Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 16:01
Ik schudde me hoofd. ''ik wil er niet over hebben'' Zei ik toen. ''Niet met de kinderen erbij'' Ik kreeg tranen in me ogen. Ik bestelde voor Nico en Esther het drinken wat hun wouden.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 16:12
Charlotte keek haar moeder aan en wilde ook erg graag iets drinken. Heel erg lief keek ze har moederin haar ogen. Esther ging zitten. Nico was erg opgewonden. "Choco dlinken !" Rick knikte. "Ok, dat begrijp ik !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 16:15
Ik bestelde ook wat voor charlotte. ''Het komt lieverd'' Ik gaf haar een kusje. ''Waarom kom je straks niet thuis bij mij nog wat drinken'' Vroeg ik toen aan Rick. ''Dat zou ik wel gezellig vinden.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 16:19
Nico had iets geweldigs gevonden op de tafel: namelijk de kartonnen kaartjes waar je je glazen op moest zetten. Hij probeerde er vanalles mee te maken, maar toen het voor de zoveelstekeer instortte, begon hij te huilen. Esther keek nieuwsgierig om zich heen. Charlotte straalde. Rick keek blij en knikte. "Ja, lijkt me leuk !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 18:12
Nico nam zijn chocomelk en begon te drinken. "Ja, lekkel !" Esther dronk haar fristi op en zette nadat ze het helemaal opgedronken had, zette ze het lege flesje op tafel. "Ja, lekker !" Rick glimlachte naar Elisa. Charlotte knikte naar haar moeder.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 18:36
Rick knikte en stond op. Hij had net de rekening betaald. "Ja, we gaan !" zei hij vrolijk. "Als ik mag, ga ik mee !" Charlotte begon moe te worden, maar probeerde nog wakker te blijven. Nico keek zijn moeder vrolijk aan. Esther ging van haar stoel. "Naar huis !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 18:53
Ik knikte. ''Ja je mag mee'' Zei ik tegen hem. ''Kom we gaan'' Ik liep met me kinderen naar buiten en wachte even op Rick. ''Dan kan Charlotte zo naar bed'' Ik knuffelde haar even.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 21:01
Rick keek ELisa vrolijk aan. "Dankje !" Nicolaas liep mee naar buiten en zong zachtjes een liedje. Esther volgde haar moeder en keek vaak naar Rick die met hen mee naar buiten liep. Ze vond hem niet zo aardig. "Mama wanneer Noah thuis?" vroeg ze. Rick keek Elisa verbaasd aan. "Wie is Rick?" Charlotte begon te huilen omdat ze niet wilde gaan slapen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 21:05
Ik haalde me schouders op. ''Dat weet ik niet lieverd.'' Zei ik tegen Esther. ''Noah is mijn man'' Zei ik tegen Rick ''shhh rustig maar'' Ik probeerde Charlotte te troosten. Ik deed de voordeur open.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 23:18
"Oh ", zei Rick en bleef staan. "Misschien kan ik dan maar betr gaan ...", zei hij. Esther keek blij. "Ja, weg !" zei ze. Charlotte bleef huilenb en schudde heel erg hard met haar hoofd. Nicolaas glipte naar binnen. "Spelen !" Hij rende naar de woonkamer.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 23:24
Rick keke haar onzeker aan. "Maar Noah dan?" vroeg hij. Esther liep ook al naar binnen, met de gedachte dat Rick niet meer mee naar binnen zou komen. Charlotte begon weer met haar moeders haar te spelen. "Mama !ç" Nico ging met Esther spelen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 23:26
Ik keek hem aan. ''Omdat ik getrouwd ben mag ik nog wel vrienden hebben'' Zei ik toen. ''Please, ik heb echt iemand nodig om bij me hard te luchten'' Zei ik toen eerlijk. ''Ik breng alleen even de kinderen naar bed het is al laat.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 23:32
Hij knikte toen uiteindelijk toch. "Ja je hebt gelijk !" zei hi j toen. "Goed, ik zal mee gaan !" Hij wilde liever iets meer, maar iets was toch nog altijd beter dan niets, vond hij. Charlotte begon al in slaap te vallen. Nicolaas knuffelde Esther. "Esthel lief !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 23:39
Rick volgde en bleef onhandig in de woonkamer staan. Hij durfde niet echt te gaan zeitten en bleef daarom maar gewoon staan. "Is goed, tot zo !" Nicolaas liep naar zijn moeder toe. "Wat is el, mama?" vroeg hij en had niet door dat hij moest gaan slapen. Esther kwam er ook aangelopen. Charlotte sliep al.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 23:42
Ik keek Nico aan. ''Jullie gaan naar bed'' Zei ik tegen gem. '''Het is al erg laat'' Ik liep met hun naar boven en stopte hun in. ''Lief gaan slapen he''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 0:00
Nico was erg boos omdat hij moest gaan slapen. "Nicop niet slapen !" zei hij koppig. Esther kroop onder haar deken. "Jongen weg moeten !" zei ze zachtjes. Rick wachtte geduldig op Elisa. Noah was nog met zijn collega gezellig iets aan het drinken. Charlotte sliep rustig.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 0:02
Ik keek Nico aan. ''Je gaat slapen'' Ik deed de deur dicht en liep naar beneden. ''Ben ik weer'' Ik keek hem aan in zijn ogen. ''Wil je wat kussen'' Ik werd rood. ''Wat te drinken bedoelde ik.'' Ik stond erg dicht bij hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 0:05
Noah voelde plots hoe de lippen van het meisje waar hij iets mee gaan dirnken was op zijn lippen0. Hij deed niets om het tegen te houden. Nico begon stilletjes te huilen. "Mama boos ! Mama niet leuk vinden Nico ! Mama niet lief !" Hij ging rechtstaan in zijn bedje. "MAMA !" Charlotte werd er nog niet wakker van. Rick werd rood en schudde zijn hoofd. "Niets te drinken ,amar kussen .. ." Hij werd nog roder en boog toen zin hoofd naar Elisa toe. Zodra zijn lippen de hare raakten, sloeg hij zijn armen om haar heen en begon haar met veel liefde te kussen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 0:17
Ik Rick zijn lippen de mijne raken. ''Blijf bij me voor nu'' Zei ik tegen hemen dacht niet aan Noah. ''Ga niet weg'' Ik kuste hem met veel passie. ''Kom'' Ik trok hem mee naar boven naar de slaapkamer.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 18:19
Rick knikte. "Ja, ik blijf bij je !" Nico bleef om zijn moeder roepen en begon ook hard te huilen. Rick liet zich meetrekken naar Elisa's slaapkamer. "Hmm", mompelde hij en bleef haar vol liefde kussen. Noah stemde toen om met het meisje nog iets te gaan drinken bij haar ythuis. Hij st ond op en deed zijn ujas aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 18:22
Ik keek hem aan. ''Ik ben de jouwe'' Zei ik toen tegen hem. Ik begon zijn shirt uit te trekken. ''Laat me genieten.'' Zei ik toen. ''Laat me de rest vergeten''