Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:25
''zoals u wilt.., meester'' zei ik en pakte voorzichtig de dolk vast.., ik ging naar de keuken en haalde een glas.., ik liep weer terug en zette die op tafel.., ik pakte de dolk wat steviger vast en hield mijn arm boven het glas.., ik maakte een snee in mijn pols en liet het bloed erin lopen.., ik was nog niet helemaal herstelt van eerder maar meester droeg het op..,
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:27
seiji keek toe. Hij genoot ervan om haar pijn te zien lijden. Hij hoopte tochdat het pijn deed. "Dat is genoeg!" Hij liep naar haar toe, nam haar arm beet, likte het overige bloed op en legde daarna zijn hand over de wone. Toen kek hij haar in haar ogen aan en vergat wat hij wilde zeggen.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:30
het deed inderdaad wel zeer maar ik was wel diepere sneeden gewent.., ik schrok even toen hij mijn arm beetnam en de rest oplikte.., ik legde de dolk op de tafel neer en pakte het glas om het aan hem te geven toen hij me aanstaarde.., ''u kunt het beter opdrinken voor het koud word.., meester'' zei ik en richt mijn blik weer naar beneden
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:31
Seiji knikte en dronk het glas neer. "Heerlijk", fluisterde hij en keek grijnzend naar haar. "Ik wil dat je mijn mond schoon maakt." In zijn mondhoeken zaten nog wat restjes bloed en ook op zijn lippen was er nog wat over.
Onderwerp: Re: hell all over again za 31 jul - 1:30
ik klapte plat op de grond.., met een licht vertrokken gezicht.., ik snapte de reden ervoor niet.., maar ik had ook geleerd in al die jaren dat er vaak geen reden was., of zo klein was
Onderwerp: Re: hell all over again za 31 jul - 1:36
Seiji keek naar haar. "Je bent een dom scharminkel", blafte hij. In tegenstelling tot bij andere slaven op wie hij vloekte, voelde hij zich nu niet beter. Slechter zelfs. Wat was er zo speciaal aan het meisje? Wat maakte dat hij haar uitgekozen had en haar zo moeilijk pijn of wat dan ook kon doen? Het maakte hem boos.
Onderwerp: Re: hell all over again za 31 jul - 1:44
ik ging zitten op mijn knieën en staarde naar de grond mijn hoofd laten hangen.., waarom liet ik hem dit alles zeggen? waarom voelde ik niet de woede die ik normaal had.., de wilskracht om mijn meester niet te gehoorzamen en waarom probeerde ik niet weg te lopen of hem iets aan te doen., hij had me net zelfs een dolk in mijn handen gedrukt!!.., waar was ik mee bezig?! ''ben ik niet..,'' fluisterde ik toen zowat onhoorbaar maar voor zijn gevoelige vamp oren waarschijnlijk prima hoorbaar.., ''ik had toch wel een trap of een klap in mijn gezicht gekregen''
Onderwerp: Re: hell all over again za 31 jul - 18:37
Seiji bukte zich plots en zette zijn handen onder haar oksel en tilde haar zo op. "Nee, dat benj e inderdaad niet", zei hij rustiger en vroeg zich af of het gemakkelijker zou zijn als hij zich niet zou verzetten, maar gewon zou meegaan met het gevoel.
Onderwerp: Re: hell all over again zo 15 aug - 1:12
ik keek even verward toen hij bevestigde wat ik zei en me overeind hielp.., maar ik liet hem doen.., al begreep ik zelf niet waarom.., was het omdat hij vamp was en die aantrekkelijker zouden zijn? of had hij iets met me uitgehaalt? ik besloot het maar even te laten rusten aangezien ik me niet zo lekker voelde zoals gewoonlijk wist ik waar het van kwam.., ik voelde me misselijk en nogal licht in mijn hoofd..,
Onderwerp: Re: hell all over again vr 27 aug - 20:17
Seiji bleef het meisje nadenkend aankijken en wist gewoon niet wat zeggen. Onzeker beet hij op zijn lip en lette niet goed op. DAardoor proefde hij niet veel later wat bloed. Grommend wende hij zijn blik van het meisje af en streek met zijn vinger over het bloed.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 27 aug - 20:22
ik legde mijn arm voor mijn buik en werd steeds misselijker.., ik keek rond op zoek naar de wc en rende toen op de deur af waarvan ik verwachte dat daar de badkamer was en zakte voor de wc kotsend in elkaar..,
Onderwerp: Re: hell all over again za 28 aug - 0:55
ik pakte een stukje wc papier en maakte de wc zelf wat schoon van mijn kots dat af en toe nog naar buiten kwam.., ''ik-ik ben het wel gewend.., meester'' zei ik zachtjes.., ''bij mijn vorige meester gebeurde dit elke ochtend, meester'' gaf ik hem antwoord..,