Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 19:38
Ik keek naar Elisa. "Maar je zei van die gemene dingen !" zei hij toen tegen haar. "We haten je niet, we waren alleen gekwetst !" Ik zweeg even. "Je hebt Noah erg hard gekwetst ..." Andy keek onzeker naar Elisa. "Waarvoor zeg je sorry?" Diesel had alle kinderne.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 19:42
Ik schudde me hoofd. ''Ik zoun jullie nooit kwetsen'' Ik voelde me nu gekwetst. ''Ik zou dat nooit doen'' Zei ik nog een keer. ''Nooit'' Zein ik toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 19:47
Ik keek even weg. "Maar je hebt het wel gedaan", zei ik zachtjes. Andy begreep het. "Lusiter, volgens mij zit Diesel er voor iets tussen !" zei hij toen en keek van Elisa naar mij. Diesel schemerde naar het ziekenhuis en liep met de kinderen naar binnen. "Elisa?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 19:49
Ik schudde me hoofd. ''Hij is de enige die van me houdt'' Ik hoorde Diesel. ''Diesel'' ik rende huilend naar hem toe. ''Sorry'' Ik keek hem huilend aan,
Andy keek Elisa na en was niet van plan haar achter te laten bij die vervelende Diesel. Hij liep vastbesloten naar hen toe. Diesel had de kinderen op de grond gezet en sloeg zijn armen om Elisa heen." GEeft niet, maar wat is er gebeurd?" "Laat haar los en stap van haar weg !" zei Andy en had zijn dienstwapen op Elisa gericht. Ik keek geschrokken Elisa na. "Elisa !" Ik rende naar haar toe.
Ik bleef Diesel vast houden. ''Noah heeft geprobeert zelfmoord te plegen.'' Ik schrok heel erg van me vader. ''Pap wat doe je nu?'' Vroeg ik hem onzeker. ''Doe je wapen weg'' Ik bleef voor Diesel staan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 13:34
Diesel schrok zelf ook. "Zelfmoord ?" vroe hij. "Is het hem ook gelukt?" Andy werd een beetje rustiger en liet snel zijn wapen zakken, zijn hoofd zo rood als een tomaat. "Sorry !" zei hij en rende toen snel naar buitren. Geschrokken keek ik Andy na.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 13:36
Ik keek Diesel aan. ''Nee het is hem niet gelukt'' Zei ik een beetje opgelucht. ''Ik moet even naar me vader'' Ik rende me vader achterna. ''Pap wacht'' RIep ik toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 13:43
Ik zag de teleurstelling op DIesels gezicht en wist dat het was omdat Noah nog leefde. Woedend keek ik naar hem. "Jij bent hier niet welkom !" zei ik tegen hem en liep naar voren en tilde Elisa's kinderen op. "Je moet gaan !" Andy stopte met lopen en draaide zich beschaamd om naar ELisa. "Het spijt me, ik weet niet wat me bezielde !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 13:47
Ik keek me vader aan. ''Je moet accepteren dat ik bij Diesel ben'' Zei ik toen streng tegen hem. ''Want ik blijf bij Diesel'' Ik keek me vader aan. ''Laten we terug gaan'' Zei ik toen tegen hem. Diesel schudde zijn hoofd. ''Ik blijf bij mijn vriendin.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 14:04
Andy keek naar de grond. "Dat kan ik niet",zei hij toen en keek ELisa weer aan. "Omdat ik weet dat je niet bij DIesel hoort,m aar bij Noah en ik weet dat jij dat, diep van binnen, ook weet ! Waarom wil jeh et dan niet geloven?" Ik keek hem woedend aan. "NEe, je gaat !" zei ik tegen hem. "Ji jhebt geen enkel recht om hier te zijn !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 14:08
Ik keek me vader aan. ''Ik hoor niet meer bij Noah.'' Zei ik wel met wat pijn in me hart. ''Ik hoor nu bij Diesel en als je dat niet kan accepteren dan verlies je mij ook'' Ik liep weer terug naar het ziekenhuis. Diesel schudde weer haar hoofd. ''Elisa is mijn vriendin en ik blijf hier om haar te steunen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 14:32
Andy haalde Elisa snel in, nam haar arm beet en draaide haar naar hem om. "Goed, ik zal het accepteren! " zei hij toen. "Ik wil je niet kwijt !" Ik bracht de kinderen Noah's kamer ibnnen en liep toen terug naar Diesel toe. Ik ging vlak voor hem s taan en keek hem dreigend aan. "Je gaat weg, jij klootz*k !" Ik gaf hem een duw en bleef daarna woedend naar hem kijken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 14:44
Ik glimlachte al iets vrolijker. ''Dankje papa'' Ik liep naar binnen toe. ''We zijn er weer.'' Ik hoorde wat An zei. ''An ophouden.'' Ik ging voor Diesel staan. ''Hij blijft''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 14:52
Andy glimlachte terug, maar niet ter harte omdat hij het niet leuk vond dat Elisa een relatie had met die Diesel. Toch wilde hij zijn dochter niet verliezen en liet het daarmo maar gewoon toe. Ik keek Elisa geschrokken aan. "Maar ..." Ik keek boos naar Diesel. "Het is door hem dat noah gedaan heeft wat hij gedaan heeft ! Hij hoort hier helemaal niet te zijn !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 14:54
Ik keek An boos aan. ''Hoe durf je dat te zeggen'' Ik gaf haar een klap. ''Dit heeft hij niet gedaan'' Zei ik toen boos. ''Hij hoort hier wel bij mij'' Ik knuffelde Diesel.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:01
Ik schrok heel erg van de klap en legde mijn hand als een reflex tegen de plek aan. Tranen vulden mijn ogen en ik draaide me om zonder verder nog iets te zeggen. Ik stormde naar buiten en toen ik voorbij Ric kwam, zei ik: "Ik blijf hier niet, bel me straks maar ofzo" en liep daarna snel door naar buiten toe. De plek brandde. Diesel kuste Elisa." Dankje !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:04
Ik bleef hem vast houden. ''Waarom snappen ze het niet?'' Vroeg ik toen zachtjes. ''Ik hoor nu bij jou'' Ik bleef hem maar vast houden. Ric rende achter An aan. ''An wat is er'' Hij hield haar tegen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:09
Diesel knuffelde Elisa. "Geen idee !" zei hij toen. "Ze zijn vast jaloers op wat wij hebben !" Ik probeerde niet te gaan huilen. "Elisa ..." Ik schudde mijn hoofd en kreeg het niet gezegd. Ik begon te huilen en drukte me tegen Ric aan. Andy keek onzeker naar Elisa en Diesel. "Was dat nodig ?" vroeg hij toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:11
Ik voelde me schuldig. ''Ik moet met An gaan praten.'' Zei ik toen. ''Ik had haar geen klap moeten geven'' Ik zuchte even. ''Ik kan ook niets goed doen'' Ik begon te huilen. Ric knuffelde An. ''Huil maar eens uit.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:13
Uiteindelijk was ik uitgehuild en keek Ric aan. "Elisa heeft me een klap gegeven !" zei ik en durfde hem niet aan te kijken. "Misschien ging ik wel wat te ver, maar ..." Ik kreeg een brok in mijn keel en kon niets meer zeggen. Diesel knuffelde Elisa. "Het geeft niet, lieverd !" Andy keekn aar Elisa. "JE kan wel dingen goed doen !" zei hij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:44
Ik schudde me hoofd. ''Nee niet waar'' Ik was nu heel erg van streek. ''Ik kan niets goed'' Plots rende ik huilen weg. Ik rende naar buiten toe en bleef door rennen. ''Ik kan niets goed'' Zei ik nog een keer. Ric bleef An vast houden.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:47
Ik keek na een tijdje Ric weer aan. "Gaan we naar huis?" vroeg ik zachtjes. "Of ga jij nog naar Noah?" Plots zag ik Elisa voorbijrennen. "Elisa !" Ik begon ook achterhaar aan te rennen. Diesel rende ELisa achterna. "Elisa, wacht !" Andy ging de kamer van NOah binnen om op dek inderen te letten. Hij wist dat hij Elisa toch niet van gedachten kon veranderen en Diesel was al achter haar aangegaan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 25 apr - 15:53
Ik was hard aan het huilen. ''Nee laat me alleen'' Ik bleef huilen. ''Laat me toch'' Ik liet me huilend op me knieën vallen in het park bij het meer. ''Ik kan toch niets goed.'' ric ging naar Noah toe. ''Noah''