Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 18:26
Ik keek Esther aan. ''Zeg je niets terug?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Ja mama wil wel verhaaltje voor lezen.'' Salina keek haar aan. ''Als je het regeld krijgt zij de papieren'' Zei ze toen. ''Dus je doet niets achter haar rug'' Ze keek Noah erg verdrietig aan. ''Of hou je niet van mij en ons baby''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 22:21
Esther schudde haar hoofd. "Nee, niets zeggen !" Ze negeerde Rick. "Boekje lezen !" Noah keek haar aan. "Natuurlijk hou ik van je, maar hoe zou jij je voelen als wij getrouwd waren en iks tuur plots scheidingspapieren op zonder dat ik het je gezegd had, zou jij dat luek vinden?" vreg hij. "Elisa is ook zwanger van mijn kind !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 22:22
Ik keek Esther aan. ''Dat is niet lief van je'' Zei ik toen. ''Ga toch maar naar bed toe'' Zei ik daarna. Salina keek Noah aan. ''Dan gaan we het nu zeggen'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 23:33
Esther begon te huilen. "Nee, niet bed !" Ze schudde haar hoofd en keek nar Rick. Met tegenzin zei ze toen . "Hallo !" Noah zuchtte. "Kunnen we nu niet even gewoon samen zijn?" vroeg hij. "Ik heb geen zin om haar nu te spreken !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 23:37
Ik keek haar aan. ''Je mag nog 10 minuten opblijven'' Zei ik tegen haar. ''Dan ga je wel naar bed want het is al laat.'' Salina knikte. ''Zullen we dan morgen naar haar toe'' Ze gaf Noah een kus. ''Ik wil weten waar ik aan toe ben''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 23:44
Esther knikte. "Nu verhaaltje?" vroeg ze. "Alsjeblieft?" Rick straalde. Noah knikte. "Ja, morgen !" zei hij en glimlachte. Hij kuste haar. "Ik hou van je !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 5 apr - 0:01
Esther hing aan haar moeders lippen. "Oh, mooi velhaaltje !" RIck luisterde ook mee. "Wat kan je mooi vertellen !" Noah glimlachte. "En ikh ou ook van onze baby !" hij legde zijn ahnd op haar buik en glimlachte vrolijk.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 5 apr - 0:04
Ik vertelde verder. ''En het verhaaltje is klaar'' Zei ik toen. ''En jij gaat nu naar bed'' Zei ik tegen Esther. ''Het is al heel erg laat.'' Salina legde haar handen op de zijne.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 5 apr - 0:07
Esther zuchtte. "OK dan !" Ze geeuwde en legde haar hoofd tegen haar moeders schouder aan en keek naar Rick. "trusten", zei ze zachtjes tegen hem. Rick straalde." trusten !" Noah glimlachte, maar niet van harte. Met zijn gedachten zat hij bij Elisabeth en hij miste haar.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 5 apr - 0:10
Ik bracht Esther naar bed. ''Slaap lekker'' Ik gaf haar een kusje. ''Tot morgen.'' Ik ging weer naar Rick. ''Wat een dag.'' Salina keek hem aan. ''Zullen we naar bed.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 5 apr - 13:56
Noah knikte. "Ja, we gaann aar bed! " zei hij en glimlachte. HIj boog naar haar toe en drukte een kus op haar lippen. Esther geeuwde. "Slaap wel mama !" zei ze. "Tot morgen !" Ze viel in slaap zodra haar moeder weer weg was. Rick kuste haar. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 5 apr - 15:00
Rick keek haar aan. "Graag gedaan !" zei hij en gaf haar nog een kus. "Ik hou van je en wanneer je van iemand houdt dan doe je dat voor die persoon, dan doe je alles voor haar !" "Ik hou ook van jou !" zei Noah. "Echt waar !" HIj volgde har naar boven en plots sprongen er tranen in zijn ogen omdat hij ELisa miste.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 6 apr - 12:41
Rick glimlachte en keek haar aan. "Van me houden !" zei hij en gaf haar ee nkus. "Zoveel als je van Noah houdt !" HIj keek haar aan en was best nieuwsgierig naar haar reactie. "Ka n je dat doeN?" Noah knikte. "Ja, ik kom !" Hij ging bij haar liggen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 11:48
Rick keek haar beteuterd aan en was erg teleurgesteld. Hij dacht echt dat Elisa nu van hem zou houden, net zoveel als van Noah. "Ok, het hoeft niet zoveel te zijn als van Noah, maar ... je houdt toch wel van mij?" vroeg hij onzeker. Noah gaf haar een kus terug." Slaap lekker !" zei hij en sloot snel zijn ogen. Hij had geen zin om nog ergens over te praten.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 12:16
Ik gaf hem een kus. ''Ik hou van je op een ander soort manier'' Ik bleef hem even kussen. Salina viel in slaap. ''Hou van je'' Mompelde ze zachtjes. ''heel veel''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 12:24
Rick was er niet tevreden mee. "Op welke manier dan?" vroeg hij en keek haar aan. "Hoe dan?" Noah zuchtte en toen ze sliep stond hij op en liep naar beneden toe. Hij nam een foto album en begon erin te kijken. "Oh, Elisa !" zei hij enb egon te huilen. "Hoe is het zover kunnnen komen?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 12:27
Ik keek hem aan.' ''Als mijn lief'' Zei ik toen. ''Of wil je dat niet'' Vroeg ik hem plagend. ''Dan ben ik wel weg'' Ik deed net alsof ik weg wou lopen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 12:49
Noah viel uiteindelijk in slaap met de foto's op zijn schoot en sliep de hele nacht door. Rick nam snel haar hand vast zodat ze niet kon weglopen. "Neenee!" zei hij en trok haar naar zich toe. "Ik hou van je !" zei hij en kuste haar. "Heel veel !" Hij glimlachte. "En ik wil je niet kwijt !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 12:51
Ik keek hem aan. ''Ik voel me gevleid'' Zei ik toen. ''Ik hou ook van jou'' Ik kuste hem terug. Salina sliep rustig door. ''Noah'' Mompelde ze zachtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 13:25
Noah sliep rustig door. "Elisa", mompelde hij. RIck keek haar vrolijk aan. "Dat betekent veel voor me !" zei hij vrolijk. "Echt waar !" Ik liep naar Ric." We moeten het teruig goed laten komen tussen ELisabeth en NOah !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 7 apr - 13:27
Ik keek hem aan. "'Zullen we gaan slapen'' Vroeg ik toen aan hem. ''Of ben je nog niet moe'' Ric knikte. ''Ja vind ik ook'' Salina begon wakker te worden.