Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 15:44
Ik nikte. "Ja, alleen wat moe !" Ik keek haar even aan en glimlachte toen met een blije blik in mijn ogen naar haar. "Dankje, mama !" zei ik en keek naarh aar. Henry nam Maria over. "Naal huis?" vroeg ze en keek blij. "Ja?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 15:54
Ik knikte. "OK,b edankt Elisa !" Ik bleef haar aankijken. "Echt waar !" Henry hield haar tegen. "Kan je wel stappen?" vroeg hij haar toen. Maria geeuwde. "Moe !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 16:10
Ik glimlachte naar An. ''Daarvoor ben ik toch je bsv.'' Zei ik toen. ''Voor jou doe ik alles'' Ik glimlachte vrolijk. Paige knikte. '"Het zal wel gaan''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 18:34
Ik straalde. "Dankje, je weet me te vinden als jij me nodig hebt?" vroeg ik haar3. "Ik doe ook alles voor jou !" Henry liet haar doen. "Ok, maar zeg het op tijd als je je niet goed voelt ofzo, ok?" vroeg hij haar. Maria geeuwde. "Mijn bed slapen !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 18:36
Ik knikte. ''Ja dat weet ik'' Zei ik toen. ''Dankje'' Ik transporteerde weg naar Noah toe. ''Ja is goed'' Zei Paige. Ze zakte haast weer door haar benen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 21:57
"Papa", zei ik en wees achter mijn moeders rug naar haar. Henry begreep de hint en gaf me Maria. Daarna tilde hij Paige op in haar armen en zei met een glimlach. "Ik draag je wel !" Ik keek ELisa na en was haar echt dankbaar. Noah liep naar Elisa. "En, alles in orde?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 11 maa - 22:11
Henry grijnsde. "Jij bent echt te koppig om toe te geven dat je hulp nodig hebt hé?" vroeg hij haar en schudde zijn hoofd. Ik liep achterhen aan met Maria in mijn armen. Maria geeuwde terwijl ze haar wang tegen mijn wang aanlegde. Noah keek Elisa an en knikte. "Ja, dat kan ikgeloven, arme Paige !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 12 maa - 19:17
Henry keek haar aan. "Het geeft niet zolang je de volgende keer maar eerlijk bent en het zegt als je hulp nodig hebt !" Met een strenge blik keek hij haar aan. "Afgesproken?" Noah knikte. "ja !" Ik volgde.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 12 maa - 19:25
Ik keek Noah aan. ''Ik hou van je'' Zei ik toen tegen hem. ''Zielsveel'' Ik begon hem liefdesvol te kussen. Paige knikte naar Henry. ''Ja ik beloof het'' Zei ze toen. ''Ik had het moeten zeggen.'' Ze keek hem aan. ''Sorry'' Zei ze toen tegen hem. ''Ik hou van je.'' Zei ze toen tegen hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 12 maa - 22:41
Noah bleef Elisa kussen en bracht haar ondertussen naar de bank, maar stootte tegen het salontafeltje met zijn scheenbeen. "Au !" riep hij uit. "Het geeft niet !" zei hij. "Zolang je het maar zegt !" Ik keek naar Maria. "ben je moe?" Ze knikte.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 13 maa - 21:48
Noah legde Elisa op de bank en wreef over zijn pijnlijke scheenbeen. "Been !" mompelde hij. "Maar het gaat al weer !" zei hij en probeerde een niet al te pijnlijk gezicht te trekken. Hij hoopte dat hij haar geloofde.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 13 maa - 22:03
Ik keek Noah aan. ''Waarom geloof ik ja dan niet?'' Ik keek hem streng aan. ''Laat je been eens zien'' Zei ik toen. Paige was in slaap gevallen. ''Hmmmm'' Ze sliep erg rustig.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 14 maa - 19:02
Ik knuffelde Maria en ging in de auto zitten. Henry reed ons naar huis en toen we thusi waren, tilde hij Paige uit de auto en bracht haar naar de bank waar hij haar neerlegde. "Lig je zo lekker?" Ik deed de auto op slot en volgde mijn ouders naar binnen toe. Noah zuchtte en zette zijn voet van zijn pijnlijke been op de bank en stroopte zijn broek op. Er was een grote, rode plek te zien.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 14 maa - 19:16
Ik keek naar Noah zijn been. ''Het ziet er helemaal rood uit'' Zei ik toen. Ik gaf er een kusje op. Paige knikte. ''Ik lig lekker'' Zei ze toen. ''Dankje''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 15 maa - 22:19
Noah grijnsde. "Nu doet het geen pijn meer !" zei hij en fdeed zijn broekspijp weer naar beneden en gaf Elisa ee nkus. "Jij bent mijn engel !" Ik liep naar mijn moeder "Hey, mama !" zei ik tegen haar Maria keek vrolijk naar haar moeder "Mam ! Malia bij mam willen zitten !" Henry glimlachte.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 1:23
Ik keek Noah aan en gaf hem een kus terug. ''Jij bent mijn liefdesengel'' Zei ik tegen hem. ''En ik wil je nooit meer kwijt raken.'' Ik kuste hem weer met veel liefde en passie en wou hem niet meer los laten. Paige keek naar Maria. ''Kom maar Lieverd'' Zei ze toen. ''Je mag wel bij mama komen zitten.'' Ze begon te gapen en was erg moe geworden.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 19:30
Noah bleef Elisa ook kussen. "Ik wil jou ook niet kwijt !" zei hij tegen haar en keek haar vrolijk aan. Plots ging de bel van de voordeur. "Wie zou dat zijn?" Ik zette mijn zusje bij mijn moeder. Maria straalde en ging tegen haar moeder aanliggen. "Malia nu bij mam liggen !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 19:34
Ik keek Noah aan. ''Zal ik open doen'' Ik stond op en liep naar de deur en deed open. Paige knikte. ''Ja je ligt bij mama'' Zei ze toen. ''Dat vind mama leuk''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 19:40
Noah knikte onzeker en volgde ELisa. Het meisje voor de deur had een betraand gezicht. "Is Noah hier?" vroeg ze en zag teon Noah achter Elisa verschijnen. Meteen, zonder dat ze uitgenodigd was, liep ze naar binnen, sloeg haar armen om zijn hals en drukte zich tegen hem aan. HUilend legde zehaar hoofd tegen zijn borst. Noah was zo verbaasd dat hij even niet reageerde. Maria keek erg blij. "Echt waal?" vroeg ze. "Malia ook elg leuk vinden !" Ik ging op de bank tegenover die van mijn moeder zitten en probeerde de pijn in mijn schouder te negeren.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 19:43
Ik keek toe. ''Mag ik vragen wie je bent?'' Vroeg ik toen. ''En waarom omhels je mijn man'' Ik voelde me wat jaloers. Paige knikte. ''Ja echt waar'' Zei ze toen.