Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:51
Ik keek hem aan. ''Natuurlijk wil ik dat niet'' Zei ik toen. ''Maar het is me familie'' Ik keek An aan. ''Dat heb ik je al gezegt.'' Zei ik toen tegen haar.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 19:00
"En Noah dan?" vroeg ik. "Hij is doodongerust over je !" Rick keek nors naar Paige. "Neem haar mee !" zei hij nors. "Of ik dood jullie beiden !" Noah was erg bezorgd. "aar blijven ze?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 19:04
Ik keek An aan. ''Ik hou meer van Rick.'' Het drankje was te sterk. ''Ga nu'' Zei ik toen tegen haar. Piage schudde haar hoofd. ''We gaan niet weg zonder elisa.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 19:50
Ik schudde mijn hoofd en voelde de tranen over mijn wangen stromen. "Nee, nee !" zei ik . "Ik ga niet weg zonder jou !" Rick liet een mes in zijn hand verschijnen. "Blijkbaar zal Magicschool dan een nieuwe directrice nodig hebben !" zei hij met een gemene grijns. "En zal de pappie van jouw baby zijn kind nooit zien !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 19:52
Ik keek naar Rick. ''Nee niet doen'' Zei ik toen. ''Laat hun gaan'' Paige was erg bang maar vermande zich. ''Ik ga niet weg zonder Elisa'' Zei ze nog een keer.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:00
Rick negeerde Elisa. "Weet je al of het een jongen of een meisje?" voreg hij. "Want als je het nu niet weet, zal je het nooit weten !" Ik werd woedend, sprong van bed af en liet Rick me aankijken. "Monster !" Ik gaf hem een harde vuistslag op zijn gezicht en toen hij achteruit struikelde sprong ik op hem af en hij viel om. "LLAat osn met rust !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:04
Ik prong op, trok iets aan en trok An bij Rick weg. ''Ophouden allebei'' Zei ik toen. ''Ik blijf hiet en jullie gaan'' Zei ik tegen An. ''Ik zeg het nog 1 keer, ik blijf hier'' Zei ik heel duidelijk.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:13
Ik sloeg mijn armen over elkaar. "Ik blijf bij mijn beste vriendin !" zei ik nors en keek naar Rick. "Elisa, je moet meekomen ! Als je niet wil meegaan met ons voor Noah, ga dan mee voor je kinderen !" Ik zweeg even. "Ze hebben je nodig !" Rick stond op. "Wat een gezever !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:18
"Elisa, hoe komt Rick zelfs amar hier bij Diesel in huis? " vroeg ik haar. "Volgens mij is het Diesel !" Rick werd woest en gooide het mes naar me toe. "Leugenaar !" Noah begon te ijsberen. "Waar blijvenze , verdomme?" Ether begon te huilen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:20
Ik keek Rick aan. ''Nee dat kan niet'' Zei ik toen. ''Hij is Diesel niet'' Paige stond naast An en duwde An opzij. ze werd nu zelf geraakt door de mes. ''AUuuuu'' Riep ze toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:31
rick schudde zijn hoofd. "Dat verzint ze ! Ik denk juist dat Paige Diesel is !" "Mama !" gilde ik en trok het mes uit haar lichaam. "Rustig maar !" Ik begon ahar te helen en zodra ze geheeld was, stond ik woedend op en keek naar RIck. "Je gaat eraan !" zei ik. "Al is het het laatste dat ik doe !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:34
Ik keek hun aan. ''Ik weet het niet meer'' Zei ik toen. ''Ik weet het niet meer'' Ik was er van slag. ''Ik wil dat ze weg gaan'' Paige probeerde te gaan staan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:39
Ik ondersteunde mijn moeder en keek haar bezorgd aan. OP een zachte, vriendelijke toon vroeg ik haar. "Gaat het een beetje?" Rick zag zijn kans en liet het mes naar zich toe vliegen. "Ze gaan eraan !" zei hij en keek Even naar Elisa. "Je zal geen last meer van hen hebben !" Noah zuchtte.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:46
"Ok, mooi !" zei ik, maar orbde toen mijn moeder naar Noah toe omdat ik haar wilde beschermen. Toen ik me omdraaide, voelde ik plots het mes in mijn buik vliegen. Geschrokken hapte ik naar adem, maar dat was eerder van het feit dat ik Elisa in elkaar zag storten. "Elisa !" Ik rende naar ahar toe en probeerde haar te helen. Rick rende ook naar Elisa en trok me weg bij haar. "Elisa, word wakker !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:48
Ik kwam langzaam aan bij. ''Rick?'' Ik keek hem aan. ''Wat is er gebeurt'' Ik probeerde te gaan staan. ''Waarom lag ik op de grond?'' Vroeg ik verbaast.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 20:57
Rick begon Elisa te kussen. "An en Paige probeerden ons van elkaar te scheiden !" zei hij nors. Ik kermde van de pijn. "Rotzak !" riep ik naar hem en probeerde het meeste bloed tegen te houden. "Elisa, help !" Noah keek Paige verbaasd aan. "Waar is de rest?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 21:05
Ik schudde mijn hoofd. "Doedat niet Elisa !" Ik begon hard te huilen toen ik bij mijn moeder en Noah verscheen. IK kon niets uitbrengen. "Wat is er met Elsia?" vroeg Noah in paniek. "Zeg het !" Rick glimlachte naar Elisa. "Eindelijk weer alleen !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 21:07
Ik knikte. ''Waar waren we gebleven'' Ik trok hem mee naar bed en deed onze kleren uit. ''Wil je me verwennen'' Vroeg ik toen erg lief. Paige keek hem niet aan. ''Ze wil niet mee komen''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 21:13
Rick grijnsde. "Ja, zal ik doen, ga maar lekker liggen !" zei hij mete en glimlach. "Ik zal je je eens lekker laten ontspannen !" Noah keek erg verbaasd. "Hoezo, niet meekomen?" Charlotte en Nico waren ook beginnen te huilen. Ik bleef op de grond liggen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 21:15
Ik ging liggen. ''Verwen me maar'" Zei ik toen. ''Ik ben de jouwe.'' Ik wachte af. Paige keek nog naar de grond. ''Ze wou daar bij die Rick blijven'' Zei ze toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 21:21
Noah werd bleek. "Bij RicK?" vroeg hij toen en zweeg daarna een lange tijd. Hij vermande zich en hefte zijn hoofd op Hij zette de kinderen neer. "Breng me erheen !" Rick begon Elisa in haar hals te kussen en zijn vingers gleden liefdevol strelend over haar hele lichaam. Ik bleef liggen.