Onderwerp: Re: hell all over again ma 11 okt - 23:43
ze liet hem snel weer los.., ''dat zou u kunnen zien als u hem los zou maken meester'' antwoordde ze, maar verwachtte niet dat hij dat zou doen.., ''en herinneringen'' zei ze met een miini glimlachje dat nogal ongemeend was
Onderwerp: Re: hell all over again di 12 okt - 15:19
Verward keek hij haar aan Op het eerste weigerde hij gewoon antwoord te geven, maar op dat andere wilde hij toch wat uitleg verkrijgen "Hoezo herinneringen?" Hij begreep niet waarom ze daar om glimlachte Blijkbaar waren eht mooie herinnerngen Hij vondh et raar dat ze die zou hebben Hij had er toch geen over zijn periode als slaagf.
Onderwerp: Re: hell all over again di 12 okt - 15:39
''herinneringen aan mijn vorige meester.., of zijn andere slaven'' zei ik en keek even weg.., ''though nog of them really nice.., but stil.., it would be imposible to pretend that I had no memmory even if all of them imvolved pain and suffering''
Onderwerp: Re: hell all over again di 12 okt - 19:27
Seiji keek onzeker naar haar. Dus niet alleen haar meester had het haar moeilijk gemaakt. Onzeker keek hij weer voor zich uit terwijl hij luisterde naar wat ze zei. Hij knikte enkel kort.$ "je halsband blijft aan", zei hij nog.
Onderwerp: Re: hell all over again di 12 okt - 19:31
met een teleurgestelde blik knikte ik en keek naar de grond.., ik had een hekel aan deze band, maar op mijn kleren na was het het enige wat ik nog van die tijd had.., al wist ik niet helemaal zeker of ik dat erg vond
Onderwerp: Re: hell all over again di 12 okt - 23:35
ik sloot mijn ogen opnieuw even bij zijn reactie.., als ik hoor dat hij wegloopt open ik ze en ga snel achter hem aan, ik wilde niet alleen zijn op deze creapy plek..,
Onderwerp: Re: hell all over again di 12 okt - 23:45
Seiji liep in de richting van de uitgang van het park. Nors stapte hij verer en zijn haren deinden mee met de bewegingen. "Een meester zal zijn slaaf nooit vertrouwen en een slaaf zijn meester ook niet", sprak hij toen.
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 0:01
Seiji lachte. "Geloof je dat zelf? Geloof je dat ik je nooit iets aan zou doen?" Hij keek nar haar. "Want ik kan met je doen wat ik wil! Je bent mijn bezit!"
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 0:08
ik knikte.., ''ik weet dat ik enkel maar een meubel ben., en dat meesters het niets kan schelen wat er met hun slaaf gebeurt zolang ze er zelf maar voor verantwoordelijk is.., en als het gebeurt dan gebeurt het toch wel of ik het wil of niet., dus wat heb ik te verliezen.,? het enige wat ik nog heb is mijn ziel., en die is alleen af te nemen door me te vermoorden.., wat ik niet verwacht dat zal gebeuren.., dus waarom zou ik u niet kunnen vertrouwen..,?'' vroeg ik en schudde even lichtjes mijn hoofd.., ''daarnaast me iets aan doen was voorheen dagelijkse kost''
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 0:09
Een beetje nieuwsgierig keek hij opzij. Zijn hoofd bewoog niet ver opzij, maar zijn ogen schoten wel in haar richting.Daarna keek hij weer voor zich uit en zei een tijd niets. "misschien heb je wel gelijk", zei hij toen.
Onderwerp: Re: hell all over again wo 13 okt - 0:24
ik keek even naar mijn meester., ''het enige waar ik bang voor ben zijn uw tanden, meester'' gaf ik toen toe en voelde een rilling door me heen gaan bij de gedachte dat die in mijn hals hadden gestaan.,