Onderwerp: Re: hell all over again di 5 okt - 23:32
ik schrok ervan, maar voor ik tijd had dat te laten merken stonden we al in het park.., net als mijn meester keek ik rond.., ik was blij dat het donker was, maar greep toch even naar mijn hoofd door het schermer
Onderwerp: Re: hell all over again di 5 okt - 23:36
ik keek mijn meester even vragend aan en liet mijn hand toen weer zakken.., dan krijg ik al een soort van ingeving van wat hij onder slachtoffers verstaat.., ''okj, meester'' is het enige dat ik zeg.., en keek nog wt om me heen
Onderwerp: Re: hell all over again zo 10 okt - 23:29
Seiji keek wat verbaasd naar haar. Hij vond het helemaal niet erg dat ze zijn arm vasthield. Het voelde zelfs prettig aan, maar hij had gedacht dat ze blij zou zijn omdat ze eindelijk eens buiten mocht komen. "Vind je het niet leuk?"
Onderwerp: Re: hell all over again ma 11 okt - 20:43
Seiji begreep niets van haar twijfels. Waarom kon ze niet gewoon zeggen wat ze wilde? Hij kon er helemaal niet aan uit! Maar zelf had hij dat ook vaak, bedachth ij toen.
Onderwerp: Re: hell all over again ma 11 okt - 20:45
moeizaam keek ik weer wat om me heen.., opnieuw gingen alle haartjes op mijn lijf rechtovereind staan.., het voelde gewoon niet veilig hier.., zonder iets om me te beschermen
Onderwerp: Re: hell all over again ma 11 okt - 21:53
ze had hem even hoopvol aangekeken, maar die hoop verdween weer bij zijn woorden.., ''dat zou ik kunnen doen.., but I don't think I wouldn't..,'' zei ze zachtjes en weer troosteloos naar de grond kijkend.., ''u bent een aardigere meester dan mijn vorige., al vind ik het wel raar dat u mij soms vraagt wat ik wil., maar als ik een vraag heb dan beantwoord u die wel, of luisterd er naar., in plaats van me in elkaar te meppen, me vast te ketenen en met een zweep te slaan of me simpel te misbruiken''
Onderwerp: Re: hell all over again ma 11 okt - 22:05
Seiji keek wat onzeke naar haar. Normaal was hij zelf ook zo. Normaal behandelde hij zijn slaven ook niet zo goed als hij Lucy behandelde. Superslecht behandelde hij ze ook weer niet, maar toch. Hij zweeg, keek voor zich uit en wandelde zwijgend verder. De woorden moesten even tot hem doordringen.
Onderwerp: Re: hell all over again ma 11 okt - 22:07
toen hij weer verder begon te lopen ging ze snel achter hem aan., en liep weer naast hem.., ''h-het spijt me, meester., ik had zulke dingen niet mogen zeggen''