Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 18:21
ik trok de rest van zijn kleren ook uit.., onzeker keek ik naar hem.., ik wist niet wat hij wel en niet goed zou keuren.., ik ging onzeker en voorzichtig met mijn hand over zijn buik..,
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 21:47
ik bleef het doen.., ik was het niet gewend aangezien mijn handen meestal vastgebonden hadden gezeten aan het bed.., zachtjes drukte ik mijn lippen tegen zijn schouder..,
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 22:02
opnieuw vertrok mijn gezicht even., maar ik merkte dat de pijn minder was dan toen., waarschijnlijk doordat ik een week de tijd had gehad te helen.., ik ontspande me en was hem ergens diep van binnen dankbaar.., ik kuste hem zachtjes in zijn hals..,
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 23:41
ik merkte het en streek even met mijn neus langs zijn schouder in plaats van te kussen.., ''je hoeft niet voorzichtig te doen.., ik ben wel wat gewend..,'' zei ik zachtjes en kuste zijn schouder weer stukje bij beetje verder naar zijn hals..,
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 23:49
Sejij begon te bewegen, maar bleef toch rustig. Op één of andere manier gaf hij om haar en wilde hji niet dat ze pijn had. Zoiets had hij nog nooit voor ieand gevoeld, zeker niet voor een slaaf.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 25 jul - 23:53
ik kreunde.., mezelf niet erg dempend.., ik kende dit voorzichtige gevoel van een meester niet.., het was altijd ruw en pijnlijk geweest.., alsof ik een pop was zonder gevoel..,
Onderwerp: Re: hell all over again ma 26 jul - 19:09
ik bleef even 2 seconde verbaast liggen.., kwam toen overeind en kledde me ook weer aan.., ik keek naar de kamer waar hij in verdwenen was ik stond op en liep er langzaam ook heen.., voor de deur opening bleef ik staan.., ''meester?'' vroeg ik onzeker
Onderwerp: Re: hell all over again ma 26 jul - 19:33
ik had al die tijd zwijgend blijven staan., met mijn blik op de grond.., ''h-heb ik iets verkeerts gedaan?'' vroeg ik omdat hij weer boos en in de war leek