Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 14:03
Hij werd woedend en rende zijn kamer uit. Hij rende tot bij het meisjee n greep haar bij haar haren beet. Hij trok haar overeind en duwde haar in de rtichting van de muur.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 15:20
ik keek weg.., keek opnieuw naar hem en keek weer weg.., ''I need some help..,'' zei ik zachtjes.., bijna fluisterend.., ''om dit te onderdrukken zoals jij me opdraagt te doen''
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 15:33
ik keek hem onzeker aan.., en keek toen weg.., ik kreeg de woorden niet over mijn lippen.., hoe kon ik het in mijn hoofd halen voor iets te vragen waar ik voorheen niets van had willen weten?
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 16:20
ik sloot mijn ogen en ademde een paar keer diep in en uit.., het gevoel zakte een beetje.., niet genoeg.., maar het was iets., ik keek naar de grond.., ''het maakt niet uit'' mompelde ik zachtjes
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 16:37
''nee ik weet dat ik het niet wil.., maar mijn lichaam wil het wel..,'' zei ik en sloot mijn ogen en stopte even met ademen toen ik zijn hand op mijn wang voelde
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 17:03
ik zuchtte wat verslagen.., en keek naar de grond.., ''jij bent de meester.., niet ik.., slaven hooren geen beslissingen te nemen., dat doen de meesters wel voor ze'' zei ik zachtjes
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 17:13
ik keek naar hem en liet me door hem optillen en meenemen.., een nieuwe vlaag ging door me heen en ik beet mijn tanden op elkaar.., omzeker greep ik zijn shirt vast bij zijn bovenarm..,
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 17:42
Seiji ging bij haar liggen ."Dat geeft niet" fluisterde hij en het was waar. Hoewel hij eerst twijfels had gehad, waren die nu allemaal verdwenen. Hij keek haar aan. "Kleed je uit", fluisterde hij.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 17:48
ik knikte even moeizaam en trok toen alles uit wat ik nog aan had.., een grote blauwe plek bij mijn maag.., een heel aantal littekentjes en een brandmerk op mijn schouderblad op mijn rug werden zichtbaar.., ik legde mijn handen op de rand van zijn shirt en van zijn broek.., en deed verder niks..,