Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:29
Ik keek me tante aan. ''An heeft zichzelf neergestoken'' Zei ik toen. Paige keek An aan. ''Ik moet zo weer naar Gordon'' Zei ze toen. Gordon liet het contract verschijnen. ''Volgens dit contract wel''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:33
Maria schudde haar hoofd. Chris keek Gordon nors aan. "Dat kan me niet schelen ! JE krijgt Maria niet mee !" zei hij. "En je geeft Benjamin terug !" Hij hoopte maar dat hij niet zou dreigen Benjamin iets aan te doen. Piper schrok. "Wat? Waarom?" Ze keek om zich heen. "Heb jij dit allemaal gedaan?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:40
Piper liep tot bij Elisabeth en nam haar beide handen vast. "Elisa, dit ben jij niet !" zei ze en keek haar diep in haar ogen aan. "Wat is er gebeurd, lieverd?" Maria schrok. "Nee !" gilde ze. "niet bloeltje au doen !" Ze orbde voor Gordon voor Chris iets kon doen of zeggen en keek haar vader aan. "Malia mee Goldon !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:43
Ik keek me tante aan. ''Blijf van me af'' Ik gaf haar een duw. ''Ga weg'' Gordon tilde Maria op en schemerde Benjamin naar Chris. ''We gaan'' Hij schemerde met Maria terug.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:46
Piper viel. Ze beet op haar lip om geen au te zeggen en kwam rustig weer overeind. Ze keek haar nichtje nros aan. "Ik ga niet weg, Elisabeth !" Chris schrok. "Maria !" Ik keek mijn moeder aan. "Contract?" Maria was erg bang." Waar mama zijn?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:48
Ik keek me tante aan. ''Ik zeg toch dat u gaat'' Ik schemerde haar naar de manor toe. Paige knikte. ''Ik moest wel'' Ze begon te huilen. Gordon keek Maria aan. ''Ze komt zometeen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 20:54
Maria keek haar vader aan. "Neelzetten !" beval ze hem. Piper keek haar koppig aan. "En ik zeg toch dat k blijf? !" zei ze, maar werd toen naar de manor geschemerd. "Verdomme !" Ik wilde mijn moeder ohmelzen. "Wat staat erin?" vroeg ihk onzeker en herinnerde me toen alles weer. "O h nee !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:02
Ik keek blij. ''Zo dat ging goed'' Zei ik toen. ''Heel goed'' Paige keek haar aan. ''Het spijt me ik moet gaan'' Zei Paige toen. Gordon zette Maria neer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:07
Ik raakte in paniek. "Nee !" zei ik. "Je mag niet gaan! " Maria liep naar de andere kant van de kamer en bleef daar met grote, bange ogen naar Gordon kijken. Piper zuchtte en draaide zich om. Ze zag Chris en BEnjamin. "Hé, Benjamin is hier !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:09
Ik keek naar Maria. ''Je hoeft niet bang te zijn van je vader'' Zei ik toen tegen haar. ''Hij doet je niets'' Paige keek An aan. ''Ik moet wel'' Toen ze niemand zag orbte ze naar Gordon toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:15
Maria zag Elisa en rende naar haar toe. "Pakken !" vroeg ze en was blij dat er iemand hier was van wie ze helemaal niet bang was. Ik keek mijn moeder na en sloo mijn ogen. Ik verscheenb ij haar, Maria, Elisa en Diesel. Gordon zag Paige. "Paige !" zei hij vrolijk. "Mam !" gilde Maria. Chris begon alles uit te leggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:22
Maria zuchtte opgelucht en hield haar moeder goed vast. "Malia bang !" zei ze zachtjes. Woedend keek ik naar Elisa/ Diesel. "Ik g a het iedereen vertellen !" zei ik boos. "Dan weet iedereen dat het Elisa niet was en dat het allemaal jouw schuld is en dan is je stomme plan mislukt !" Ik keek hem grijnzend aan. "En er is niets dat je kan doen om me tegen te houde n !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:25
Ik keek An aan. ''Je ligt toch in het ziekenhuis'' Zei ik toen. Ik zei een spreuk op zodat haar geest weer in haar lichaam zou gaan en ze in coma zou raken. ''Zo daar hebben we geen last van.'' Paige had het niet gemerkt. Paige knuffelde Maria.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:35
An keerde terug naar haar lichaam en geraakte in coma. Piper werd bleek. "Ik ga er terug heen !" zei ze. Maria keek blij. "Naal huis?" vroeg ze toen. Gordon grijnsde. "Goed gedaan !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:39
Ik keek Gordon aan. ''Ik ga de rest doen'' Zei ik toen. Ik schemerde naar de keuken en Diesel ging uit me en schemerde weg. ''Huh wat'' Paige keek Maria aan en zei met pijn in haar hart. ''We zijn thuis''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:46
Chris hield zijn moeder tegen. "We moeten eerst zorgen dat de kidnerne veilig zijn !" zei hij. Maria keek haar moeder verbaasd aan en schudde haar hoofd. "Nee, Malia naal huis willen !" Ze begon te hulen. "MAlia willen naal pap met mam !" Ze hulde erg hard. Gordon keek nors naar Maria. "Ga haar maar in bed leggen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:47
Ik kwam de keuken uit. ''Wat is er gebeurt?'' Vroeg ik toen verward. ''Hoe kom ik hier'' Paige knikte en ging het doen. ''Ga maar slapen lieverd'' Ze gaf Maria een kusje.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 21:58
Piper keek om. "Dit is een grap, is het niet?" vroeg ze woednd. "JIj wil ons erin luizen hé?" Ze draaide zich weer om naar Chris. "Breng de kinderen in veiligheid !" Maria schudde haar hoofd en was heel erg bang. Ze bleef haar moeder vasthouden en wilde haar niet meer loslaten. "Mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 1:36
Ik keek me tante aan en was heel verward. ''Waar heeft u het over?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Ik weet niet meer wat er gebeurt is en hoe ik hier kom'' Ik keek me tante aan. ''Wat is er aan de hand waarom moeten de kinderen in veiligheid gebracht worden?'' Vroeg ik toen. Paige begon Maria zachtjes te wiegen. ''Er zal niets gebeuren.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:17
Piper begon een klein beetje te twijfelen, maar wilde toch voor alle zekerheid de kinderen in veiligheid brengen. "Chris, breng ze weg !" Ze wilde Elisa wel geloven, maar ze had een beetje het gevoel dat Elisa maar alsof deed. Chris orbde naar de zolder en ging toen met dekinderen naar zijn vader toe. Maria werd rustiger. Langzaam viel ze in slaap. Gordon wachtte ongeduldig tot Paige terug kwam.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:20
Ik bleef me tante aankijken. ''Wat is er aan de hand?'' Vroeg ik toen. Paige stopte Maria in toen ze sliep. ''Slaap lekker, lieverd'' Ze gaf haar een kusje en ging toen naar Gordon toe. ''Ze slaapt''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:25
"Ok, mooi !" zei Gordon vrolijk en liep naar Paige. "Ik ben zo blij dat je bij me blijf t!" Maria sliep rustig. "Dat je dat nog moet vragen !" zei ze woedend en nam haar mobiel en belde Paige op om te vragen waar ze was. Ze keerde haar rug niet naar Elisa toe en hield haar goed in het oog omdat ze bang was dat Elisabeth haar zou aanvallen zodra ze haar rug naar haar toegedraaid had.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:27
Ik keek met tranen in me ogen naar me tante. ''Waarom doet u zo?'' Vroeg ik toen. Paige keek Gordon niet aan. ''Ja fijn'' Ze nam haar mobiel op. ''Met Paige.''