer op zijn netvlies. Hij kon het niet helpen.
Onderwerp: Re: hell all over again za 4 sep - 0:07
ik sliep verder zolang me daar de tijd voor gegeven werd.., een glimlach was op mijn gezicht omdat ik voor 1 keer niet op de koude harde vloer moest slapen
Onderwerp: Re: hell all over again di 7 sep - 13:15
Seiji verdween en verscheen weer op een andere plek in de onderwereld. Hij schakelde enkele demons uit. Een paar uurtjes later verscheen hij weer in zijn kamer en was emteen al een heel pak rustiger.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 12 sep - 15:01
ik had al die tijd rustig doorgeslapen., heerlijk rustig op de zachte bank en in een iets warmere omgeving dan mijn koude hok.., al gingen er af en toe nog steeds rillingen door mijn lijf
Onderwerp: Re: hell all over again zo 12 sep - 15:06
Seiji kwam zijn kamer uitgelopen. "Opstaan!" schreeuwde hij zo hard als hij kon en keek met vlammende ogen naar de bank waarop het meisjke lag te slapen.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 12 sep - 15:07
ik schrok wakker van het gebrul en zat meteen rechtop.., om vervolgns van de bank af te donderen.. 'so far sweet dreams' mompelde ik tegen mezelf en drukte mezelf overeind
Onderwerp: Re: hell all over again zo 12 sep - 15:38
Seiji knikte en ging op de bank halen. "Haal wat bloed voor me!" zei hij en keek naar haar. "Het kan me niet schelen waar je het vandaan hebt, maar k wil het snel hebben!"
Onderwerp: Re: hell all over again zo 12 sep - 16:57
uiteindelijk vond ik een mes en sneed er voorzichtig mee in mijn pols.., ik liet het glas vollopen en drukte de wond toen dicht met een doekje.., ondertussen bracht ik het glas naar mijn meester