Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 14:36
Noah begon te huilen. "Doe het niet !" zei hij en keek haar aan. PLots werd zijn blik hard. "Als je nu teruggaat, wil ik je nooit meer zien !" zei hij en hoopte dat ELisa daardoor zou blijven. "Mam !" zei Maria vrolijk. "Malia papiel vonden en dan willen tekenen, maal Chlis pakken en kapot doen en dan poef weg olben !" vertelde ze en knikte trots.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 14:48
Maria keke haar moeder aan en wilde het opnieuw vertellen, maar Piper glimlachte en antwoordde. "Je bent vrij van Gordon !" Noah schrk en knuffelde Elisa. "Waarom niet?" vroeg hij. "Als je echt weer gaat ... kom ... kom dan alsjeblieft nog terug ... "Hij bego nterug te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 14:55
Ik keek hem aan. ''Ik kom terug.'' Zei ik toen. ''Maar ik hoor nu bij Diesel'' Ik stond op. ''Ik moet gaan.'' Paige keek piper verbaast aan. ''Echt waar?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:16
Piper knikte. "Probeer maar eens iets naar je toe te orben !" Chris keek vrolijk naar zijn moeder. Noah gaf haar nog ee nkus. "Vergeet me niet !" smeekte hij met tranen in mijn ogen. "Mag ik Jane ook nog zien?" Diesel begon wakker te worden.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:28
Ik keek hem aan. ''Natuurlijk mag dat'' Zei ik tegen hem. ''Zal ik haar straks brengen?'' Vroeg ik toen onzeker. ''Dan kan ze komen logeren?'' Ik gaf hem nog een kus. Paige orbte een pen naar haar. ''Het lukt''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:32
Piper knikte. "En dat komt omdat Gordons contract verbroken is !" zei ze opgewekt en gaf Paige een knuffel. "Je bent weer veilig !" Noah knikte. "Blijf jij dan ook?" vroeg hij. "En mogen de andere kinderen ook niet kmen?" Hij keek haar aan en snikte nog na. "Alsjeblieft?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:34
Ik schudde me hoofd. ''nee ik blijf niet'' Zei ik toen. ''Ik moet nu echt gaan'' Ik gaf hem een kus. ''Tot morgen'' Ik schemerde weg. Paige hield Piper goed vast. ''Dankje''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:41
Piper knuffelde haar. "Het waren Chris en je eigen dochter die ervoor gezorgd hebben hoor !" Maria werd bijna geplet. "Au !" riep ze boos uit. Noah knikte. "Tot morgen !" Diesel keek om zich heen. "Elisa?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:50
Chris glimlachte. "Graag gedaan, tante Paige !" Maria kee vrolijk naar haar moeder. "Malia mam helpt heeft?" vroeg ze onzeker. Diesel liep naar haar toe en omhelsde haar. "Gelukkig, ik dacht al dat ik je kwijt was !" zei hij en begon haar vol liefde te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 19:52
Ik kuste hem terug. ''Ik wil morgen jane naar Noah brengen'' Zei ik toen. ''Hij blijft toch haar vader'' Ik keek hem aan. ''Vind je dat erg?'' Paige knikte. ''je hebt mama heel goed geholpen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:12
Diesel keek onzeker en schudde zijn hoofd. "Denk het niet !" Maria keek blij. "Malia nu blij !" zei ze vrolijk en knuffelde haar moeder. "Wij nu doen leuke dingen?" vroeg ze. Piper was erg vrlik. "Zullen we het samen gaan vieren?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:21
"Laten we een ijsje gaan eten met de kinderen en met Henry !" Chris glimlachte. "Ik moet naar shadow !" Hj orbde weg. Maria klapte in haar handen. "ja, Cico, Hen halen ! Kom mam !" Ze gleed van haar moeders shoot af en nam haar hand beet en probeerde haar moeder mee te trekken. Diesel glimalchte. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:24
Ik keek hem aan. ''Laten we weer gaan slapen'' Ik trok hem mee naar de slaapkamer. ''Het is al laat.'' Paige knikte. ''Ja goed idee'' Ze stond op en merkte toen hoe op ze was.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:29
Piper merkte het. "OF weet je, we doen het morgen !" zei ze en keek op haar horloge. "Het is trouwens al heel erg laat !" maria geeuwde en knikte. "Ja !" Piper keek Paige aan. "Ga je naar huis of wil je hier blijven?" Diesel knikte en liet zich meetrekken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:30
Ik ging in bed liggen. ''Nog lekker slapen'' Ik viel bijna gelijk in slaap. Paige keek Piper aan. ''Mogen we hier blijven?'' Vroeg ze toen. ''Dan bel ik even naar Henry.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:43
Piper knikte. "Ja, natuurlijk !" Het stelde jaar gerust als Paige zou blijven. Maria keek blij. "Ja, logelen !" Diesel glimlahcte. "Wat ben jij moe !" zei hij. Ik was weerin slaap gevallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:53
Henry zaf dat het Paige was en nam op. "Paige?" vroeg hij bezorgd. "Ben je in orde? Mag ik nu naar je toekomen?" Maria begon om haar moeder heen te lopen en was heel erg vrolijk omdat ze niet meer naar haa vader moest. Ik sliep verder. Diesel keek blij. "Ik hou ook van jou !" Hij ging liggen en probeerde ook in slaap te vallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 20:56
Ik sliep lekker. Paige glimlachte. ''Hey lieverd'' Zei ze vrolijk. ''Ja ik ben in orde, maar ben doodop.'' Zei ze toen. ''Ik en Maria blijven bij Piper slapen want ik ben echt te moe om naar huis te komen'' Zei ze tegen hem. ''Maar je mag wel naar hier komen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:08
Henry hing op en stond nog geen minuut later al met CIco aan de deur van de manor en belde aan. Maria wilde naar de voordeur rennen, maar ze was draaierig en botste hard tegen de muur aan. "AUUUUUUUUUUU MAM !" Ik sliep. Diesel viel in slaap
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 21:11
Ik sliep ook rustig. Paige tilde Maria op. ''Shhh rustig maar'' Ze liep met haar naar de deur en deed open. ''Hey lieverds'' Ze begon Henry te kussen. ''Ik hou van je''