Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 22:07
Ik knikte. ''Ja echt waar'' Zei ik tegen hem. ''Hou mama maar vast.'' Ik schemerde met de kinderen naar Diesel zijn huis. ''Leker weer thuis.'' Paige begon te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 22:20
Piper liet Paige rustig uithuilen, zonder iets te zeggen, maar door haar goed vast te houden. Jane begon te huilen. Nico keek bang om zich heen. "Vies hiel !" Diesel keek Cassie aan. "Hey, ik kom voor Esther !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 22:22
Ik keek hun aan. ''Dat valt reuze mee'' Zei ik toen. ''Jullie wennen er wel aan'' Cassie keek hem aan. ''Ze blijft hier'' Paige keek Piper huilend aan. ''Sorry''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 22:42
Piper keek streng. "Paige, ik wil niet dat je je daarvoor excuseert !" Chris vloog plots op Gordon en begon met hem te vechten. Geschrokken draaide Piper zich om. "Chris, pas op !" Haar stem klonk bzorgd en ze bleef voor haar zusje staan zodat zij zeker niet geraakt kon worden. Diesel schudde zijn hoofd." Oh nee !" HIj liet een vuurbal verschijnen. "Voor wie kies je? Eén van Zankou's vele dochters of je eigen dochter?" Nico zuchtte. "Nico niet willen ! Donkel zijn !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 22:45
Ik keek hem aan. ''We zullen het wel wat veranderen'' Zei ik toen. ''Maar we blijven hier wel wonen.'' Cassie schrok. ''Waag het niet'' Paige keek bang toe. ''Ik moet naar Maria.'' Ze rende naar de deur toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 23:37
Piper rende Paige achterna. Maria huilde nog steeds erg hard. "Paige, vorozichtig! " Piper keek van haar zusje naar haar zoon en was erg in paniek omdat zebang was dat er hen beiden iets zou overkomen. Nico zuchtte. "En ook Noah komen?" Diesel keek haar aan. "Ik durf het hoor !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 23:40
Ik schudde me hoofd. ''Nee Noah komt niet'' Zei ik tegen hem. ''Noah en mama zijn niet meer bij elkaar.'' Paige probeerde de deur open te doen. ''mama komt'' Zei ze tegen Maria. Cassie schemerde Esther naar Diesel toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 23:48
"Dankje!" zei die vrolijk en schemerde weg. Even later kwam Zaknou bij Cassie. "Waar is Esther?" Nico zag Esther en wees naar zijn zus. "Esthel !!!!!!!!" Jane keek blij. Maria werd rustiger. "Paige, stapje opzij, liefje! " zei zeen ging al zo stan dat ze de deur gemakkelijk kon opblazen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 23:50
Ik knikte vrolijk. ''Ja dat is Esther'' Ik nam haar over en knuffelde haar. ''Ze is weg'' Zei Cassie tegen Zankou en legde hem alles uit. ''Hij wou Celine anders wat aandoen.'' paige ging opzij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 19:26
Piper bewoo g haar handen en blies de deur op. "Zo !" Maria schrok heel hard en struikelde naar chteren waarna ze op de grond viel en nog harder bego nte huilen. Zankou keek haar woedend aan. "Dus geef je Esther maar mee? !" Esther keek haar moeder verbaasd aan. "Niet knuffelen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 19:33
Ik keek Esther verbaast aan. ´´Waarom niet?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Mama houdt van je'' Ik bleef haar aan kijken. Cassie keek hem aan. ''Dus je vind het niet erg als hij Celine wat zou doen.'' Ze begon boos te worden
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 19:37
"Wat? Natuurijk wel !" riep hij. "Maar dat zou hij niet doen omdat hij weet dat ik hem dan zou vermoorden !" "Mama niet houden Esthel !" riep ze boos. "NIet !" Piper draaide zich om naar Paige. "Paige, ga jij naar Maria?" vroeg ze. Chris was nog steeds aan het vechten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 19:43
Ik keek haar aan met tranen in me ogen. ''Mama houdt wel van je.'' Zei ik toen. ''Mama houdt zielsveel van je'' Paige ging naar Maria. ''Rustig maar lieverd'' Ze knuffelde haar. Cassie keek hem aan. ''Die kans wou ik niet nemen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 19:47
"Waarom mama dan niet liefdoen?" vroeg ze. "WAarom mama zeggen dat mama niet Esther houden?" Maria werd rustiger, maar trilde nog helemaal omdat ze zo bang was van alles wat er gebeurd was. Zankou nam haar in haar armen. "Het geeft niet, ik begrijp het! " zei hij. "Waarom gaan we niet iets met ons drietjes doeN?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 19:51
Ik bleef haar vast houden. ''Mama houdt echt zielsveel van je'' Ik gaf haar een kusje. ''Echt waar.'' Cassie knikte. ''Ja dat is goed'' Paige bleef Maria goed vast houden, bang om haar kwijt te raken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 20:31
Gordon sloeg Chris knock-out. "Haha !" Maria hield haar moeder goed vast. Zankou keek blij. "JIj mag zeggen wat !" Esther begon te huilen. "Mama Esthel achtellaten !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 20:40
Ik keek Esther verbaast aan. ''Mama zou je nooit achterlaten'' Zei ik toen. ''Echt waar nooit'' Ik probeerde Esther te troosten. Cassie dacht na. ''Wandelen?'' Paige had niet door wat er om haar heen gebeurde.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 20:57
Maria keek bang naar haar vader. Esther huilde. "Maal mama stlaks daan !" Zankou keek onzeker. "Goed da n!" zei hij. "Maak jij Celine klaar?" Piper rende naar haar zzon.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 20:58
Ik schudde me hoofd. ''Dat is niet waar'' Zei ik met tranen in me ogen. ''Mama zou dat nooit doen'' Paige had het niet door. ''We gaan hier weg'' Zei ze tegen Maria. Cassie maakte Celine klaar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 21:11
Esther raakte helemaal in de war. "Maal mama daalstlaks niet lief doen !" Ze begreep er helemaal niets meer van. "En nu mama telug lief zijn?" Piper probeerde Chris bij te brengen. Gordon rende naar Paige, greep haar bij haar arm en knikte. "Ja, inderdaad !" Hij gooide een drankje op de grond en ze verdwenen. Ze verdwenen weer bij Roger in huis. Zankou wachtte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 21:13
Ik knuffelde Esther. ''Mama houdt echt zielsveel van je'' Zei ik nog een keer. Paige schrok heel erg. ''Nee'' Cassie liep met Celine naar Zankou. ''We zijn klaar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 22:58
Esther begon terug te huilen en knuffelde haar moeder. "Mama houden Esther !" zei ze b lij. "Esther ook houden mama !" Gordon keek haar nors aan. "Ja !" Zankou keek blij. "OK, dan gaan we wandeleen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 23:10
Ik knuffelde Esther. ''Daar is mama heel blij om'' Zei ik toen. ''Heel blij'' Ik keek vrolijk naar Diesel. Cassie knikte. Paige probeerde los te komen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 19 maa - 23:34
Diesel straalde. Esther keek ook erg blij en liet haar moeder niet meer los. "Esther ook blij !" Maria beet in Gordon's hand zodat hij haar moeder los liet. "Au !" gilde hij en liet haar los. "Stom rotwicht !" Hij trok Maria uit Paige's handen. Piper raakte in paniek omdat Paige en Maria weg waren en Chris niet bijkwam.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 20 maa - 4:43
Ik liep naar Diesel en gaf hem een kus. ''Ik hou van je'' Zei ik tegen hem. ''heel veel'' Paige raakte helemaal in paniek. ''Blijf van haar af'' Riep ze