Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 feb - 23:54
"Mooi zo !" zei ik en glimlachte. Ik geeuwde en keek hem toen grijnzend aan. Nico bleef even nadenkend staan en toen begon hij te stralen en knikte uitbundig. "Jaja ! Eek !" Esther keek naar haar moeder. "Maar ook andere zien?" Charlotte keek vrolijk om zich heen. "MAma !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 0:01
Ik liep met hun naar het prk. ''Hoe bedoel je lieverd?'' Vroeg ik aan Esther. ''Wel bij mama blijven he'' Zei ik toen. ''Niet weg lopen.'' Zei ik daarna.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 19:26
Nicolaas was al naar een paar bomen toegelopen. Beneden aan de boom bleef hij staan en keek toen naar boven. "EEK !" riep hij. "EEK KOMEN SPELEN ! NICO HIEL ZIJN !" Charlotte moest hard lachen toen ze zag wat haar broertje deed en was heel erg vrolijk. Esther bleef bij haar moeder staan. "Andere dieren ook zien?" Rick liep in gedachten verzonken door het park.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 19:29
Ik keek me dochter aan. ''Er zijn ook vogeltjes'' Zei ik toen. Ik ging op een bankje zitten en lette op me kinderen. ''Ga maar lief spelen.'' Ik zuchte even. ''Maar wel in de buurt blijven'' Zei ik daarna.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 19:38
Esther knikte en ging op zoek naar vogeltjes. Charlotte keek een beetje beteuterd om zich heen en bleef op de grond zitten waar ze nu zat. Rick was zo in gedachten verzonken dat hij Esther, die zelf niet oplette omdat ze naar vogels aan het zoeklen was, niet zag. PLots botste hij hard tegen ahar op. Esther begon te huilen toen ze op de grond viel. Geschrokken zette Rick haar snel terug recht en vroeg haar of ze in orde was.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 19:40
Ik zag het en stond op. ''Esther'' Ik tilde Charlotte op en rende naar Esther. ''Lieverd gaat het?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Heb je ergens pijn'' Ik keek haar onzeker aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 20:20
Rick was in paniek. "Het spijt me, ik zag haar niet ! Het spijt me echt, is ze in orde?" vroeg hij . Esther huilde nog en stak haar armen uit naar haar moeder. "Pakken !" Charlotte keek bezorgd nar Esther. Nicolaas was verdrietig. "Eek niet komen ..."
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 20:28
Esther huilde al nie meer toen ze door haar moeder opgetild werd. "JA, alles ok !" zei ze en keek eve n naar Rick. "Alleen hoofd au doen !" zei ze en wreef even over haar hoofd. Rick bleef Elisa aankijken en glimlachte. "Toch sorry, ik had beter moeten uitkijken !" Nicolaas liep een eindje verder. "Eek vinden !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 20:35
Esther knikte. "Ja, in orde !" zei ze. Rick keek even om naar Nicolaas. "Zijn dat je kinderen?" vroeg hij toen hij Elisa weer aankeek. "Je komt me eigenlijk wel bekend voor, ken ik je niet ergens van?" Charlotte speelde met haar moeders haren. Nicolaas hoorde zijn moeder niet. Hij zat namelijk met zijngedachten bij eekhoorntjes en vergat al de rest om zich heen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 23:51
Rick glimlachte naar Elisa en probeerde zich nog steeds te herinneren waar hij Elisa van kende. Esther bekeek de jongen aandachtig. Charlotte bleef vrolijk met het haar van haar moeder spelen. Nico hoorde nu zijn moeder wel, bleef staan en draaide zich om. Toen begon hij terug naar zijn moeder te lopen met een heel erg verdrietige uitdrukking opz ijn gezicht. "Niet vinden eek ... Niet komen ... Eek boos op Nico" Hij begon heel erg hard te huilen en merkte Rick nog niet op.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 feb - 23:58
Ik zette Esther neer en tilde Nico op. ''Och lieverd toch'' Ik knuffelde hem. ''Ze zullen wel slapen'' Zei ik toen. ''Opeens dacht ik dat ik wist waarvan Rick me kende.'' Ik keek hem aan. ''Zit je op magieschool''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 0:00
Rick keek geschrokken om zich heen, maar tot zijn opluchting was er helemaal niemand in de buurt. "Dat kan ja !" Hij keek nog een keer angstvallig om zich heen. "Maar moet je niet wat voorzichtiger zijn met het overmagie praten?" Nicolaas keek zijn moeder verbaasd aan. "Eek slapen ", herhaalde hgij nadenkend. "Dan Nico wakkel maken !" Hij probeerde een manier te vinden om dat te doen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 0:02
Ik keek hem aan. ''Ik wist al dat er niemand was.'' Zei ik toen tegen Rick. ''Ik voelde en zag het'' Zei ik tegen Rick. ''Nico doe maar niet, laat ze maar lekker slapen'' Zei ik tegen me zoontje.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 14:47
Nico keek heel erg verdrietig. "MAal stlaks Nico weggaan en niet kkunnen spelen met eek ! Als Nico weg, dan eek slapen !" Rick glimlachte en keek nog een keer om je heen. "Dus dat is een deel van je krachten?" vroeg hij onzeker. Esther ging op de grond zitten. Charlotte merkte niet wat er om zich heen gebeurde.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 14:50
Ik keek Nico aan. ''Dan komen we een andere keer terug.'' Stelde ik toen voor. ''Ja dat is een deel van me krachten'' Ik dacht aan Noah en zuchte verdrietig. ''Zullen we zo naar huis toe?'' Vroeg ik aan me kinderen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 15:01
NIco wasn erg verdrietig. "MAal Nico nu willen spelen eek !" zei hij zachtjes. Charlotte schudde haar hoofd. Rick glimlachte. "Leuk !" ezi hij en keek even naar de kinderen." We kunnen ook met z'n allen even iets gaan drinken", stelde hij voor. "Ik trakteer wel !" Esther schudde haar hoofd. "Niet naal huis !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 15:03
Ik keek Rick aan. ''Ok is goed'' Zei ik toen. ''Zullen we dat doen'' Vroeg ik toen aan me kinderen. ''Noah is toch nog niet thuis'' Zei ik wat verdrietig.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 15:20
Rick keek erg blij. "Dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen !" Esther knikte. "Ja, fristi drinken !'" Nico knikte ook hevig. "jaja, iets dlinken !" Charlotte keek blij.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 15:27
Ik glimlachte. ''Ok laten we dan maar gaan'' Zei ik toen. ''Waar gaan we heen?'' Vroeg ik toen. ''bij mama in de buurt blijven he'' Zei ik tegen me kinderen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 15:35
Rick wees naar een café in de buurt. "Daar is het best gezellig !" ezi hij. Hij was erg blij dat Elisa met hem iets wilde gaan drinken. Esther stond op. "aj, mama !" Charlotte sloeg haar armen om haar meoders nek en keek haar heel erg vrolijk aan. "MAma !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 feb - 15:57
Rick liep met Elisa en de kinderen nar het café en keek ondertussen bezorgd naar haar. Na een tijdje vroeg hij. "Hoezo? Heb je problemlen?" vroeg hij. Esther liep naast haar moeder. "Esther fristi mogen?" vroeg ze. Nico hoorde wat esther zei. "Nico chocomelk hebben !"