Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 23:47
Maria keek van Elisa naar haar moeder en begon te huilen. "Malia bij mam !" Henry was de kamer al uitgelopen. "We gan naar huis !" zei hij met een glimlach. Ik keek mijn moeder na. "Rustig, Maria !" Noah glimlachte naar Elisa.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 23:51
Ik keek Maria aan. ''Lieverd, je mama moet rusten'' Zei ik toen tegen haar. ''Je mama is erg moe'' Ik bleef haar aankijken. Paige viel bij Henry in zijn armen in slaap. ''Bang'' Mompelde ze in slaap.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 23:58
Maria keek verdrietig. "Mam niet glaag bij Malia zijn !" Ze begon te snikken en veegde met haar handen in haar ogen omdatze moe begon te worden. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, mama is gewoon moe !" Henry legde Paige in de auto en reed met haar naar huis. Daar aangekomen stapte hij uit en tilde PAige uit de wagen en bracht haar nar binnen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 0:06
Henry legde Paige op bed en ging naast haar liggen. "Rustig maar, niemand gaat je nog pijn doen !" zei hij tegen haar en streelde haar over haar haren. "Je bent veilig !" Maria keek ELisa aan en ging van mijn schoot af. Ze liep tot bij Elisa en probeerde bij haar op bed te klimmen. "Echt waal?" Ik bleef zitten en maakte me zorgen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 0:08
ik tilde Maria op me bed. ''Ja echt waar'' Ik knuffelde haar. Paige werd gillend wakker. ''NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'' Ze barste in huilen. ''Ik ben zo bang'' Huilde ze.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 0:19
Ik bleef in gedachten verzonken voor me uit staren. Maria voelde zich nbeter teon Elisa haar geknuffeld had. "Jij lief !" Henry knuffelde Paige meteen. "Ik weet het, maar ik ben bij je en ik laat niemand je pijn doen ! Dat beloof ik je, Paige, echt waar !" HIj glimlachte naar haar. "Ik zweer het !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 0:27
Maria straalde. "Leuk vinden !" Ik keek op en knikte. "Ja, gaat wel", loog ik. HEnry bleef Paige vasyhouden. "Rustig , schat !" zei hij. "Ik ben bij je !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 0:31
Ik keek An aan. ''An je weet toch dat ik weet wanneer je liegt'' Zei ik toen tegen haar. ''Wat is er aan de hand?'' Vroeg ik toen. Paige hield hem vast. ''Blijf bij me''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 0:42
Ik zuchtte. "Ik haat Diesek !" zei ik teon. "En ik wil hem doden !" Maria keek bang en begon te huilen. "Niet houden Diesel !" Henry knikte. "Ik blijf bij je ! Ik ga niet weg !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 12:11
Henry glimlachte. "Graag gedan !" zei hij zachtjes en bleef bij Paige liggen. "Slaap lekker !" Maria werd rustiger. "Niet komen hiel?" vroeg ze bang. Ik zuchtte en was van plan hem vroeg of laat aan te vallen en als ik kon ook te doden. Als was die kans klein.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 12:13
Ik keek naar buiten. Hij moet me familie met rust laten. Terwijl ik aan Diesel dacht begonnen me ogen zwart te worden. Ik krijg hem nog wel en dan zal hij boeten. Dacht ik. Paige hield in haar slaap Henry nog vast. ''Blijven'' Mompelde ze in haar slaap.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 12:25
Maria keekn aar Elisa en zag dat haar ogen donkerder werden. Daar werd ze bang van en ze begon hard te huilen. Ik schrok op uit mijn gedachtten en keek naar mijn zusje. "Wat is er?" Noah keek bezorgd naar Elisa. Henry bleef bij Paige." Ik blijf !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 12:37
Ik stond op en tilde Maria van het bed. Even bleef ik bezorgd naar Elisa kijken, maar knikte toen. "Ok, ik ga met Maria wel even naar de kantine !" Ik liep de kamer al uit, maar bleef wel voelen waar Elisa was, want ik had zo het gevoel dat ze achter Diesel aan wilde gaan. Waarom moest ik er ook zo nodig weer overbeginnen? Noah bleef onzeker staan. "Moet ik ook weg?" vroeg hij toen. henry knuffelde Paige. "je moet niet bang zijn, ik ben hier !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 13:01
Ik keek Noah aan. ''Alsjeblieft'' Ik keek hem aan. ''Ik moet even alleen zijn om na te kunnen denken'' Zei ik toen tegen Noah. Paige keek hem aan. ''Ik ben bang voor Diesel'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 13:10
Henry knikte. "Ik weet het !" Zelf was hij ook bang van Diesel omdat als hji hier zou verschijnen, hij geen krachten had om DIesel weg te krijgen. Toch zou hij zijn vrouw beschermen, zelfs als hij het daardoor met zijn leven moest bekopen. Noah knikte. "Ok, dat begrijp ik, zeg het wel in gedahten als er iets is, iok?" vroeg hij en velriet de kamer. Ik glimlachte naar Maria.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 13:13
Ik knikte naar Noah. ''Zal ik doen'' Toen iedereen weg was stond ik op. ''Diesel je gaat eraan''' Ik schemerde naar Diesel zijn huis. ''DIESEL'' Riep ik woedend. Paige bleef tegen Henry aanliggen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 13:28
Niet veel nadat ik met Maria aan tafel was gaan zitten, kwam Noah binnen en kwam bij ons zitten. Toen voelde ik plots dat Elisa niet meer op haar kamer was. "Pas op MAria !" Voor Noah kon antwoorden, rende ik de kantine uit en naar Elisa's kamer. Diesel draaide zich om en toen hij Elisa zag verscheen er een grote glimlach op haar gezicht. "Elisa, ik ben zo blij dat je er bent !" Henry streelde Paige over haar haren.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 13:31
Ik keek Diesel woedend aan. ''Je gaat eraan'' Zei ik woedend. ''Zodat je me familie niet meer pijn kunt doen'' Ik gooide hem hard tegen de muur aan. ''Ik haat je zwijn''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 13:41
Diesel stond rustig weer op. "Ik zal je familie geen pijn meer doen als jij voor altijd bij mij blijf t! " zei hij tegen haar en grijnsde. "Is dat niet lief van me?" Ik probeerde naar Elisa te orben, maar het lukte me niet omdat ik tegen een bescherming aanknalde. "Au !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 1 maa - 14:03
Ik zuchtte. "Hoe vind ik haar nu?" Diesel werd woedend. "Hoe durf je !" Hij liep naar haar toe. "dan vind je dus ook dat je dochter een mosnter is want ze is mijn dochter !" beet hij haar toe en greep haar bij de arm. "Vind je dat dan?"