Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 11:54
Nicolaas keek geschrokken zijn moeder aan en sloeg zijn armen om haar heen. "Nico bij mama blijven !" zei hij vastbesloten. Diesel keek Elisa aan en knikte toen. "Ok, is goed !" Hij nam Nicolaas over en schemerde die naar Noah toe. Ik werd bleek. "We moeten er heen !" Ik keek even naar Charlotte en Esther en orbde toen naar Diesel's huis.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 11:56
Ik zag An binnen orben. ''An wat ben ik blij dat je er bent'' Zei ik toen tegen haar. ''Ik wil hier weg'' Ik liep naar haar toe. ''Laten we gaan'' Ik wou haar hand vast pakken.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 12:05
Ik glimlachte naar ELisa. "Het komt goed !" Net voor ik haar hand kon vastnemen, werd ik door Diesel hard naar achteren gegooid. Ik kwam met mijn hoofd tegen de muur aan en viel opde grond. Even bleef ik liggen en stond dan op. Diesel keek woedend naar Elisa. "Je had beloofd hier te blijven !" Ik liep snel terug naar Elisa. "Laten we gaan !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 12:07
Ik keek Diesel aan. ''Ik heb niets beloofd'' Zei ik toen.. ''Ik zei alleen dat ik niet weg kon maar nu wel'' Ik liep snel naar An toe. ''Gaat het met je?'' Vroeg ik toen aan haar.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 12:11
"Ja", loog ik. Diesel werd woedend en liet mij en Elisa met vuur dat uit zijn handen verscheen tegen de muur aanvliegen. Deze keer bleef ik bewusteloos liggen. "Au!" mompelde ik nog. Noah was in paniek. "Kom snel terug !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 12:26
Ik werd niet wakker. Noah vond het veel te lang duren en had het gevoel dat er iets mis was. "Paige !" Diesel grijnsde. "Dit is goed !" Hij liep tot bij hen en tilde Eerst Elisa op. Hij bracht haar naar zijn slaapkamer en legde haar op bed. Daarna sloot hij An op in een klein kamertje, dat naast het kamertje waar Rick opgesloten zat, was.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 16:16
Ik kwam langaam aan bij. ''Au me hoofd'' Ik greep naar me hoofd en was duizelig. ''An waar ben je'' Ik keek rond. Paige orbte binnen. ''Noah wat is er.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 17:25
Diesel kwam eraan gelopen met een drankje. "Hier, daar knap je van op !" zei hij met een glimlach tegen Elisa en duwde het in haar handen. "Dat heelt de wonden, welke je ook hebt opgelopen !" Ik kwam ook bij en keek onzeker om me heen. Noah begon alles te vertellen." Alsjeblieft, red hen !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 17:28
Ik keek hem aan. ''Ik wil niets van jou'' Ik gooide het drankje op de grond en stond op. ''Waar is An'' Ik greep naar de muur door de duizeligheid. paige orbte naar Diesel zijn huis. ''An elisa.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 17:51
Diesel gromde. "Dit is alleen maar slecht voor jezelf !" Hij greep Elisa bij haar polsen en duwde haar hard terg op hte bed. "Je blijft hier !" An hoorde haar moeder en stond op. Het was erg donker in de kamer en een beetje bang bleef ze staan. "Mama?" Ze wilde op de deur bonken, maar wist niet waar de deur was.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 17:52
Ik schudde me hoofd. ''Nee ik wil niet'' Ik wou weer op staan. ''Ohh me hoofd'' Ik zakte in elkaar. Paige hoorde An en probeerde die deur open te krijgen. ''An''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 17:59
Diesel tilde Elisa weer op en legde haar op het bed. "Je moet bij mij blijven, maar hoe gaan we daarvoor zorgen?" Hij dacht na en grijnsde toen. Hij liet Rick verschijnen en nam weer bezit van hem. Daarna liep hij naar het bed en begon Elisa ui t te kleden. Ik was erg opgelucht. "HGa eerst Elisa zoeken !" riep ik naar haar. "Diesel heeft haar !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:01
Ik begon bij te komen een beetje. ''Neee'' Zei ik zachtjes. ''Niet doen'' Paige had de deur bij An al open gekregen. ''Kom Elisa zoeken'' Zei ze toen tegen An.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:09
Diesel had nog een idee en liep naar zijn kastje waar hij zijn drankjes bewaarde. Hij pakte er een knalrood drankje uit en liet ELisa het drinken. Daardoor zou ze erg verliefd worden op hem. "Kom op, werk !" Ik struikelde naar buiten en hapte anar adem. "Mijn ogen !" jammerde ik doordat ze niet meer gewend waren aan al dat licht. "Waar is Elisa?" vroeg ik en keek om me heen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:16
Diesel grijnsde. "Ik hou ook van jou !" Hij ging op zijn rug naast Elisa liggen. "Laatr me maar voelen hoeveel !" Ik keek om me heen en miojn blik bleef hangen op de gesloten slaapkamerdeur van DIesel's slaapkjalmer. "In zijn kamer?" vroeg ik onzeker en keek mijn moeder even aan om d an naar de duer toe te lopen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:18
Ik knikte naar hem. ''Zal ik doen.'' Zei ik tegen Rick/Diesel. Ik begon zijn kleren uit te treken. ''Hmmm lekker'' Ik ging toen op hem zitten. Paige liep An achterna.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:25
Ik was bij de deur en had een vreemd gevoel. Alsof ik niet naar binnen mocht gaan. Twijfelend keek ik even om naar mijn moeder, maar haalde toen diep adem en duwde de deurklink naar beneden. Daarna opende ik de deur en liep meteeen naar binnen. Meteen bleef ik geschokt staan. "Elisa !" riep ik uit. "Wat doe je nu?" Rick keek op.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:32
Ik staarde een tijdje naar de twee en zag dat Rick zichzelf ook bedekte. De evile grijns merkte ik nog niet eens op. "Mama, zeg dat ik droom !" zei ik en draaide me naar haar op. Dit kan toch niet waar zijn," Ik werd duizelig. "En Noah daN?" Ik viel plots flauw. Rick gromde. "Zien jullie niet dat jullie storen?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:41
Rick knikte. "Ik denk het wel !" Hij deed snel enkele kleren aan en stond op. "Of zal ik ze meteen doden? Anders komen ze toch terug !" Diesel vond het eigenlijk spijtig dat hij het drankje niet had gebruikt zodat elisa op hem verliefd zou worden. Hij zuchtte even. Ik kwam bij. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik aan mijn moeder.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:42
Ik schudde zijn hoofd. ''nee dood ze niet'' Ik raakte een beetje in paniek. ''Please dood ze niet'' Paige hielp An overeind. ''Dat wil je niet weten'' Zei ze toen tegen An.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 feb - 18:49
Rick keek om. "Waarom nie?" vroeg hij verbaasd. "Anders halen ze ons uit elkaar ! Wil je soms dat we elkaar nooit meer kunnen zien?" vroeg hij. Ik wist het weer. "Oh nee !" jammerde ik en rende naar het be dtoe. "Elisa, waar ben je mee bezig?"