Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 6 maa - 19:19
Henry hield PAige dicht tegen zich aan. "Rustig maar, hij kan nu niets meer doen dat je niet wil deon !" zei hij tegen haar en knuffelde haar. "Ik ben bij je ! Ik bescherm je !" Ik bleef bezorgd naar haar kijken. Noah glimlachte toen hij het zag. Maria snikte.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 6 maa - 22:22
Ik werd na een tijdje wakker. ''Hey'' Zei ik zachtjes tegen Noah. Paige bleef henry vast houden. ''Ik was zo bang'' Ze bleef rond kijken en ze had het gevoel dat Diesel in de buurt is. ''Ik ben nog zo bang''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 7 maa - 11:57
Maria was uit het bed geraakt en liep nu naar het bed van haar moeder toe. Net toen ze in het midden van de twee bedden was, voelde ze dat ze opgetild werd en toen ze verbaasd in het rond keek om te zien wie het was, zag ze niemand ... De ruimte rondom haar was leeg ... Meteen begon ze heel erg hard te huilen en op dat moment werd ze weggeschemerd. "Hey !" zei Noah mte een glimlach tegen Elisa. Hij had nog niet gezien wat er gebeurd was.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 7 maa - 12:05
An was weer even in slaap gevallen, maar schoot wakker. "Wat is er?" vroeg ze angstig. Henry ging recht op bed zitten. Hji had even zijn ogen dichtgehad en keek nu in paniek in het rond en dan naar Paige. "Wat is er?" Noah straalde. "Ik jou ook !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 7 maa - 12:10
Ik glimlachte vrolijk. ''Ik wil jou nooit missen'' Ik kuste hem. ''ik hou zielsveel van je'' Paige legde het eruit. ''Iemand schemerde met haar weg'' Zei ze toen helemaal in paniek.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 7 maa - 12:15
geschrokken sprong ik uit nbed. "Zou Diesel ...?" vroeg ik. Ik probeerde te voelen waar mijn zusje was, maar ik voelde haar nergens. Dat kon ofwel betekenen dat ze in de onderwereld was, of wel dat ze ... Ik probeerde er niet aan te denken. Henry keek bezorgd naar paige. Noah bleef Elisa een tijdje kussen en zei toen. "Ik wil jou ook nooit missen !" Hij knuffelde haar. "Ik hou ook zielsveel van jou !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 7 maa - 12:53
Noah straalde. "Jij bent ook mijn schatje !" Ik keek naar mijn moeder. "Ik haal haar wel terug !" zei ik en orbde weg. Diese lhad ervoor gezorgd dat we zijn huis wel binnen konden orben, maar niet meer weg konden orben. Hij hoopte dat Paige achter haar dochtertje zou aankomen, maar toen hij mij zag binnen orben, vloekte hij in stilte. "Maria !" riep ikl.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 8 maa - 23:14
Noah grijnsde. "Ja he !" Diesel grijnsde en liet een darklighterboog verschijnen. "Welkom !" zei hij en schoot. Ik draaide me net om en werd in mijn schouder geraakt. Verbaasd keek ik naar mijn schouder. Henry keek bezorgd naar Paige.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 8 maa - 23:17
Ik knikte. ''Ja heel leuk'' Ik kuste hem met veel liefde. Paige was heel erg van streek en voelde plots de pijn van An. ''An is gewond.'' Hierdoor raakte ze nog meer in paniek. ''Ze is gewond''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 20:09
Noah grijnsde en was erg vrolijk. Hij knuffelde Elisa en bleef haar toen een lange tijd vol liefde kussen. "Wat?" riep HEnry in paniek aan en wist niet wat hij nu moest doen. Hij zou zelf niet bij Diesel geraken en wist niet wie te roepen. "Kan je iemand roepen?" vroeg hij. Ik zakte door mijn benen en snakte naar adem. Woedend bleef ik naar Diesel kijken. "Laat Maria gaan !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 20:15
Ik kuste Noah terug. ''Wat hou ik van je'' Zei ik toen. ''Zielsveel.'' Paige was heeel heeel heeeeeeeeel erg in paniek. ''Ik weet het niet'' Huilde ze.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 21:42
Noah keek blij. "Ik hou ook van jou !" zei hij. Ik probeerde terug recht te komen, maar het enige wat me lukte, was op mijn knieën te gaan zitten. "Laat mijn zusje gaan !" gromde ik. Diesel liep naar me toe en liet me naar achteren vliegen. "Ik wil eerst Paige !" Henry keek bang naar Paige. "Rustig, probeer eerst rustig te worden !" Hij nam haar in zijn armen en knuffelde haar.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 21:48
Ik kuste hem met veel liefde. ''Hmmm lekker'' Zei ik en genoot. Paige werd maar niet rustig. ''Hoe kan ik rustig worden als Maria ontvoerd is en An gewond.'' Zei ze toen in paniek. ''Het lukt me niet.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 22:01
"Je moet rustig worden voor hen !" zei Henry op een strenge, vastbesloten toon. "Dan kan je rustig nadenken en hen redden !" Ik kwam weer overeind, met veel moeite. "Mijn moeder ... is ... echt ... niet zo ... stom ... om hier ... hierheen ...te ...te komen ..." Ik probeerde niet te vallen. Diesel grijnsde. "Dat zullen we nog wel eens zien !" zei hij. "Laten we een weddenschap afsluiten : als ze komt, win ik en krijg ik jouw leven en je moeder en als ze niet komt, dan laat ik Maria gaan !" Noahbleef Elisa ook kussen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 22:13
Ik knuffelde Noah tijdens het kussen. ''Mijn schatje'' Zei ik toen verleidelijk. Paige schudde haar hoofd. ''Wil niet naar Diesel'' Zei ze heel bang. ''Wil niet'' Ze was echt doodsbang voor Diesel.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 22:20
Noah ging met zijn hand onder haar shirt en streelde haar liefdevol over haar buik. Hij bleef haar kussen. Henry hield Paige goed vast. "Daarmo stel ik voor dat je iemand roept die erheen wil of kan gaan ..." zei hij onzeker tegen haar. Ik schudde mijn hoofd. "Nee !" Hij greep mebij mijn keel.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 23:09
Henry keek onzeker. "Maar we kunnen haar toch niet naar Diesel sturen?" vroeg hij onzeker. "Kunnen we misschien Meredith of zo niet vragen?" Noah bleef haar tegelijk strelen en kussen. "Hou van je !" Ik probeerde te ademen. Met mijn laatste kracht gaf ik hem een trap tussen zijn benen waardoor hij me losliet. "Maria !" Ik keek om me heen en kon nog maar net blijven rechtstaan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 23:14
Ik deed Noah zijn en mijn kleren uit. ''Kom hier'' Ik trok hem naar me toe. ''Ik hou van je'' Paige wist het niet meer. ''Ik weet het niet meer'' Ze was op.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 23:27
Noah liet Elisa hem naar haar toetrekken. "Hmm !" zei hij. Henry knuffelde Paige. "Het komt goed !" zei hij. "Ik beloof het !" Hij besloot toch maar Elisa te roepen. "Elisa !" Ik zag Maria en rende naar haar toe. "Lieverd, ik ga je hier wegkrijgen !" zei ik tegen haar. "Dat beloof ik je !" Ik zei een spreuk op die Maria naar mijn moeder bracht. Kracht om mezelf ook erheen te brengen, had ik niet meer. Ik zakte in elkaar.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 9 maa - 23:31
ik keek Noah aan. ''Me oom roept me'' Ik kleede me snel aan. ''Ben zo snel mogelijk terug'' Ik transporteerde naar me oom. ''Wat is er'' Paige zag Maria. ''Maria''