Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 23:05
"Hij ligr in een coma ... Hij probeerde zelfmoord te plegen nadat ik weggegaan was bij hem" zei ik zachtjes. "En daarom vermoordde Diesel Ric bijna,..." Ik voelde me nog altijd erg schuldig en begno te huilen. Daarna keek ik Elisa aan en veegde mijn tranen weg. "Ik weet zeker dat je weer gaat kunnen bewegen !" zei i kteon. "Echt waar!" Noah zuchtte. "Niet zo goed vrees ik."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 23:18
ik zuchte. ''Meid toch'' Zei ik toen. ''Ik weet zeker dat het jou schuld niet was.'' Ik kan je niet eens omhelsen om je te troosten.'' Zei ik heel erg verdrietig en begon te huilen. Ric keek Noah aan. ''Hoezo?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 18:58
Ik schrok toen elisa begon te huilen en omhelsde haar zo goed als het kon aangezien ze in een bed lag en ik recht stond. "Huil maar lekker uit, Elisa ..." zei ik en bleef haar vasthouden. "Jij kan me zelfs troosten zonder me te omhzelen", zei ik teon tege n haar en glimlachte. Noah zuchtte. "Het is natuurlijk niet gemakkelijk als je verlamd bent ... Ze vindt het heel erg en dat is ook erg normaal ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 19:00
Ik bleef huilen. ''Maar ik wil je omhelsen om te troosten'' Zei ik toen. ''dat hoort zo'' Ik voelde me vreselijk. Ric knikte. ''Ja dat is erg normaal''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 19:15
Noah ging aanschuiven om drinekn te kopen. Hij zuchtte diep en streek met zijn hand door zijn haren. "Waarom moest dit gebeuren?" vroeg hij zich luidop af en schudde lichtjes zijn hoofd. Ik hield Elisa goed vast. "Hey, Elisa, dat moet helemaal niet!" zei ik toen tegen haar. "Je bent er voor me en dat is het belangrijkste!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 19:52
Noah keek hem even aan. "Hopelijk herstelt ze snel!" zei hij en in zijn stem was het duidelijk te horen dat hij erg bang was dat dit niet zou lukken. Het was zijn beurt en hij bestelde hun drankjes. "Jij iets, Ric?" vroeg hij en tastte al naar zijn portefeuille om te gaan betalen. Ik knuffelde Elisa. "Maar ook al kon je je bewegen, sdan kon je nog niets meer doen ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 19:57
Noah keek verbaasd. "Eh ... goed dan", zei hij en stopte zijn portemonnee weer veilig in zijn broekzak. "Als je dat wil ..."Hij glimlachte lichtjes. "Bedankt!" Ik hield Elisa nog steeds goed vast. "Dat begrijp ik heel goed!" zei ik tegen haar en dacht na. "Misschien moet ik een spreuk gebruiken?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:02
Ik schudde mijn hoofd. ''liever niet'' Zei ik toen tegen haar. ''die hebben altijd gevolgen'' Ik zuchte verdrietig. Ric knikte. ''Ja dat wil ik'' Hij glimlachte ook lichtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:04
IK knikte. "En meestal geen leuke gevolgen", zei ik met een zucht en dacht na. "Maar ... je kan door die oefeningen toch weer bewegen?" vroeg ik onzeker. "Je moet niet opgeven !" Ik keek haar aan en nam haar handn vast en gaf er een kneepje in. "Kan je dat voelen?" Noah glimlachte. "Bedank!t"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:07
Ik keek An aan. ''Dat is nog niet zeker'' Zei ik toen. ''Ik hoop het wel'' Ik schudde mijn hoofd. ''Nee ik voel dat niet'' Ric glimlachte terug. ''Graag gedaan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:13
Ik keek verdrietig omdat ze het niet kon voelen. "Maar je mag de hoop niet opgeven, ok?" zei ik op een strenge, vastbesloten toon tegen haar. "Noah, Ric en ik halen je hier doorheen! Dat beloof ik je!" Noah nam de drankjes en begon terug naar de kamer te lopen. PLots bleef hij stilstaan en draaide zich anar Ric. "Denk jij dat het nog goed komt?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:17
Ik keek An aan. ''Dankje'" Zei ik toen. ''Dat betekend heel veel voor mij'' Zei ik toen wat vrolijker. Ric knikte. ''Ik denk het wel, Elisa is sterk en geeft niet op''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:19
. Noah knikte. "Dat is waar!" zei hij vrolijk. "DAar heb je helemaal gelijk in!" HIj liep verder en had alxeeer meer moed gekregen dankzij Ric Ik glimlachte." Graag gedaan!" zei ik tegen haar." Daar is een BSV toch voor?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:21
Ik knikte. ''En je bent de aller aller aller beste BSV die er is'' Zei ik toen tegen haar. ''Echt waar'' Ric glimlachte. ''Laten we terug gaan'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:30
Ik werd knal, maar dan ook knalrood en wist even niet meer wat te zeggen. "Dankej",zei ik uiteindelijk en knuffelde haar. Daarna keek ik haar vrolijk aan en glimlachte. "Jij bent echt mijn aller aller aller aller aller aller beste BSV!" Noah knikte. "Ja!" zeihij toen en vervolgde zijn weg naar de kamer waar Elisa op dit moment verbleef.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 20:57
Vrolijk glimlachte ik naar Elisabeth . "Ook voor mij!" zei ik toen en hoorde plots de deur opengaan. Toen ik omkeek zag ik Noah. "Hier zijn we weer met de drankjes!" Ik moest lachen. "We hebben allemaal een cola genomen..." Ik liep naar hem toe en nam een glas van hem over en zag dat hij anar Elisa's bed liep.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 21:21
Ik moest een beetje lachen0. "Dat smaakt nog beter dan een cola!" zei ik vrolijk. "Mag ik nog eens proeven?" Noah glimlachte. "Alsjeblieft!" zei hij en had Ric zijn glas ook al gegeven. "Het is op Ric zijn kosten!" zei hij vrolijk. Ik keek Ric vrolijk aan "Dankje!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 21:41
Ik grijnsde. "dankje!" zei ik en ging op mijn tippen staan zodat ik hem kon kussen en deed dat ook. "Dat was lekker!" zei ik opgewekt. Naoh glimlachte naar Elisa. "Ik zal je bed eerst hoger zitten zodat je je zeker niet verslikt in je cola hé?" vroeg hij en deed het.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 25 mei - 21:44
Noah begon te lachen. Hé !" zei hij toen boos. "Lijk ik soms op een meisje?" Ik keek even om. "Ja, wist je adt dan nog niet?" vroeg ik grijnzend en begon Ric dan snel terug te kussen. Noah zette het bed wat omhoog; met een lach op zijn gezicht.