Onderwerp: Re: hell all over again za 28 aug - 21:17
ik keek naar de grond wat met mijn vingers spelen.., ''s**slaven moeten meestal aan de pil of andere beschermende maatregelen dat ze.., niet iedere dag zwanger raken'' zei ik aarzelend en haast woordje voor woordje., ''ik.., ik wilde geen s**slaaf zijn.., ik dacht dat ze me wel zouden laten gaan als ik dat niet innam of wat dan ook.,'' zei ik en kotste nog wat meer de wc in.., ''d-dus h-ee-ft m-m-ijn v-vor-i-ge m-mees-ter m-ijn b-b-baar-m-moeder e-n de h-hele z-ooi er-uit ge-h-haald'' zei ik huilend
Onderwerp: Re: hell all over again za 28 aug - 21:33
Seiji keek haar verbaasd aan. Haar verhaal schokte hme. Natuurlijk had hij al veel meegemaakt en wist hij dat er zulke en nog afschuwelijkere dingen gebeurde, maar waarom trok hij het zich nu zo ahrd aan? "Kan...kan ik iets doen?"
Onderwerp: Re: hell all over again za 28 aug - 21:36
ik schudde mijn hoofd.., ''nee., meester.., er valt niets aan te doen..,'' zie ik en sloeg mijn armen om mijn onderbuik.., ''meesters horen zulke dingen niet uit te voeren.., dat horen dokters te doen'' zei ik en sloot mijn ogen om mijn trnen te stoppen
Onderwerp: Re: hell all over again za 28 aug - 21:56
Seiji knkte. "Dat klopt inderdaad! Wie was je vorige meester? Is hij dood? Zo laat hi jde waarde van een slaaf dalen!" zei hij boos. Hij probeerde het erop te laten lijken dat hij daarom zo van streek was.
Onderwerp: Re: hell all over again za 28 aug - 23:25
ik maakte de wc schoon en spoelde hem doen.., daarna kwam ik iets wankeltjes overeind.., ik had het gloeiend heet, alsof mijn lichaam in de vik stond terwijl ik gewoon normaal aanvoelde.., ik had even nodig om me te reorienteren en liep toen naar mijn hok en zakte daar weer tegen de grond zonder meester te beantwoorden..,
Onderwerp: Re: hell all over again zo 29 aug - 0:33
ik bleef bewegingsloos liggen op de ijskoude vloer.., ''het enige waar jij om geeft is het geld dat we kunnen opleveren.., ik had niks moeten zeggen.., t zal jou toch een worst wezen hoe wij ons voelen.., '' zei ik boos en verdrietig
Onderwerp: Re: hell all over again zo 29 aug - 0:40
Seiji's ogen leken in brand te staan door de woede die hij vanbinnen voelde. Hij was enkel zo kil geweest omdat hij rustig probeer te blijven. De woede die hij voelde voor haar vorige meester was enorm groot+ "Jij weet niet wat je zegt", snauwde hij+. "Ooit was ik één van jullie!"
Onderwerp: Re: hell all over again zo 29 aug - 0:46
''blijkbaar niet lang genoeg..'' zei ik en had tranen in mijn ogen.., ik voelde me verschrikkelijk en vies.., ''je weet niet hoe het is om te leven zoals ik.., je hebt het vast zwaar gehad.., maar ik heb het erger gehad dan jij'' zei ik en kon mijn boosheid en woede niet in mijn woorden mengen.., enkel mijn pijn en verdriet
Onderwerp: Re: hell all over again zo 29 aug - 15:09
ik krulde mezelf op., en drukte mijn arm mijn buik in.., het deed zo een pijn.., ik probeerde controle over mijn tranen te krijgen.., wat vrij goed lukte.., ik keek naar de muur aan de andere kant van de kamer naast me.., ''what does it matter if he does?'' vroeg ik nouwelijks hoorbaar
Onderwerp: Re: hell all over again zo 29 aug - 16:25
Seiji schitterde plots vrolijk. "Vrijheid zal ik je niet schenken, popje, maar dat andere kan ik wel voor je doen! OP voorwaarde dat ik mag toekijken."
Onderwerp: Re: hell all over again zo 29 aug - 19:57
ik opende mijn ogen en keek met mijn ooghoeken naar de grond.., ''alsof ik eisen kan stellen.., u bent meester niet ik..,'' zei ik en sloot mijn ogen weer.., ''but there is no way I can stand a change against him with this thing around my neck'' zei ik en greep mijn halsband vast.., ''or without my sword''
Onderwerp: Re: hell all over again ma 30 aug - 20:52
ik krulde mezelf nog wat meer op op de koude stenen vloer., de pijn in mjin buik leek er minder van te worden.., enkel een zacht gehmmmm was te horen bij zijn antwoord aangezien ik dat toch al verwacht had en aangezien hij mij toch nooit volledig zou vertrouwen zou dat ook nooit gebeuren
Onderwerp: Re: hell all over again ma 30 aug - 23:25
seiji ging op zijn bed zitten en dacht een tijdje na. Zijn gezicht glom van het zweet. Toen hij een beetje gekalmeerd was, stond hij op en liep naar de badkamer. Na een tijdje liep hij naar zijn slavin toe en duwde een glas water en een pilletje in haar handen. "Neem dit in!"
Onderwerp: Re: hell all over again ma 30 aug - 23:43
Seiji rolde met zijn ogen. Hoe kon ze nu geloven dat hij haar zou proberen te vergiftigen of wat dan ook. Dan was hij eens een keertje vriendelijk! Hij zuchtte, draaide zich om en liep terug naar zijn kamer.