Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:19
Piper bleef in de zetel zitten. Maria had veel pijn. "Au doen mam !" zei ze tegen haar moeder. "Maham au doen !" Henry stapte naar binnen, zette CIco neer en begon Paige vol liefde te kussen en sloeg zijn armen om haar heen "Gelukkig, je bent in orde !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:23
Ik werd na een tijdje wakker. ''Dat was lekker'' Zei ik zachtjes. Paige keek naar Maria. ''Waar heb je au?'' Vroeg ze toen aan haar. ''Moet mama een kusje geven?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:24
Maria legde haar hand op haar hoofd. "Au doen !" zei ze. "Kusje, ja! " Henry was erg vrolijk en sloot de deur. "Ben je weg bj Gordon," Noah knikte. "Ja !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:27
Ik kuste hem. ''Ik hou van je'' Ik kuste hem. Paige knikte. ''Ja ik ben bij hem weg, het contract is verstuurd.'' Ze gaf Maria een kus op haar hoofd. ''Ik hou van je'' Zei ze tegen Henry.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:33
Maria's hoofd deed niet minder pijn en ze orbde uit haar moeders armen en ging op de bank liggen. "Au doen", jammerde ze Henry kuste Paige. "Ik hou ook van jou !" zei hij. "Echt waar !" Diesel glimlahcte. "Ik ook van jou "
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:36
Ik glimlachte ook. Paige keek bezorgt naar Maria. ''Moet mama het proberen te helen?'' Vroeg ze toen. ''Misschien helpt dat'' Ze liep naar haar toe. ''Mag mama dat doen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:39
"Nee! " zei Maria boos. "Niet !" zei ze en kwam van de bank af. Ze wilde naar de keuken toelopen, maar was zo duizelig dat ze halverwege viel. "Au" Ze begon te huilen. Henry volgde Paige. Piper was erg moe. Diesel gaf haar een kus.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:41
Ik gaf hem een kus. Paige liep naar maria. '''We gaan naar de dokter'' Ze keek Henry aan. ''Ben je met de auto?'' Vroeg ze toen. ''Dan kunnen we gaan.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:48
Maria schrok en kroop over de grond weg van haar moeder. "Nee", zei ze bang. "Niet doktel !" Henry schudde zijnhoofd. "Nee, maar het is toch niet ver !" zei hij tegen haar. "We wonen toch maar enkele huizen hiervandaan." Diesel kuste Elisa terug. Nicolaas riep om zijn moeder.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:08
Ik keek naar Charlotte. ''Je mag niet slaan'' Zei ik streng en gaf een kusje op Nico zijn hand. ''Doet het geen au meer'' Vroeg ik hem. Paige keek haar aan. ''Jawel''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:10
Nico keek zijn moeder aan "Beetje", zei hij. "Nog kusje dan weg !" CHarlotte begon te huilen, heel erg luid. Dieselbleef in bed liggen. "Waalom?" vroeg ze toen. "Malia niet willen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:18
Nico keek blij. Charlotte bleef huilen. Ze had Nicolaas helemaal niet geslagen, maar hij had het gewoon gezegd. Maria keek verdrietig. "Ok dan !" Diesel wachtte ongeduldig op Elisa. Ik werd weer wakker.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:32
Charlotte bleef huilen. "Niet ... aan !" Nicolaas was met Esther aan het spelen. Ik gaf heme en kus terug. "Hey !" HEnry keek naar Paige. "Gaan we?" Piper was in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:36
Ik keek haar aan. ''Wat heb je niet gedaan?'' Vroeg ik toen aan haar. Ric keek vrolijk. ''Hoe voel je, jé?'' Paige knikte. ''Ja laten we gaan'' Ze ging naar buiten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:47
Charlotte schudde haar hoofd. "Niet aan " Nico rende naar zijn moeder. "Wat mama?" Maria hied haar moeder goed vast. "Bij Malia blijven !" Henry ging zitten. "Echt?" vroeg ik hoopvol maar durfde het nog niet meteen te geloven.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:51
Ik keek hem streng aan. ''Heeft Charlotte jou geslaan of niet'' Vroeg ik hem streng. ''Of zat je te liegen'' Paige hield Maria vast en ging zitten. Ric knikte. ''echt waar''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:54
Ik keek blij. "Komt ... ze ... hier?" Nico begon te huilen. "Maal Nico glaag kusje willen !" CHarlotte werd rustiger. Henry reed naar de dokter toe. Maria was stilletjes aan het huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 22:56
Ik keek hem aan. ''Dat vind ik heel stout van je'' Zei ik toen. ''Dan was mama voor niets streng tegen Charlotte.'' Ik zette hem op bed. ''Ga maar even nadenken.'' Paige probeerde Maria te troosten. Ric schudde zijn hoofd. ''Ze was heel erg moe''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:00
Nico keek zijn moeder verbaasd aan. "Maal mama !" jammerde hij en begon toen hard te huilen. "Nico niet stout !" Charlotte begon met haar moeders haar te spelen. Ik knikte. "Ok" Maria werd rustiger "We zijn er !" zei Henry.