Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 8 apr - 16:48
Noah was wakker geworden en stopte nu de foto-album weg en zuchtte heel erg diep. Ik glimlachte. "En hoe gaan we dat doen?" vroeg ik onzeker. Hoe we het gingen doen wist ik niet, maar wel dat we het zouden doen !" Ik geeuwde terwijl ik op antwoord wachtte. Rick knikte. "Jawel, slapen is goed !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 8 apr - 18:01
Ik kuste hem. ''Trusten'' Ik ging lekker liggen. Ric dacht na. ''Ze zoizo bij elkaar brengen zodat ze kunnen praten'' Zei hij toen. Salina liep naar beneden. ''Hier ben je''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 16:52
Noah keek een beejte geschrokken op en knikte. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. "Ik kon niet slapen !" Ik knikte. "JIj vraagt Noah te komen en ik Elisa en dan zetten we ze plots samen en laten ze pas gaan als ze het uitgepraat hebben?" Rick ging ook lekker liggen. "Trusten !" Hij sloot zijn ogen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 17:17
Ik viel niet in slaap. ''hmmm'' Mompelde ik. Ric knikte. ''Wanneer gaan we het doen?'' Vroeg hij toen. Salina gaf hem een kus. ''Liet ik je schrikken?''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 17:22
"Wat dacht je van nu?" vroeg ik en keek toen op mijn horloge. "Of nee het is nogal laat,m isschien beter morgen !" Ik keek Ric weer aan en wist het niet goed. Noah knikte en gaf haar een kus terug. "Een beetje !" Rick viel wel in slaap. "moe"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 17:29
Ik staarde naar het plafon. ''Noah'' Ik kreeg tranen in me ogen. ''Ik hou nog van je, maar haat je nu ook'' Fluisterde ik zacht. Ric knuffelde An. ''Laten we het morgen doen'' Salina gaf hem weer een kus. ''Sorry''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 17:34
Ik knikte en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. "Waarom is Elisa niet naar hier gekomen?" vroeg ik zachtjes. "Waarom is ze nu bij iemand anders? Bij wie is ze eigenlijk?" Ik keek Ric niet aan toen ik dat vroeg. Rick bleef rustig slapen. Noah kuste Salina terug. "GEef niet !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 18:06
Ik was erg moe en begon, leunend tegen Ric aan, in slaap te vallen. "Moe", mompelde ik zonderhet zelf echt te beseffen. Rick sliep lekker. nicolas was wakker geworden. "MAMA" riep hij en ging recht staan in zijn bedje. Noah knikte. "NAtuurlijk !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 18:14
Noah gaf Salina een kus en sloot zijn ogen. Voor zijn netvlies verscheen Elisabeth. Hij glimlachte. Nico stak zijn armen uit "Pakken !" vroeg hij en huilde nog. "NIco eng dlomen !" zei hij bang. "MAma pakken !" Ik sliep nu helemaal.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 18:19
Ik pakte Nico op. ''Och lieverd toch'' Ik knuffelde hem. ''Mama houdt van je'' Ric tilde An op en bracht haar naar bed. ''Slaap lekker.'' Salina bleef Noah kussen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 19:06
Ik werd weer wat wakker en keek hem slaperig aan. "kom jij ook?" vroeg ik. Noah hield zijn ogen gesloten en stelde zich voor dat hij Elisabeth aan het kussen was en niet Salina. nico werd meteen rustig. "Nico ook mama houde n!" zei hij en keek vrolijk naar zijn moeder. "Mama lief !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 19:18
Ik keek hem aan. ''Ga maar weer slapen'' Zei ik toen. ''Trusten'' Ik gaf hem nog een kusje. Salina begon Noah uit te kleden. ''Ik hou van je'' Ric ging bij An liggen. ''Ik kom ook''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 19:23
Ik ging tegen Ric aanliggen en probeerde wakker te blijven. "Denk je ...denk je dat het nog goed gaat komen?" vroeg ik hem en had het over Elisa en Noah. Noah's handen gleden overhaar lichaam. "Ik hou ook van jou, E-... Salina !" Nico keek zijn moeder aan. "Mama blijven?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 19:25
Ik kuste hem. ''Mama blijft tot je slaapt'' Zei ik toen. ''daarna gaat mama ook slapen'' Ik gaapte. Ric haalde zijn schouders op. ''Ik hoop het.'' Salina had zich ook uitgekleed. ''ik wil je niet meer kwijt''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 19:31
Nico knikte. "Ja, Nico goed vinden !" zei hij en ging lekker liggen. Geeuwend sloot hij zijn ogen en viel bijna meteen in slaap. "Ik hoop het ook !" Ik gaf hem een kus. "Hou van je !" Noah glimlachte. "Ik jou ook niet !" Hij trok haar naar zich toe.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 20:10
Noah opende zijn ogen en zag Salina. Meteen was hij weer erg verdrietig, maar liet het niet merken. Althans, dat probeerde hij.. Ik keek Ric aan envroeg me af waarom hij niets terug zei. Onzeker bleef ik naar hem kijken. Nico hoorde het al niet meer. Rick had niet gemerkt dat Elisa weg was. "Elisa", mompelde hij.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 21:29
Noah keekh aar aan. "Ik voel me niet zo goed ", loog hij tegen haar. Verbaasd keek ik Ric aan en was plots helemaal niet moe meer. Waarom zei hij niets? Rick werd even wakker. "Hou ook van jou !" zei hij en glimlachte. "trusten " Hij nam haar in zijn armen en viel terug in slaap.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 22:05
Ik sliep nu erg rustig. ''Hmmm'' Mompelde ik. Ric voelde zich niet echt goed. ''Ik ook van jou'' Zei hij na een tijdje. Plots moest hij overgeven. Salina keek Noah aan. ''Moet ik een dokter halen?''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 23:30
Noah schudde zijn hoofd. "Neenee, gewoon een beetje misselijk, niets ernstig !"zei hi jtegen haar en gaf haar een kus. Ik schrok heel erg en slaakte en gil van schrik. Toen sloeg ik snel mijn hand voor mijn mond. "Sorry" BEzorgd keek ik naar hem en negeerde het feit dat we helemaal onder hingen. "GFaat het?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 23:33
Ik werd wakker. ''Ik kan niet meer slapen'' Ik ging een boek lezen. Ric schudde zijn hoofd. ''Ik voel me niet lekker'' Salina kuste hem. ''Slaap zal je goed doen.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 9 apr - 23:36
Ik stond op uit bed. "Ik bel de dokter ok?" vroeg ik en draaide me naar hem om. Daarna zocht ik in mijn broekzak die op de grond lag naar min mobiel. Noah knikte. "Goed idee !" Rick werd na een tijdje ook wakker. "Elisa?"