Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 20:40
Marsha raakte in paniek "WAt moeten we doen?" vroeg ze. Ik kwam weer overeind en rende ook woedend naar Achmet en Marsha toe. "Denken julluie echt dat jullie hiermee weg kunnen komen?" vroeg ik woedend en begon draaierig te worden. Noah keek verbaasd. "We gebruiken gewoon de omgekeerde verloren heks spreuk !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 20:43
Ik verloor heel veel bloed. '''GEEF ONZE BABY'S TERUG"" Na een tijdje zakte ik toch in elkaar. Achmet pakte Marsha vast. ''Órb ons hier weg'' Zei hij toen. Paige keek Noah aan. ''We zijn onze krachten kwijt''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 20:44
Noah schrok. "Wat?!" riep hij. "Hoe kan dat?" "Elisa !" Ik raakte in paniek omdat ik haar niet kon helen en snelde naar Achmet en Marsha toe." Denk maar niet dat jullie hier weggaan !" Ik greep Marsha bij haar keel en begon die met mijn laatste kracht dicht te knijpen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 20:52
Ik kwam eventjes bij.. ''An'' Zei ik zwakjes. Paige legde het uit. Ric bleef zijn woede op de boom uiten. Achmet stakte An in haar hand. '''Laat haar los.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 20:55
"Au !" gilde ik en trok meteen mijn hand weg en liet Marsha's keel los. Ik struikelde naar achteren, viel en verloor het bewustzijn. "Elisa", mompelde ik nog. Noah werd bleek." Dan werkt ook de verloren heks spreuk niet want ze zijn dan geen heksen meer !" zei hij in paniek. JAde rende naar buiten. "Ric, stop !" Ze liet hem ophouden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 21:10
Ik bleef daar liggen. ''An'' Ik kroop naar haar toe en raakte toen bewusteloos. Achmed keek Marsha aan. ''Laten we gaan'' Ric hijgde. ''Waarom''' Hij was nog zo boos.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 23:13
Ik verloor veel bloed noah raakte in panek. "Wat moeten we doen? WAt moeten we doen? Verdomme,n toch !" Hij wist het helemaal niet meer. Marsha knikte." WAarheeN?" Jade ohmelsde hem. "Zo help je hen niet!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 23:14
Ik verloor ook heel veel bloed. ''Leah'' Mompelde ik. Paige was ook in paniek. Ric keek Jade aan. ''Hoe moet ik ze dan helpen?'' Hij wist het niet meer''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 17:23
Leah hoorde het. "Ik moet even gaan, Meredith!" Ze orbde naar beneden en keek Paige en Noah toen aan. "Elisa roept me, gaan jullie mee?" Noah knikte. "Ik wel !" Hij liep al naar Leah toe. Jade keek onzeker. "MEe helpen een plan te makeN?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 17:28
Ik raakte weer bewusteloos. Paige schudde haar hoofd. ''Ik kan beter niet meegaan zonder krachten'' Zei ze toen. Ric zuchte. '"Ok dan, sorry'' Zei hij toen zachtjes en ging naar binnen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 17:44
Jade liep onzeker achter Ric aan. Toen zag ze dat Noah en Leah klaar stonden om ergens heen te gaan. "Ik ga mee!" zei ze meteen. Leah orbde met Jade en Noah naar de plek t oe waar ze net nog Elisa, Paige, Ric en An vandaan gehaald had. "O help !" zei ze geschrokken en was even te verbaasd om te kunnen bewegen. Daarna rende ze snel naar Elisa teo en begon haar te helen. Naoh was ook naar ELisa gerend en probeerde haar bij te brengen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 17:46
Na een tijdje begon ik bij te komen. ''Noah'' Zei ik heel zwakjes. ''Ik voel...mij zo zwak'' Ik voelde me helemaal niet goed ''An'' Achmet keek Marsha vrolijk aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 18:34
Marsha straalde. "We worden ouders !" zei ze opgewekt. "Van een tweeling!" Noah knuffelde Elisa. "Rustig maar", zei hij en bleef haar goed vasthouden. Daarna keek hij even om zich heen en tilde Elisa op. Leah rende nu naar mij en begon mij te helen. Jade keek om zich heen. "Hoor ik nu gehuil?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 18:42
Marsha keek even naar haar pas-dik-geworden buik en zweeg even. UIteindelijk durfde ze het toch aan om hem aan te kijken en voreg. "Gaan we daarna een kind van onszelf krijgen?" Noah schrok." WAt?" vroeg hij. Jade liep naar de deur waarachter ze het gehuil hoorde en opende die. ZE zag onze kinderen. Ik begon langzaam bij te komen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 18:55
"Maar wil jij dat ook?" vroeg ze toen zachtjes." Of niet?" Ze keek naaar de grond. Jade schemerde alle kinderen alvast naar Paige toe. Ik was erg zwak en had de kracht niet om nog op te staan. Leah wenkte Noah en zodra hij met Elisa bij haar was, orbde ze met haar naar huis." We zijn er!" Jade schemerde naar Achmet en Marsha toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 18:59
Marsha keek vrolijk op. "Ok !" Jade liet een vuurbal verschijnen." Ik vraag me af of hun krachten terug naar hun rechtmatige eigenaar gaan zodra ik jullie vermord heb!" NOah knuffelde Elisa." We krijgen je baby terug!" Ik begon te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 19:07
Ik begon ook te huilen. ''Mijn baby'' Huilde ik en was erg bleek. Achmet keek Jade aan. ''Dat doe je niet'' Zei hij toen. ''Je doet Marsha en de baby's niets''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 19:11
Jade grijnsde. "Hen misschien niet!" zei ze. "Maar jou wel!" Marsha schrok en probeerde voro Achmet te gaan staan. Ik keek om me heen en probeerde mijn moeder of Ric te vinden om hen te vertellen wat er gebeurd was. Ik probeerde recht te staan, maar zakte meteen weer neerop de grond. Lea keek onzkeer om zich hene. "WAar is Jade?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 19:38
Ik moest weer overgeven. ''Ik voel me niet goed'' Zei ik toen. Achmet hield Marsha tegen. ''Je probeert maar'' Zei hij toen. ''Het zal je toch niet lukken.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 19:47
Noah keek bezorgd. "Misscihen moet je maar naar het ziekenhuis !" zei hij toen. Ik vloekte toen ik mijn moeder en RIc niet direct zag bewegen en kroop over de grond naar de tafel toe. Toen trok ik me met grote moeite overeind aan die tafel en probeerde naar buiten te lopen." Moet ... terughalen ..." Jade gooide de vuurbal naar hem toe. Marsha gaf een gil van schrik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 20:02
Ik schudde mijn hoofd. ''Wil niet'' Zei ik toen tegen hem. Paige keek An aan. ''Wat terug halen'' Ze was in gedachte verzonken. Ric had hun nog niet gezien omdat hij in de gang had gestaan. ''An'' Hij rende naar haar toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 14 mei - 20:24
Een beetje nors keek ik naar mijn moeder en keek toen Ric even aan. Ik viel net op de grond, maar probeerde weer recht e komen. Ik had geen idee hoe ik mijn baby terug ging krijgen of waar ze waren, maar dat kon me niet schelen. Ik moest ze gewoon terugkrijgen. "Baby ... Helpen ..." Noah keek onzeker. "Zal ik dan een dokter alten komen?" Leah raakte in paniek.