Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:17
Ik ging met Charlotte, Esther en Jane naar een andere kamer. ''Ik ga zo even jane wegbrengen.'' Zei ik toen. ''Wil jij op de rest letten?'' Vroeg ik toen aan Diesel Paige stapte uit. ''Het komt goed''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:29
Diesel knikte. "Tuurlijk !" Nico huilde nog altijd. "MAMA" Maria legde haar hoofd tegen haar moeders schouder aan. Henry liep naar ibnnen. Esther keek een beetje bang naar Diesel.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:38
Maria sloot haar ogen. "Au doen", zei ze zachtjes. HEnry volgde Paige. "Gaat het met je?" Noah kwam tevoorschijn. "Hey, Jane! " zei hij vrolijk en lie pnaar Elisa. "Hey, Elisa !" Hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:40
Ik keek hem aan. ''wanneer moet ik haar ophalen?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ik moet zo weer gaan'' Ik gaf hem alvast Jane. Paige knikte. ''Ja het gaat'' Loog ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:45
Maria hield haar moeder goed vast. Noah kuste Elisa. "Wanneer je wil !" zei hij tegen haar. "Jij mag kiezen !" Nico was nog steeds aan het huilen. Ik glimlachte naar RIc. "Hou ... van je "
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:47
Ik dacht na. ''Zal ik haar eind deze week ophalen'' Stelde ik toen voor. ''Dan heb je veel tijd'' Paige liep de spreekkamer met Maria in toen ze aan de beurt waren. ''Ze heeft last van haar hoofd'' Legde ze uit.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 23:57
Noah keek onzeker. "Zie ik je dan een hele week niet?" vroeg hij verdrietig en keek naar JAne terwijl hij op antwoord wachtte. Maria opende haar ogen toen de dokter haar onderzocht, maar ze liet het toe omdat ze veel te moe was. De dokter ging terug zitten. "Ze heeft een hersenschudding..." Maria keke haar moeder aan. "Niet goed voelen ..." Ze moest plots overgeven.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 0:05
Maria zag dat haar moeder vuikl was. "Solly mam !" huilde ze erg hard. "Bij liggeN?" vroeg ik aan Ric en schoof een beetje op zodat Ric erbij kon komen liggen. Noah keke verdrietig. "Goed dan !" zei hij. Diesel werd gek van Nico.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 0:07
Ik schemerde weg. ''Ik ben er weer'' Zei ik toen. ''Gaat alles goed?'' Vroeg ik aan Diesel. Paige schudde haar hoofd. ''Het geedt niet'' Ze keek de dokter aan. ''En wat nu?'
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 0:10
"Ze moet veel rusten in een donkere kamer !" ezi hij tegen haar en keek toen naar Maria. maria voelde zich helemaal niet lekker. Diesel gromde en schudde zijn hoofd. "Die Nico houdt zijn kop maar niet !" zei hij nors. "Kan je hem stil krijgen?" "Ric?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 0:13
Ik schrok van Diesel zijn woorden. 'Je kon het ook anders zeggen''' Zei ik boos en liep naar Nico. ''Heb je nagedacht?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ga je dat niet meer doen?'' Paige knikte. ''Ok is goed'' Ze ging terug naar Henry en vertelde het hem.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 0:14
Nico knikte. "Niet meel doen !" ei hi jteon "Pakken !" DIesel keek Elisabeth verbaasd na en grmde. "Ik zeg het hoe ik het wil !" Maria viel in slaap. Henry schrok. "Dat is niet zo goed !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 0:16
Ik pakte Nico en liep naar de woonkamer. ''Ga maar spelen'' Zei ik tegen hem. ''Mama gaat een boek lezen'' Ik deed wat ik zei en negeerde Diesel. Paige schudde haar hoofd. ''Nee klopt.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 10:38
Nico liep terug naar izjn moeder en ging bij haar zitten. "Nico moe !" zei hij. "Nico bij mama blijven !" Diesel keek nors naar Elisa en liep terug naar zijn slaapkamer. Hij sloeg fde kamerdeur met een klap dicht. HEnry keek even naar Maria. "Zullen we naar huis gaan?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 10:45
Nico keek blij. "Kus klegen !"zei hij vrolijk en ging tegen zijn moeder aanliggen. Hij geeuwde en keek naar haar boek. "Mooi?" vroeg hij toen. Henry stapte ook in en reed naar huis. "dan kan jij je opfrissen !" Piper sliep nog.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 10:51
Henry reed naar huis en toen ze er waren, parkeerde hij de wagen en stapte uit. "Zal ik Maria overnemen?" vroeg hij toen hij het portier van de auto opendeed en Paige aankeek. Nico geeuwde. "Ja, slapen!" zei hij en viel niet veel later in slaap. Esther en Charlotte kwamen naar hun moeder toe. "Waar JAne?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 10:54
Ik keek hun aan. ''Ze is bij haar vader aan het logeren'' Zei ik toen'' ''Ga maar lekker spelen'' Ik gaf hun een kusje. Paige schudde haar hoofd. ''anders word ze misschien wakker'' Ze stapte met Maria uit.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 10:58
Esther schudde haar hoofd. "Esther niet willen slapen !" zei ze. Charlotte kroop bij op de bank en ging bij haar moeder liggen. GEeuwend skloot ze haar ogen en viel n slaap. Diesel was erg slechtgezind. Henry knikte en zodra Paige utigestapt was, deed hij de deur op slot en liep naar de voordeur. Hij deed de deur open. "Zo, ga maar naar binnen ! Zullen we Cico mrogen ophalen bij Paige?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 18:44
Esther keek verbaasd. "Oh " Ze keek blij. "Esther verkeerd hoord heef t!" DIesel kwam de kamer weer binnen. "Elisa, we moeten praten !" zie hij. "Nu !" Henry glimlachte naar Paige en volgde haar naar binnen toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 8 apr - 18:47
Ik knuffelde haar. ''Ga maar Spelen'' Zei ik vrolijk. ''Ok'' Ik zorgde dat de kinderen niet wakker werden en ging met Diesel naar een andere kamer. Paige bracht Maria naar haar bed toe en ging daarna weer naar Henry.