Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 13:03
voorzichtig en zo geluidsloos mogelijk om meeser niet te storen stond ik op en liep naar de vitrine kast.., voorzichtig legde ik er een hand tegen.., en liet toen even verdrietig mijn hoofd hangen
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 19:22
ik bleef naar de grond kijken mijn handen voor me in elkaar gevouwen en mijn hoofd lichtjes gebogen.., ''ik wilde er alleen even naar kijken'' maakte ik mijn zin af
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 20:21
BIj Seiji ging het er niet echt om of het waar was of niet. Hij werd verteerd doro angst, angst dat zijn slavin hem iets wilde aandoen om zo vrij tek unnen zijn. "Houd je mond!" Hij draaide zich om en gaf haar een klap in het gezicht.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 20:57
ik draaide mijn hoofd weer recht na de tik.., Dante., mijn vorige meester, was dan misschien erg slecht voor me geweest.., af en toe liet hij me teminste nog wel is naar buiten gaan.., of liet me met mijn krachten of zwaard spelen..
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:07
Seiji sloot de deur en deed die op slot. Daarna liep hij wat rond door zijn husi en probeerde het angstige gevoel van zich af te krijgen, maar wist niet hoe.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:09
ik ging tegen de deur staan en hield mijn vuist al op om ertegenaan te slaan maar hield me in.., wat was het nut ervan?.., ik kwam er toch niet uit en hij zou er waarschijnlijk alleen maar van genieten.., in plaats ervan liet ik me tegen de deur op de grond zakken en begon zachtjes te zingen
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:13
Seiji hoorde haar zingen en bleef stokstijf staan. Zang! Dat was lang gelden dat hij dat gehoord had. Maar hij wist niet of hij er blij om moest zijn of niet. Onzeker liep hij terug en opende de deur. "Kom er mar uit", zei hij zachtjes.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:14
ik klapte achterover toen de deur onverwacht openging en klapte met mijn rug op de grond.., ''au'' klaagde ik even en kwam toen overeind en bleef naast de deur staan
Onderwerp: Re: hell all over again vr 30 jul - 21:22
Seiji draaide haar de rug toe en opende de koelkast. "Ik wil dat je een glas bloed voor me vult." Hij liep naar een kast, haalde een dolk tevoorschijn en ga die aan haar.