Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 16 apr - 17:59
Noah luisterde naar Elisa. "Maar ik heb jou nodig !" zei hij toen. "Wat valt er te praten," vroeg hij en begon terug harder te huilen. Hij schudde hevig zijn hoofd. "Jij wil scheiden !" riep hij uit. "Ik niet !" Jane bleef hard huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 16 apr - 18:03
Ik was helemaal in paniek. ''Jane heeft haar vader nodig'' Zei ik toen. ''je bent beter af zonder me'' Ik ging huilend zitten. ''Alsjeblieft'' Smeekte ik toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 16 apr - 18:35
Noah schudde zijn hoofd. "Nee !" riep hij. "Ik wil jou !" Hij begon te huilen. "Ik heb jou nodig, zonder jou wil ik niet leven ! Ik heb al een keer zonder jou geleefd en toen heb ik mezelf gezworen dat nooit meer toe te laten !" Hij liet het mes uit zijn hand vallen. "Ik ben niet beter af zonder jou, maar jusit slechter !"
Noah nam vastbesloten het mes terug op. "Ga dan maar !" zei hij boos omdat hij zo zijn gekwetstheid kon verbergen. Hij hief het mes op. "Ik zal altijd van je houden en van JAne! " zei hij en stak zichzelf toen met het mes, net naast zijn hart. Jane huilde erg hard. Diesel hoopte dat ELisa snel terugkwam.
Ik voelde de pijn van Noah in me hart. ''Noah neeee''' Ik transporteerde de keuken in. ''NOAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH'' Ik probeerde niet in te zakken en schemerde met hem naar het ziekenhuis en rende met hem en Jane naar binnen. ''HELP'' Riep ik toen. ''Help hem toch''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 15:12
Er kwamen meteen verplegers en dokters naar Elisa toegferend en ze namen Noah over. "Het komt in orde! " zei een zuster en leidde Elisa naar een stoel. "Ga maar rustig zitten !" JAne begon hard te huilen en wilde haar vader. Naoh werd meteen geholpen. Diesel wachtte ongeduldig op Elisa.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 19:09
Ik bleef huilen. ''Hoe kan ik rustig doen'' Ik probeerde Jane te troosten. ''Rustig maar lieverd'' Ik wiegde haar zachtjes heen en weer. ''Rustig maar'' Bleef ik zachtjes zeggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 19:17
De zuster legde haar hand op Elisa's schouder. "Zal ik iets te drinken voor je halen?" vroeg ze. "Ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar je vriend heeft er niets aan als je helemaal overstuur bent ! Hij gaat je heel erg hard nodig hebben !" Jane werd een beetje kalmer. Diesel zuchtte. "NU blijft ze wel heel lang bij Noajh !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 19:28
de zuster knikte. "Ok !" Ze zweeg even. "Is er iemand die ik voor je kan bellen om je te steunen? Je ouders of een vriendin ofzo?" vroeg ze. Jane begon in slaap te vallen. Diesel gromde en stampte met zijn voet op de grond." Verdomme, over vijf minuten ga ik haar hale n!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 19:35
Ik dacht na. ''Wil u me ouders en me beste vriendin bellen'' Ik gaf haar de nummers. ''Dankje wel'' Ik bleef Jane wiegen. ''Slaap lekker'' Zei ik toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 19:43
De zuster knikte. "Ja, dat zal ik doen !" Ze liep weg en belde eerst naar Elisa's ouders en daarna naar mij. MEteentoen ik opgehangen had, rende ik naar de woonkamer. "Ric, Noah is in het ziekenhuis ! We moeten er onmiddellijk heengaan !" zei ik en ging de kinderen halen en deed hun jasjes aan. Andy was al op weg. Cath was bij Piper en Prue was ergens ...
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 19:45
Ik keek de zuster na. ''Dank u'' Ik ging met jane zitten. ''Het moet goed met hem komen.'' Ric stond op. ''Wat'' Hij deed gelijk zijn jas aan. ''Laten we gaan''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 20:19
Ik knikte en tilde HEndrik en Charisa op. "Ja, we gaan !" Ik liep al naar de auto toe en wachtte tot hij die los zou maken zodat ik in kon stappen. "Hopelijk komt alles goed !" Andy kwam het ziekeknhuis binnen gelopen, keek om zich heen, kreeg Elisa in het oog en liep naar haar toe. Metene omhelsde hioj haar. "Gaat het een beetje?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 20:22
Ik hield me vader goed vast. ''Het gaat niet'' Zei ik toen. ''Hij wou zelfmoort plegen'' Ik begon te huilen. ''Ik wil hem niet kwijt'' Ik bleef huilen. Ric deed de auto open en ging zitten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 20:31
Ik ging op de achterbank zitten, zette Hendrik aan het linkerportier en deed hem zijn gordel vast. Daarna ging ik bij het rechterportier zitten met Charisa op mijn schoot en deed de gordel vast. "Ja,w e kunnen !" zei ik. Andy knuffelde Elisa zonder Jane te plettene n haar zelfs weer wakker te maken. "Zelfmoord?" vroeg hij verbaasd. "Hij komt er wel door !" Hij hoopte dat hij gelijk had.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 20:35
Ik knikte verdrietig. ''Ja zelfmoort'' Ik bleef huilen. ''Het is mijn schuld'' Ik legde me vader het huilend uit. ''Helemaal mijn schuld.'' Ric reed naar het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 20:40
Toen we er waren, deed ik snel iedereens gordel los en stapte met mijn beide kinderen uit. "KOm !" Ik rende naar binnen. Andy schudde zijn hoofd." Nee, Elisa, het is niet jouw schuld !" zei hij en een woedend vuur verscheen in zijn ogen. "Het is Diesels schudl !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 20:42
Ik schudde me hoofd. ''Hij heeft dit niet gedaan'' Zei ik tegen me vader. ''Het is mijn schuld'' Ric rende en zag Elisa. ''Elisa'' Hij rende naar haar toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 23:09
Andy keek zijn dochter streng aan. "Het is niet jouw schuld !" zei hij toen. "Als Diesel jou niet bij zich had willen krijgen dan was het nooit gebeurd !" zei hij. Ik volgde Ric. "Elisa gaat het?" vroeg ik bezorgd en zette Hendrik op de grond neer en sloeg mijn ene vrije arm om Elisa heen. "Is Noah in orde?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 22 apr - 23:37
Ik keek me vader aan. ''Ik ben zelf naar hem toe gegaan'' Zei ik toen tegen haar. ''Hij heeft me niet gedwongen.'' Ik keek An aan. ''Nee Noah is niet in orde.'' Ik legde An alles uit.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 17:49
Ik knuffelde Elisa. "Hij komt er wel doorheen !" zei ik toen zachtjes tegen haar. "Als hij tenminste weet dat jij hem niet laat vallen ... " Even keek ik Ric aan en vroeg me af hoe het met hem ging. Andy zuchtte en streek door zijn haren. "Waarom ben je ook weer naar hem toegegaan?" vroeg hij toen. Diesel werd boos. "Elisa !" brulde hij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 18:30
Ik keek me vader aan. ''Omdat hij me niet haat'' Zei ik toen zachtjes. ''Iedereen haat me'' Ik begon weer te huilen. Ric was erg bezorgt om Noah. ''Het moet goed komen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 23 apr - 19:19
Verbaasd keek ik naar Elisa, maar zei eerst nog snel tegen Ric: "Het komt ook goed! " Daarna keek ik weer naar Elisa. "We haten je niet, elisa !" zei ik toen tegen haar. "Maar ... je deed plots zo ... zo ... ik weet niet ..." Bij andy drong plots wat door. "Zou Diesel ...?" Diesel ging de kinderen wakker maken zodat hij met hen naar Elisa toe kon gaan. Hij wist dat hij ze niet alleen mocht laten .