Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 0:06
Ik voelde me eenzaam en wou me hard luchten. ''Dan maar naar hem toe.'' Ik schemerde naar Diesel toe met tranen in me ogen. ''DIESEL'' Riep ik toen. ''Mag ik hier blijven?'' Vroeg ik toen ik hem zag.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 19:04
Diesel draaide zich om. Net zoals hij verwacht had. Zijn zelfvoldane grijns maakte plaats voor een bezorgde blik toen hij naar Elisa liep. "Natuurlijk mag dat !" zei hij op een vriendelijke toon die men niet van hem gewend was, en keek haar aan. Piper keek Paige aan. "Paige, lieverd, kom je mee?" vroeg ze en hoopte dat Gordon nog lang zou bevroren blijven.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 19:18
Diesel sloeg zijn armen om haar heen. "Rustig maar !" antwoordde hij sussend. "niet iedereen haat je : ik haat je niet !" Piper nam Paige's hand vast en trok haar mee naar buiten toe. Op dat moment ontdooide Gordon en keek hij woedend om zich heen. Hij had hen nog net naar buiten zien gaan. "Paige, als je gaat, ben je je kravchten kwijt !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 20:56
Piper knikte en rende naar haar auto toe. "Stap snel in !" Maria hield haar moeder goed vast. Gordon werd woedend. "Ik krijg hem wel !" Diesel bleef haar vasthouden. "Het is al goed ! HUil maar !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:16
Piper knikte en reed snel naar de manor toe. "Blijf hier maar even !" Ze wilde net uitstappen, maar keek Paige toen onzeker aan. "Of moeten we naar het ziekenhuis?" Gordon riep Diesel. Diesel negeerde Diesel. "je bent veel beter af zonderhen !" zei hij. "Echt waar ! Ze verdienen je niet !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:24
Ik keek hem aan. ''Denk je?'' Vroeg ik toen aan hem. '''Heb ik hun echt niet nodig?'' Ik keek hem in zijn ogen aan. Paige schudde haar hoofd. ''Nee niet naar het ziekenhuis'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:29
Piper keek Paige onzeker aan. "WAarom niet?" vroeg hij. Diesel schudde zijn hoofd. "Nee, je hebt hen niet nodig !" zei hij. "Maar je kan je kinderen wel altijd bij je houden !" zei hij. "Zij hebben jou nodig en jij hebt hen nodig !" Hij keek haar aan en streek haar haren achter haar oren. "Je mag bij mij komen wonen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:32
Ik keek hem aan. ''Dankje'' Ik boog met me hoofd naar hem toe. ''Voor alles'' Me lippen raakte de zijne. Paige was verward. ''Ik kan An niet zien, het is allemaal mijn schuld.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:34
Piper sloeg haar armen om haar zusje heen, hoewel Maria boos Piper's armen probeerde weg te duwen o:mdat ze bijna geplet werd. "Het is niet jouw schuld, Paige en dat weet jij ook goed genoeg !" Gordon vloekte. Diesel kuste Elisa. "Graag gedaan !" mompelde hij en sloeg toen zijna rmen om haar heen en begon haar terug te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:36
Ik keek hem aan. ''Echt bedankt'' Zei ik toen en ging op bed liggen. ''Ik ben vanaf nu van jou'' Ik was nog erg verward. Paige keek Piper aan. ''Wel waar'' Ze begon te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 21:42
Maria zag toen dat haar moeder moest huilen. Meteen stopte ze met het proberen weg te duwen van Pipers armen en keek haar moeder aan. Ze sloeg haar armen om haar moeders nek. "Mam niet wenen !" Piper bleef Paige vasthouden. "Jij hebt er toch niet voro gezorgd dat ze in het ziekenhusi ligt? Jij hebt er juist voor gezorgd dat ze op tijd in het ziekenhuis is geraakt !" Diesel ging bij Elisa liggen. "Ga je dan straks Charlotte halen?" vroeg hij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 22:29
Ik knikte. ''Ik ga halen'' Zei ik toen tegen hem. Me ogen begonnen zwart te worden Paige bleef hun vast houden. ''Ik weet het niet meer'' Het was haar even teveel.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 22:38
Piper bleef Paige vasthouden. "Het geeft niet ! LAten we naar binneng aan !" Gordon ging op zoek naar een drankje. Ik had niet door wat er om me heen gebeurde. Chris was met alle kinderen in de hemel. Diesel keek haar aan. "Zal ik meegaan?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 22:42
Ik knikte. ''Ik kan het niet alleen'' Zei ik toen. ''Maar nu nog niet'' Ik begon hem te kussen. ''neem me'' Ik moest liefde voelen nu. Paige knikte en ging mee naar binnen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 22:56
Maria hield haar moeder goed vast. "Niet meel naal Goldon moeten he mam?" Diesel knikte. "Maar al te graag !" zei hij en begoin haar te kussen. Hij duwde haar op haar rug op het bed en bleef haar kussen. De dokter belde Ric op. Piper hoopte dat Gordon niet zou komen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 23:41
Diesel bleef haar kussen en begon haar kleren uit te trekken. Wanneer haar kleren uit waren, streelde hij haar een tijdje en begon daarna zijn eigen kleren uit te trekken terwijl hij haar aankeek. Gordon verscheen met een drankje in de manor. "Paige, je komt nu mee terug !" zei hij woedend. De dokter vertelde dat An in een coma lag. Piper ging voor Paige staan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 23:44
Ik bleef Diesel kussen. ''Kom bij me'' Zei ik toen. ''Hier'' Ik trok hem naar me toe. Paige schrok erg. ''Nee nooit'' Ric ging gelijk naar het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 17 maa - 23:47
Diesel voelde zich erg gelukkig en liet Elisabeth hem naar haar toevliegen. Hij had nooit kunnen dromen dat Elisa en hij een relatie zouden beginnen. Eindelijk was er toch een plan van hem gelukt. "IK hou van je !" zei hij tegen haar en kusteh aar. Gordon keek haar boos aan "Dan ben je je krachten voor altijd kwijt !" Piper schrok.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 15:34
Gordon's ogen glinsterden. "Probeer maar te orben !" Maria keek haar moeder aan en probeerde zelf ook eens te orben. Ze begon hard te huilen toen het niet lukte. Diesel keek haar aan en hapte naar adem. "Je krijgt al mijn liefde !" Er stonden enkele agenten voor de deur van mijn slaapkamer en hielden Ric tegen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 18 maa - 15:36
Ik genoot heel erg. ''Ohh lekker'' Mompelde ik. ''Heel lekker'' Paige probeerde het. ''Nee'' Zei ze zachtjes en probeerde Maria te troosten Ric werd boos. ''Laat me bij mijn vriendin''