Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:31
Nors keek Gordon naar de mobiel. "trek het niet te lang, wil je !" Piper zuchtte opgelucht. "Paige, waar ben je?" vroeg ze en keek toen Elisa met een woedende blik in haar ogen weer aan. Ze legde haar hand op het stuk waardoor Paige haar kon horen als ze iets zei en keek ELisa aan. "Misschien omdat je ons probeerde te vermoorden? !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:33
Ik liep geschrokken naar achteren. ''Dat is niet waar'' Ik rende toen huilend weg. Paige hoorde wat Piper vroeg. ''Ik ben bij Gordon'' Zei ze toen. ''En ik moet hier blijven''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:38
Piper keek onzeker ELisa na en wist niet of ze haar nu moest geloven of niet. Ze zuchtte even en hoorde toen wat Paige zei. "Wat?" vroeg ze en werd op dat zelfde moment lijkbleek. "Hoezo je moet daar blijven?" vroeg ze en begon boos te worden. "Geef die kwal eens even door !" Maria sliep rustig verder. Gordon keek blij toen hij hoorde wat Paige zei.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 18:46
Ik bleef huilend door rennen en belande bij me eigen huis en ik ging naar binnen. ''Noah ben je thuis'' Huilde ik. Paige keek Gordon aan. ''Piper wil je spreken'' Zei ze toen. ''Hier'' Ze gaf haar mobiel aan Gordon en ging toen bedroeft op de bank zitten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 19:14
Zodra Piper hoorde dat Gordon aan de lijn was, begon ze te brullen. "Jij snotaap, laat mijn zusje onmiddellijk gaan en gedraag je niet als een complete idioot!" Even haalde ze adem en ging toen verder: "EN zorgd er niet voor dat ik tot daar moet komen !" Noah werd net weer wakker. "Huh?" vroeg hij verbaasd. "Ik droom !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 19:16
Ik liep de woonkamer binnen. ''Noah'' Zei ik toen. ''Wat is er toch allemaal aan de hand?'' Gordon luisterde naar Piper. ''Ze heeft een contract getekend dat ze voor altijd bij mij blijft als me vrouw met Maria.'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 19:20
Piper slaakte een gefrustreerde kreet. "Dat is tegenwoordig wel populair zeker? Die contracten?" Ze wreef even over haar vorohoofd. "Geef me Paige terug ! Nu !" zei ze op een dwingende toon. De dokte die An had behandeld, vond Paige niet meer en besloot de politie op de hoogte te stellen omdat ze neergestoken was en hij niet wist dat ze zichzelf had neergestoken. Omdat Paige was verdwenen, dacht hij dat zij haar dochter had proberen te vermoorden. Noah stond woedend op en was nog steeds een beetje zat. Hij liep naar Elisabeth en gaf haar een klap in haar gezicht. Ric was ook wakker geworden en zag wat Noah deed. Meteen sprong hij op en rende naar hem toe. Hij trok Noah weg bij zijn zusje. "Niemand, maar dan ook niemand geeft mijn zusje een mep !" riep hij woedend en duwde Noah naar achteren. Daarna keek hij bezorgd Elisabeth aan. "Gaat het?" vroeg hij. Hij was het dan wel niet eens met wat ze gedaan had, maar hij had het gevoel dat er meer achter zat en wilde zijn zusje niet laten vallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 19:26
Ik legde me hand tegen me wang. ''Noah wat doe je'' Ik keek met tranen in me ogen hem aan. Ik reageerde niet op Ric zo van streek was ik. Gordon werd woedend. ''Ze heeft al te lang met je gepraat.'' Hij hong op. ''Zo dat ik gedaan''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 19:33
Piper liep rood aan. "Die durft !" Het werd haar allemaal teveel. Ze smeet haar mobiel tegen de muur aan en rende naar de hal, waar ze haar autosleutels van het tafeltje nam en haar jas aandeed. Ze rende naar buiten en trok de voordeur achter zich dicht. Meteen snelde ze naar haar auto toe en ging weer op weg naar het huis van Gordon. Gordon draaide zich om naar Paige. "Eindelijk alleen met zijn tweetjes !" Noah keekn aar Elisa. "Wat doe IK ? !" rieph ij. "Wat doe IK? ! Jij bent diegene die van me wilde scheiden !" Ric keek zijn zus onzeker aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 19:49
Piper reed veel te snel. Gordon keek haar woedend aan. "DOe zo niet !" zei hij boos en trok haar aan haar pols naar zich toe en legde zijn armen om haar heen waarna hij haar begon te kussen. Noah keek haar nors aan. "Wel !" Ric knikte. "Dat zei je daarstraks !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 20:00
Ik begon te huilen. ''Ik heb dat nooit gezegt.'' Ik rende huilend weg en ging dan maar naar me ouders. ''Papa ben je er?'' Vroeg ik toen. ''Papa je moet me helpen'' Huilde ik toen. Paige had geen zin om meer tegen Gordon te vechten al haar vechtlust was weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 22:30
Gordon trok Paige mee naar het bed toe. Piper parkeerde de auto, scheef op de oprit en sprong uit de auto. Meteen beende ze naar de voordeur die nog stuk was van haar vorige opblazing en wandelde naar binnen. "Laat onmiddellijk mijn zus los !" Andy deed de voordeur open. "Elisa?" vroeg hij onzeker en keek haar wantrouwig aan. "Wat heb je nodig?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 22:33
Ik keek me vader aan. ''Pap iedereen doet zo raar tegen me'' Huilde ik. ''Ik snap het niet'' Ik keek hem huilend aan. ''Kun je me helpen?'' Vroeg ik toen. Paige liet zich naar bed trekken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 22:59
Piper hief haar handen op en bevroor Gordon. "Dat noem ik nog eens: net op tijd !" zei ze en liep naar haar zusje toe en maakte Gordon's hande los van haar pols. Bezorgd keek ze Paige aan. "Gaat het?" Andy keek haar onzeker aan. "Elisa, zeg nu eens wat je echt nodig hebt !" zei hij nors en was erg moe. Nors keek hij haar aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:02
Ik keek me vader aan. ''Hoe bedoel je?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Waarom doet iedereen zo'' Paige schudde zijn hoofd. ''Ik moest wel tekenen'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:19
Piper omhelsde haar. "Hoe heeft hij je gedwongen?" vroeg ze zachtjes en bleef haar zusje goed vasthouden, zichzelf belovend haar te redden. Andy deed de deur verder open. "Kom even binnen !" zei hijtegen haar. "Ik begrijp je gewoon niet !" zei hi jteon. "Ik dacht dat je naar An ging ?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:21
Ik keek me vader verbaast aan. ''Waar heb je het over?'' Vroeg ik toen aan me vader. Paige keek Piper aan. ''Anders kon ik An niet naar het ziekenhuis brengen.'' Zei ze en begin te huilen. ''Ik kon haar toch niet doo laten gaan''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:34
"Rustig maar, Paige! " zei ze. "Ja, je hebt het goed gedaan !" zei ze en glimlachte. "Waarom ga jij Maria niet halen, dan reken ik even af met dit ... "Ze liet haar blik over hem gaan. "Ventje af !" Andy zuchtte. "Kom eerst binnen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:36
Ik liep naar binnen. ''Ik ben zo in de war'' Ik begon weer te huilen. ''Wat gebeurt er toch.'' Paige liep naar Maria en tilde haar op. ''We zijn er'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:53
Maria werd wakker en geeuwde. "Mama?" Piper stond bij Gordon. "Hmmm, ik ben nog een straf aan het verzinnen !" zeize toen. "Weet jij iets?" Andy keek onzeker naar Elisa. "JE wilde van Noah scheiden en liet de kinderen hier !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:55
Ik schudde me hoofd. ''Nee niet waar'' Zei ik toen. ''Ik hou zielsveel van hun'' Ik voelde me ineens zo eenzaam. Paige schudde haar hoofd. ''Geen idee'' Ze knuffelde Maria.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 16 maa - 23:58
"Oh ! Het contract !" zei ze en keek om zich heen. "Weet je waar het is?" Ze keek even naar Diesel en liep toen dekamer rond op zoek naar het contract. "We moeten het vinden !" Andy keek zijn dochter onzeker aan. "Elisa, ik begrijp er niets meer van !" zeih ij. "Dan zeg je dit, dan zeg je dat !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 0:01
Ik begon boos te worden. ''Maar ik heb dat nooit gezegt.'' Ik rende naar buiten. ''Waarom doet iedereen toch zo'' In het park ging ik op een bankje zitten. Paige schudde haar hoofd. ''nee ik heb geen idee.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 0:04
Piper vond het niet. "Nou ja, dan gaan we maar, we halen het later wel op en schueren het stuk !" Maria keek blij. "Weggaan?" vroeg ze. Andy keek Elisa na en zuchtte. "Sorryt, Elisa !" Hij was erg moe en ging terug naar boven en ging in bed liggen. Toch kon hij niet slapen.