Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:26
Ik dacht terug aan toen Diesel mij verkracht had. ''Waarom kan hij ons niet met rust laten'' Vroeg ik met tranen in me ogen Paige keek haar bang aan. ''Ga weg'' Zei ze zachtjes. ''Ik wil niet''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:29
Noah begreep waar Elisa aan dacht en knuffelde haar. "Ik weet het niet !" Ik keek naar Elisa en zag het ook. OPnieuw werd ik weer erg boos. De dokteres bleef Paige aankijken. "Ik ga je helpen, Paige, ikga je onderzoeken !" legde ze uit. "Ik ga je geen pijn doen !" Ze bleef naar Paige kijken. Charlotte keek haar moeder aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:51
Ik bleef Noah vast houden. ''Ik haat hem met heel me hart'' Zei ik toen. ''Ik wil hem nooit meer zien'' Ik wou niet huilen. Paige schudde haar hoofd. ''Nee dat wil ik niet''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:54
Ik probeerde mijn tranen tegen te houden. "Mama, alsjeblieft, ze wil alleen maar helpen !" De dokter zweeg even. "IK ga je toch moeten onderzoekn, heb je graag dat ik het hier doe of zullen we naar mijn spreekkamer gaan?" Noah bleef Elisa vasthouden. "Ik weet het !" Charlotte schemerde weg.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 15:21
Ik zuchtte opgelucht. "Zal ik met je meegaan?" vroeg ik haar. "Of zal ik papa bellen vragen zodat hij met je mee kan gaan?" Noah schrok ook. "Kan je haar voelen?" Hij hield >Elisa's hand vast zodat ze niet zonder hem zou kunnen wegschemeren. "Misschien moeten we Katja vragen te helpen! " Esther knikte. "KATJA !" riep ze al. Charlotte was bij haar vader en liet een vuurbal verschijnen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 15:35
Ik probeerde Charlotte te voelen. ''Ze is bij Diesel'' Zei ik toen. ''We gaan haar halen'' Ik schemerde met Noah weg. Katja schemerde binnen. Paige keek An aan. ''Ik wil Henry'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 16:06
Ik knikte. "Ik zal hem bellen !" Ik nam mijn mobiel, drukte mijn vaders nummer in, s tond op en liep de gang op omdat ik beter kon bellen daar. Even later kwam ik terug naar binnen en liep weer naar mijn moeder. "Hij komt!" Maria zat nog steeds op ahar stoel en keek om zich heen. Esther keek blij." Katja pakken! " Noah keek om zich heen en slingerde Diesel naar achteren. "Pak jij Charlotte !" zei hij tegen ELisa en liep naar Diesel toe.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 16:08
Ik knikte. ''Ja is goed'' Ik rende naar me dochtertje toe. ''Ik heb haar.'' Katja tilde Esther op. ''Wat is er aan de hand'' Paige was nog aan het huilen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 16:11
Charlotte keek haar moeder verbaasd aan. "Mama !" Esther keek blij. "lotte weg !" Ik liep terug naar mijn moeder. "Hij komt zo !" Even later was hij er. Meteen liep hij naar Paige en ohmelsde haar. "Lieverd toch !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 18:29
Ik keek Charlotte aan. ''Lieverd doe dat niet weer'' Ik wou met haar naar Noah toe rennen. ''laten wehier weg gaan.'' Paige begon te huilen. ''Hij'' Ze schrok toen ze omhelst werd.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 21:30
Charlotte begon heel erg hard te huilen. Noah had Diesel de hele tijd te gen de muur aan laten vliegen en was nu doodop. Hij draaide zich om naar Elisa en knikte. "Ja, we gaan !" Hij keek nog even om naar Diesel. "Ik krijg hem later wel weer !" Ik liep naar Maria, tilde haar op, ging op de stoel zittene n zette haar op mijn schoot. Met een glimlach knuffelde ik haar. Henry tilde Paige op. Daarna keek hij de dokter aan. "Waar is je spreekkamer?" vroeg hij.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 21:33
Ik schemerde met Charlotte weg. ''Gaat het Noah'' Ik merkte dat hij erg moe was. ''Ga anders even rusten'' Ik keek hem bezorgt aan. Paige hield Henry vast. ''Ik wil niet'' Zei ze nog zachtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:06
Henry probeerde naar Paige te glimlachen. "Het is zo voorbij !" zei hij tegen haar. "Echt waar en ik blijf bij je !" In de spreekkamer van de dokteres legde hij PAige op de onderzoekstafel en bleef vlakbij haar. "Neem mijn hand maar vast !" zei hij op een geruststellende toon tegen haar. De dokter begon Paige te onderzoeken. Ik glimlachte naar Maria. "Hoe is het, lieverd?" vroeg ik haar. Noah knikte en ging op een stoel zitten. "Zijn jullie in orde?" vroeg hij en keek bezorgd naar Elisa en Charlotte.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:09
Ik ging weer op bed liggen. ''met ons gaat het goed'' Zei ik toen tegen hem. ''Ga maar even slapen'' Zei ik toen tegen hem. Maria keek An aan. ''Mama au'' Paige had veel pijn. ''Het doet zeer'' Ze probeerde weg te komen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:18
Noah knikte. "Ok, bedankt !" zei hij en sloot vermoeid zijn ogen. Charlotte huilde nog een beetje. "Ja, mama heeft au !" zei ik tegen haar en gaf haar een knuffel. "Maar de dokter gaat mama beter maken !" Henry gaf een zacht kneepje in haar hand. "Rustig maar ! Het is zo voorbij !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:23
Ik knuffelde Charlotte. ''Shhh rustig maar lieverd'' Ik gaf haar een kusje. ''Mama is bij je'' Zei ik toen tegen haar. Paige bleef proberen weg te komen. ''Nee het soet z'n pijn'' Maria begon te huilen. ''Mama geen au hebben'''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:29
Charlotte werd kalmer. "Mama !" zei ze en glimlachte. Noah keek met een glimlach naar Elisa en Charlotte. De dokteres was klaar. Ze had Paige wat aan haar onderkant genaaid en keek bezorgd naar Paige en gaf haar toen iets tegen de pijn. Henry tilde PAige op. "Zo, dat is voorbij !" zei hij tegen haar. "Zullen we naar huis gaan?" vroeg hij. Ik bleef Maria knuffelen. "Rustig maar !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:51
Henry liep terug naar de kamer. "HUh? Wat is er met Maria?" vroeg hij. Hij bleef voor de gesloten deur staan en keek Paige met een glimlach aan. "Kan jij de deur even opendoen of kloppen?" vroeg hij. "Ik heb namelijk mijn handen vol !" Charlotte straalde. Ik glimlachte naar Maria. "Ik denk dat mama als ze terugkomt geen pijn meer heeft !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 22:57
Ik begon in slaap te vallen. ''Hou van je''Mompelde ik in me slaap.'' Mompelde ik in me slaap. Paige keek henry aan. ''Ik ben zo bang'' Ze deed voorzichtig de deur open. ''Zo goed''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 23:05
"Ik hou ook van jou !" zei Noah tegen ELisa. "Slaap lekker !" Henry knikte. "Ja, zo is goed, ik blijf bij je, schat ! Er kan je niets gebeurren !" Ik zag de deur open gaan. Henry liep naar binnen met Paige. "Kijk,n daar is mama al !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 23:27
Ik keek even met een glimlach naar Elisa en was blij dat ze rustig sliep. Daarna stond ik op met maria. "Gaat het, mama?" vroeg ik haar bezorgd. Maria keek haar moeder bang aan. Henry glimlachte. "We gaan naar huis, we komen Maria nog halen ..." Noah bleef naar Elisa kijken.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 23:30
Ik begon weer wakker te worden. ''Dag nonkel Henry'' Zei ik toen ik hem zag. ''Wij letten wel op Maria.'' Zei ik daarna. Paige knikte een beetje. ''Ik wil naar huis''