Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 23 maa - 23:57
Ik begon met Esther te spelen. ''Wat leuk'' Zei ik vrolijk. Paige schuifde een stuk op. ''Blijf van me af'' Zei ze toen. ''Blijf bij me uit de buurt.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 24 maa - 0:02
Esther knikte. "Ja, esther ook leuk vinden !" Nico kwam terug. "Lotte blij zijn !" Charlotte viel in slaap. Gordon keek haar aan. "Je bent mijn vrouw ! Dus ikdenk wel dat ik je mag aanraken !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 24 maa - 0:22
Ik keek naar Nico. ''Dat was heel lief van je'' Zei ik toen. ''Mama houdt van jullie'' Ik gaf ze een kusje. Paige schudde haar hoofd. ''Ik ben Henry zijn vrouw.'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 24 maa - 19:34
Gordon werd weer boos e n stapte de kamer binnen. "Je zei dat als je Maria mocht opvoeden , ik alles met je mocht doen !" zei hij en trok haar ruw overeind aan haar bovenarm. "Als jij je niet aan je belofte houdt, dan ik ook niet !" NIcolaas straalde. "Wij nog zoek gaan oma opa?" vroeg hij toen. Esther gaf haar moeder een ksuje.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 17:22
"Kom dan naar hier !" zei Gordon en ging terug op de plek staan waar hij zojuist gestaan had, namelijk de deurpost. Hij was erg slechtgezind omdat Paige niet had willen meewerken. "En vlug een beetje !" Hij draaide zich om en liep naar de woonkamer. Nico klapte in zijn handen en was blij omdat ze toch nog een keer naar zijn oma en opa zouden gaan "Nico nog niet moeten slapen he mama?" vroeg hij en kwam bij zijn moeder staan. Hij ging tegen haar aanstaan terwijl hij naar Esther keek die met haar poppen aan het spelen was. "Mama," zeurde hij," wij samen spelen?" Esther keek op en haar moeder aan, bang dat haar moeder niet meer met haar zou willen spelen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 17:29
Ik keek Nico aan. ''Mama is nu met Esther aan het spelen.'' Zei ik toen. ''Maar misschien mag je wel mee spelen van Esther'' Zei ik toen. ''Ik kom'' Zei Paige zachtjes en liep naar hem toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 17:34
"Maal mama altijd Esthel spelen !" zei hij toen boos en sloeg zijn armen nors over elkaar. "Nooit met Nico !" Hij keek plots heel zielig en schudde zijn hoofd. "Nee, Nico niet met poppen spelen !" zei hij resoluut en het leek wel alsof hij zich niet wilde verlagen tot zoiets meisjesachtig. Hij draaide zich om en liep naar een hoekje van de kamer waar hij ging zitten en zielig begon te doen in de hoop dat zijn moeder toch met hem zou komen spelen. Esther keek van haar broertje naar haar moeder en bego ntoen verder te spelen. Gordon liet de deur van Maria's kamer dichtvliegen met telekinese, maar zorgde er wel voor dat hij nie dichtviel met een klap en dat Maria dus niet erdoor wakker werd. "Dat is beter !" zei hij en kuste Paige. Daarna trok hij haar mee naar de bank toe en ging zitten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 17:38
Ik keek Nico verbaast aan. ''Dat is niet waar'' Zei ik toen. ''Mama speelt ook vaak met Nico maar nu met Esther.'' Ik speelde verder met Esther. Paige liet zich meetrekken. Ik wil dit niet.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 17:50
Piper had zich door Chris naar huis laten brengen omdat ze daar een nieuw plan zouden uitwerken om Paige te redden. Ze was zo moe dat haar vechtlust op was en toen Chris de auto geparkeerd had, bleef ze gewoon zitten. Pas toen Chris zelf uitgestapt was, om de auto heen gelopen was en het portier voor zijn moeder opende, maakte ze aanstalten om uit de auto te komen. Ze begaf zich in de richting van de manor, maar draaide zich plots geschrokken om toen ze een vreemde mannestem hoorde. Toen ze hem zag, merkte ze dat hij een politieman was. "Wat is er?" vroeg ze onzeker en voelde hoe hart harder begon te bonzen. Ze wist gewoon dat het niets goeds te betekenen had dat hij hier was. Nico keek op. "Mama", zei hij na een tijdje, maar bleef wel zitten. Gordon trok haar naast haar op de bank. "Zllen we tv kijken?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 20:47
Ik keek naar Nico. ''Wat is er lieverd?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Wat is er aan de hand?'' Paige knikte maar. ''Ja is goed'' Alleen tv kijken vond ze niet erg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 21:03
Piper werd plots woedend. "Hoe durf je mijn zusje van zoiets te verdenken?' gilde ze. "Mijn zusje zou NOOIt, maar dan ook NOOIT haar eigen dochter proberen te vermoorden !" Toch niet als ze goed is ! Ze werd nog eens zo woedend omdat ze helemaal op was en Paige in zo'n nare situatie zat dat ze helemaal niet kon verdragen dat die agent zoiets beweerde. "Ze heeft zichzelf neergestoken !" Gordon zette de televisie aan en trok Paige wat dichter naar zich toe. Nicolaas keek sip op. "Nico alleen zijn", zei hij toen en schudde zijn hoofd. "Nico niet leuk vinden alleen moeten spelen !" Diesel ging naast Elisa zitten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 21:37
Ik keek Nico aan. '''Misschien wil Diesel met je spelen'' Zei ik toen. ''Waarom vraag je het niet?'' Zei ik toen tegen Nico. De agent keek Piper aan. ''We moeten alle mogelijke daders ondervragen'' Paige deed niets terug.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 21:48
Nicolaas keek erg geschokt. Van zijn moederkeek hij naar Diesel en weer terug. Hij kon het nog steeds niet geloven. Toen schudde hij zijn hoofd en stond op: dan ging hij nog liever slapen. "Nico willen slapen !" zei hij resoluut. "Mama Nico bed blengen !" Piper werd woedend. "We hebben al genoeg te verdragen zonder dat jullie ons hier komen ondervragen !" Ze hief haar handen op en bevroor de agent even. GEschrokken keek Chris om zich heen. "Mama, wat doe je nu ? !" riep hij geschrokken uit. "Straks ziet iemand het !" Piper gromde. "Jaja, het is al goed ! Maar word dan niet kwaad als ik hem aanvlieg want jij bent het die mij niet heeft laten kalmeren !" Met een beweging van haar hand ontdooide ze de agent weer. Chris zuchtte. Piper keek de agent aan. "Ik wil dat u gaat !" Gordon keek vrolijk naar Paige. "Gezellig he !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 21:56
Ik stond op. ''Ja is goed'' Zei ik toen en tilde Nico op. ''Ik ben zo terug.'' Ik bracht Nico naar bed toe. ''Weltrusten.'' De agent ging uiteindelijk weg. Paige reageerde niet.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 22:00
Nico keek zijn moeder aan. "Morgen wel met Nico spelen hé?" vroeg hij aan zijn moeder. "Niet met Diesel, met mama spelen !" TOen hij DIesels naam zei, trok hij een vies gezicht. Esther keek bang naar Diesel toen ze alleen met hem was en schoof een beetje opzij terwijl ze bang naar hem bleef kijken. Gordo nknuffelde haar. Piper liep naar binnen. An knipperde plots met haar ogen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 22:22
Nicolaas bego nte stralen. "Eelst spelen, dan oma opa gaan !'" zei hij en begon als het ware in zijn bed op en neer te springen. "Allebei doen !" riep hij. "Ja !" Charlotte werd er bijna wakker door. Piepr liet zich op de bank liggen. An keek Ric aan en haar lippen vormden zijn naam.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 22:25
Ik knikte. ''Maar nu gaan slapen'' Ik gaf hem een kusje. ''Slaap lekker lieverd'' Ik ging weer naar de woonkamer. ''Ik ben er weer'' Ric gaf An een kus.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 22:28
Nico knikte en ging liggne. "Ja, slapen !" ezi hij, maar ging weer recht zitten. "Nico niet wachten willen !" Toen ging hij toch maar weer liggen en viel niet veel later in slaap. An glimlachte. "Hey", mompelde ik. Piper masseeerde haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 23:18
Diesel gaf haar een kus terug. Esther keek verdrietig en begon te huilen. "Esther niet willen slapen !" Diesel hoopte dat Esther snel in bed lag want hij wilde graag wat tijd alleen met Elisa. Piper viel in slaap. An keek Ric aan, maar kreeg niets gezegd.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 23:20
Ik tilde Esther op. ''Je gaat lekker slapen'' Zei ik toen. ''Morgen gaan we naar opa en oma'' Ik gaf haar een kusje en stopte haar in. ''Slaap lekker lieverd.'' Ric keek An aan. ''Ik hou van je''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 23:39
Ik glimlachte. "Hou ...ook ... jou..."antwoordde ik en probeerde mijn hand op te tillen om zijn hand vast te nemen. Esther keek blij. "Oma, opa !" zei ze zachtjes. Ze was heel erg moe en viel meteen toen ze lag in slaap. De twee woorden stierven op haar lippen. Nico sliep rustig.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 25 maa - 23:51
Ik ging terug naar Diesel. ''Ze slapen'' Zei ik toen. ''Nu zijn we met zijn tweeen.'' Ik kuste hem. Ric pakte An haar hand vast. ''Shhh spaar je kracht''