Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 22:14
"Selina !" zei Noah verbaasd en zorgde toen dat ze hem losliet en deed geschrokken een stap naar achteren. "Wat doe jij hier?" Selina draaide zich even om naar Elisabeth. "Het spijt me, maar ik wist niet waar ik anders heen moest !" huilde ze. "Mijn ouders hebben me buitengegooid !" Ik ging liggen en viel in slaap. Maria straalde.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 22:16
Ik keek haar aan. ''Waarom hebben ze dat gedaan?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Hoe ken je Noah eigenlijk'' Ik bleef haar aankijken. paige keek even naar An. ''Zo die slaapt'' Zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 16 maa - 23:44
Noah was rood geworden en een beetje in paniek geraakt. "E h ... Elisa ... zij ... ik ..." Hij zweeg even. "Ik heb met haar geslapen", zei hij toen. "Dit is het meisje met wie ik je bedrogen heb !" Hij keek naar de grond en tranen sprongen in zijn ogen. Selina knikte. "Ik ben zwanger !" Ik sliep rustig verder. Maria legde haar ahnd op haar moeders buik en keek ernaar.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 20:13
Maria keek op, haar moeder aan. Ze werd een beetje rood. "Malia willen voelen baby !" zei ze toen. "Heel glaag !" Ik sliep rustig verder. Noah keek Elisa bezorgd aan. "Elisa, rustig !" Selina keek naar Elisa. "Zal ik ... gaan?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 20:41
Ik kreeg haast geen adem. ''Lukt niet'' Ik kon niet rustig worden. ''Het lukt me niet'' Paige keek haar aan. ''Ik denk dat de baby slaapt'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 21:08
Noah nam haar handen aan en keek haar diep in haa ogen aan. "Je kan het wel, lieverd! " zei hij. "Ik ben bij je ! Ik hou van je !" Selina keek onzeker toe. Maria zuchtte. "Niet leuk vinden !" zei ze toen verdrietig. Ik draaide op mijn andere zij en schrok wakker omdat mijn schouder enorm veel pijn deed.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 21:19
Noah's ogen vulden zich weer met tranen. "Het spijt me !" zei hij. Seline sloeg haar blik neer. "Ik zal amar gaan ..." Ze wilde weglopen Ik keek op en knikte. "Ja, heb het koud", loog ik. maria geeuwde.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 21:21
Ik was eindelijk wat rustiger. ''Nee blijf'' Zei ik toen. ''Je kan niet van je verandwoordelijkheid weglopen'' Zei ik toen tegen Noah en ik ging naar buiten. ''Ik ben even wandelen.'' Zei ik toen. Paige keek An aan. ''Is dat echt zo''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 21:27
Ik keek mijn moeder aan. "Ja, waarom zou dat niet zo zijn?" vroeg ik haar en ontweek ten alle koste haar blik. Ik geeuwde. Maria begon in slaap tevallen met haar hoofd op haar moeders buik. Henry keek er glimlachend naar. Noah keek ELisa na. "Elisa ..." HIj zucjhtte en keek toen Selina aan. "Kom maar mee naar de keuken ... W Il je iets drinken?" Seline volgde Noah naar de keuken.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 21:29
Ik liep door het park heen. ''Waarom moet dit gebeuren.'' De tranen liepen over me gezicht. ''Ik wil hem niet kwijt'' Ik ging huilend op een bankje zitten. Paige keek naar Maria. ''Slaap lekker''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 21:52
Noah verdacht Selina ervan om express ervoor te zorgnen dat Elisa weg zou lopen. Hij dacht de hele tijd aan ELisa en hoopte dat ze snel terug zou zijn. "Weet je ... weet je zeker dat het van mij is?" vroeg hij toen en vermeed elk oogcontact met haar. Ik zuchtte en ging recht zitte. Maria sliep al. "Mama" ,mompelde ze.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 22:05
Ik bleef zitten. ''Waarom gebeurt dit toch'' Zei ik nog een keer. ''Misschien is dit onze lot en is Noah beter af bij haar.'' Paige gaapte. ''Ben moe'' ze viel ook in slaap.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 23:37
Ik keek naar mijn moeder en vroeg me toen af hoe het met Elisa ging . OP één of andere manier had ik een naar voorgevoel. Noah stond op toen Selina zijn hanbd wilde vastnemen. Zijn s toel kletterde op de grond en keek haar woedend aan. "Niet doen !" HEnry keek naar Paige. "Trusten, lieverd !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 23:40
Ik was huilend op het bankje in slaap gevallen. ''Noah'' Mompelde ik in me slaap. ''Wil je niet kwijt'' Mompelde ik erachter aan. Paige sliep rustig. ''Hou van je''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 23:43
Henry glimlachte. "Hou ook van jou !" Ik belde naar Elisa's mobiel. Rick kwam er net voorbij. "Elisa !" zei hij verbaasd en maakte haar wakker. "Wat is er aan de hand? Wat lig je hier te doen?" Noah liep hoofdschuddend naar de woonkamer toe. Maria sliep rustig verder.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 17 maa - 23:53
Ik hoopte dat Elisa zou opnemen. Rick probeerde Elisa wakker te maken. "Elisa, word wakker !" Henry glimlachte." Hey !" zei hij. "Lekker geslapen?" Maria sliep nog.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 15:12
Maria werd wakker en merkte dat ze helemaaal onder zat. "Malia vuil !" Ze huilde heel erg hard. HEnry schrok. "Paige, gaat het?" Rick schudde Elisa door elkaar. "Word wakker, Elisabeth !" Toen Elisa toch niet wakker werd, keek hij om zich heen, zag niemand en tilde haar op waarna hij haar naar zijn huis bracht en haar op de bank in zijn woonkamer legde. Ik zuchtte en stak mijn mobiel terug in mijn zak.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 15:30
Rick ging bij Elisa op de bank zitten en bleef een lange tijd naar haar kijken. Hij hoopte dat ze snel wakker zou worden. Noah belde naar ELisa's mobiel." Waar blijf je toch?" Ik stond op. "Ik doe haar wel even andere kleren aan !" Ik tilde mijn zusje op en bracht haar naar de badkamer en maakte haar schoon. Henry keek bezorgd naar Paige. "Moet je iets hebbeN?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 15:51
Noah wachtte ongeduldig tot Elisa zou opnemen, tot hij plots een paar armen om zijn middel werden geslagen en Selina legde ook haar hoofd tegen zijn borst aan. Rick keek haarz blij aan. "Ik heb je hierheen gebracht want het is veel te koud om buiten op dat bankje te slapen !" Daarna veranderde zijn gezicht naar bezorgd. "Wat is er gebeurd?" Henry ging bij haar zitten. "Wil je je graag omkleden?" Ik deed Maria propere kleren aan.