Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 23:57
Ik probeerde me te herinneren wat er gebeurd wasn maar toen me dat niet lukte, raakte ik een beetje in paniek. "Wat .... beurd?" Diesel knikte. "Eindelijk !" Hij trok haar nog dichter tegen zich aan. "Dat heeft lang genoeg geduurd !" Allevier de kidneren sliepen rustig.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 26 maa - 0:07
Ik keek Diesel aan. ''Ga je morgen mee naar me ouders'' Vroeg ik toen. ''Of wil je niet'' Ik begon hem weer te kussen. Ric keek An aan. ''Je was neegestoken'' Zei Ric toen tegen An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 26 maa - 18:24
Ik kneep verbaasd mijn ogen een beetje samen en schudde toen lichtjes mijn hoofd heen en weer. "Niet", antwoordde ik en beelden van wat er gebeurd was flitsten langs mijn netvlies, maar het waren slechts flarden en ik kon al die kleine puzzelstukjes niet tot een geheel vormen. Diesel bleef Elisa een tijdje vol liefde kussen en keek haar onzeker aan. "Misschien moet ik maar niet meteen meegaan... Volgens mij is het nog te vroeg ! Ze moeten volgens mij eerst even wennen aan het idee met mij als hun schoonzoon.. Ze zullen ook wel tijd nodig hebben om het te aanvaarden en ik denk dat het beter is dat ik nu dan nog niet meega..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 26 maa - 18:58
Ik keek hem aan. ''Maar ik wil het graag'' Zei ik toen. ''Je hoort bij mij of ze het leuk vinden of niet'' Ik kuste hem daarna met liefde. ''Ik hou van je.'' Ric knuffelde An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 26 maa - 21:24
Diesel knikte. "dat is waar !" antwoordde hij en keek erg blij. Dit was echt zijn beste plan ooit ! Hij was nog nooit zo gelukkig geweest als hij nu was. "Goed, ik ga mee !" Hij keek haar aan en boog toen naar voren en gaf haar een kusje op haar neus. Ik hield Ric goed vas en glimlachte. "Ik hou ook van jou !" Ik knipperde met mijn ogen en keek toen de kamer rond. Onzeker vroeg ik. "Is Elisa er niet? Of mijn moeder?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 26 maa - 22:06
ik moest lachen. ''Zullen we ook naar bed'' Ik stond op. ''Maar ik wil niet slapen'' Ik wou niet aan Noah denken. Ric schudde zijn hoofd. ''Nee hun zijn er niet''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 28 maa - 20:02
Ik keek erg verdrietig en zei heel even niets. Daarna opende ik mijn mond opnieuw en vroeg. "Waarom niet?" Ik begon alweer heel moe te worden en probeerde niet in slaap te vallen voor ik antwoord had gekregen van Ric. Diesel knikte. "Ja, we gaan ook naar bed! " Hij glimlachte. "Ik ook nog niet !" Hij gaf haar een kus en lie ptoen naar zijn slaapkamer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 29 maa - 21:28
Ik keek erg verdrietig en viel toen terug in een diepe, droomloze slaap en bleef een tijdje slapen. Diesel keek haar blij aan. "Ik hou ook van jou !" zei hij vrolijk. "Heel erg veel !" Hij kuste haar. "En ik ben blij dat je eindelijk van mij bent !" voegde hij eraan toe en keek haar blij aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 29 maa - 21:31
Ik keek hem om. ''ik ben blij dat jij blij bent'' Eigenlijk was ik niet gelukkig. ''Laten we gaan slapen'' Ik gaapte. Ric bleef bij An. ''Slaap maar lekker''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 29 maa - 22:14
Diesel keek haar aan. "Ik dacht dat je nog geen zin had om te gaan slapen " zei hij en keek haar verbaasd aan. Hij begon haar te kussen. "Ik ben nog niet moe !" Na een tijd werd ik weer wakker. "Ric?" vroeg ik en opende mijn ogen. "Ric?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 17:56
Ik zuchtte opgelucht. "Gelukkig", zei ik zachtjes. "Je bent er nog !" Diesel keek haar aan knikte. "Ja, erg graag !" zei hij blij. "Wat heb je het liefst?" vroeg hij onzeker en werd een beetje rood. Hij wilde graag dat ze genoot.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 17:59
Ik keek hem aan. ''Ik vind het lekker als ik in me nek gekust word'' Zei ik toen. ''En als ik gestreeld word'' Ric keek An aan. ''Ik blijf bij je'' Zei hij serieus.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 19:51
Ik keek blij. "Dankje", zei ik zwakjes en sloot voor een moment mijn ogen. Daarna opende ik ze weer en keek hem die pin zijn ogen aan. Op nieuw verdronk ik in zijn ogen en kon mijn blik niet losmaken van zijn mooie ogen. "Betekent ... veel ... vooor ... me", zei ik uiteindelijk en was meteen erna erg moe. Diesel keek haar vrolijk aan. "Ok, goed dat ik het weet !" zei hij en begon Elisabeth liefdevol in haar hals te kussen terwijl zijn handen onder haar shirt gleden en haar streelden over haar buik.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 20:32
Ik knipperde met mijn ogen en vond het niet leuk dat ik hier zo lag. Onzkeer keek ik de kamer rond. Gordon keek Paige aan. "Gaan we slapen?" Diesel keek blij op en ging toen verder. Na eentijdje begon hij haar shirt uit te trekken. "Ik hou van je !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 20:34
Ric gaf An een kus. ''Word maar snel beter'' Zei hij toen. Ik liet Diesel zijn gang gaan. ''Hmmmm'' Met me gedachte was ik bij Noah. Paige knikte alleen maar.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 21:03
Toen hij me kuste, sloeg ik snel mijn armen om zijn nek en liet hem niet meer los. "JA', fluisterde ik en hoopte dat ik ook snel beter zou worden. Even sloot ik mijn ogen. "Waar ... kinderen?" vroeg ik na een tijdje. Diesel begon hun kleren uit te trekken en trok ELisa toen naar zich toe. Hij genoot heel erg en ging uiteindelijk naast Elisa liggen en viel niet veel later in een diepe slaap. Gordon stond op. "Kom !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 30 maa - 22:46
Ik knikte. "Dankje", mompelde ik en keek hem aan. "Bij liggen?" vroeg ik hem toen en schoof op zo ver ik kon zodat hij erbij kon komen liggen. HGordon liep achterhaar aan. "Ik ben zo gelukkig !" zei hij vrolijk. Diesel sliep lekker.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 31 maa - 18:15
Blij keek ik hem aan en gaf hem een kusje terug. Daarna legde ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan en sloot mijn ogne. "Moe", mompelde ik. Diesel bleef lekker slapen. Gordon ging ook op bed liggen en trok Paige naar zich teo. Vrolijk gaf hij haar een kus en liet haar toen tegen hem aanliggen. "Trsten !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 31 maa - 18:17
Ik sliep nog steeds niet'' ''Noah'' Ik stond op en schemerde naar Noah toe terwijl ik ontzichtbaar was. Ric keek An aan. ''Ga maar lekker slapen'' Hij gaf haar nog een kusje. Paige deed net alsof ze al sliep.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 31 maa - 19:31
Gordon ging zelf ook slapen en viel niet veel later in een diepe slaap. De hele tijd was er een glimlach o zijn gezciht te zien. Ik knikte "Dankje", mompelde ik. Niet veel later viel ik in slaap en bleef lekker tegen hem aanliggen. Noah lag op de bank. Er stond een lege fles wijn op tafel en hij had een tweede, die nu nog halfvol was, in zijn hand en zette die van tijd tot tijd aan zijn mond en dronk enkele griote slokken.