Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 16:14
Rick knikte. "Dat begrijp ik !" zei hij en begon haar te kussen vol liefde. "We hoeven niet te praten! " Noah draaide zich geschrokken om en zijn blik werd boos. "Laat me met rust !" Henry tilde haar op en bracht haar naar hun kamer en legde haar op bed. "Welke kleren wil je graag hebben?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 16:17
Ik duwde Rick weg. ''Wat doe je?'' Vroeg ik toen. ''Ik wil dit niet'' Ik stond op en wou weg gaan. Paige dacht na. ''Mee joggin pak die zit zo lekker.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:05
Henry knikte en nam dat uit de kast. "Lukt het je, of moet ik helpen?" vroeg hij Ik knuffelde Maria. Rick hield haar tegen en keek boos. "Je blijft hier !" Selina begon een spreuk o pte zeggen en zei toen in gedachten tegen Rick dat ze de spreuk gedaan had. Rick hoorde het en liet haar los. "Ik wil graag dat je blijft ... Ik sta altijd voor je klaar !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:11
Rick liet haar gaan. "Je kan altijd bij me terecht !" Selina keek Noah aan. PLots sloeg die zijn armen om haar heen en begon haar vol liefde te kussen. Henry knikte. "Ok, !" zei hij met een glimlach. "Zal ik de kamer uitgaan?" Ik ging op de bank liggne.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:18
Ik keek hem aan. ''Nooit'' Zei ik toen. ''Ik hou van Noah.'' Ik ging naar huis en naar binnen. ''Noah ik ben er weer.'' Paige schudde haar hoofd. ''Dat hoofd niet''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:27
"Ok !" zei Henry en bleef bij Paige. Ik was in slaap gevallen. Rick zuchtte. "Doei Elisa !" Hij grijnsde toen ze wreg was. Noah lag ondertussen op de bank met Selina en had net haar shirt uitgetrokken en begon nu haar broek los te maken. Maria was boos.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:32
Ik zag het. ''Noah'' Zei ik geschroken. ''Wat doe je'' De tranen liepen over me gezicht. Paige deed haar kleren uit en stond op en liep naar Henry. ''Het'' Ze wou dit en wou niet bang zijn.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:35
Henry keek Paige aan en gaf haar haar joggin. "Hier ! Doe maar snel aan voor je het koud krijgt! " Onzeker, maar vooral bezorgd keek hij haar aan. De spreuk was meteen uitgewerkt toen hij Elisa hoorde en hij sprong recht. "Ik ... het ... ik weet niet hoe het kwam ... ik wilde niet, maar ... toen ... ik weethet niet meer !" Zijn ogen vulden zich met tranen en hijrende naar Elisabeth toe en wilde haar omhelzen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 18:38
Ik keek hem aan. ''Hoe kun je'' Ik duwde hem bij me weg. ''Blijf van me af'' Ik schemerde naar boven. ''Ik ga weg hier.'' Ik begon alles in te pakken. Paige schudde haar hoofd. ''Nee dan moet je hem straks weer uittrekken.'' Ze trok hem mee naar het bed toe.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 21:36
Noah begon te huilen en draaide zich naar selina. "Buiten jij !" Selina bleef liggen. Rick wachtte ongeduldig af. Ik sliep door. Henry glimlachte, tilde Paige toen plots op en legde ahar weer op het bed waarna hij bij haar ging liggen en haar begon te kussen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 18 maa - 21:40
Ik liet me na een tijdje huilend op bed liggen. ''Hoe kun je me dit aan doen'' Huilde ik en stond weer op en ging naar beneden. ''Ik ben weg'' Ik liep naar buiten en wist even niet waar ik heen moest maar toen wist ik het. ''Rick ben je thuis'' Ik klopte op zijn deur.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 maa - 23:30
Noah wilde haar achterna lopen. "Elisa, zo ging het niet !" riep hij. "Alsjeblieft !" Hij begon te huilen en deed niets toen Selina hem omhelsde. HUilend legde hij zijn hoofd tegen haar schouder. Rick rende meteen naarde deur. "Ja, ik ben thuis ! zei hij . "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 20 maa - 4:45
Ik was heel erg verward en van streek. ''Nee het gaat niet'' Zei ik huilend tegen Rick. ''het gaat helemaal niet met me'' Ik keek hem aan. ''Mag ik hier een tijdje logeren?'' Vroeg ik toen aan hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 15:54
Rick hield Elisa in haar armen. "NAtuulijk, je bent hier altijd welkom, dat weet je toch?" zei hij tegen haar en keek haar diep in haar ogen aan. "Je mag zolang blijven als je wil !" zei hij en was blij dat ze naar hem toegekomen was en niet naar iemand anders gegaan was. "Wil je erover praten?" vroeg hij. "Of liever niet?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 15:59
Ik schudde me hoofd. ''Nee ik wil er niet over praten.'' Ik keek hem aan. ''Sorry als ik je stoor.'' Ik begon weer te huilen. ''Maar ik kon nergens anders heen'' Huilde ik.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 16:08
Rick glimlachte. "Jij stoort me nooit !" zei hij toen. "En het geeft niet dat je er niet over wil praten !" zei hij en knuffelde haar teon liefdevol. "Doe maar alsof je thuis bent !" ez ihij. "Ik ben blij dat je er bent !" zei hij met een lgfimlach. "heel bij !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 16:11
Ik hield Rick goed vast. ''Dankje'' Zei ik tegen hem. ''Echt heel erg bedankt'' Ik keek hem aan. ''Ik blijf tot ik zelf iets gevonden heb.'' Zei ik toen tegen hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 16:51
RIck knikte. "Goed, jij moet het weten, maar je mag ook voor altijd bij mij blijven hoor! " zei hij en hij keek haar diep in haar ogen aan. Hij wilde haar nergens toe dwingen, maar boog toch zijn hoofd dichternaar haar toe. Noah rende naar boven en sloot zich op in zijn slaapkamer zodat Selina niet tot bij hem kon geraken. "Laat me met rust ! Je hebt heel mijn leven verkl*t !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 17:40
Ik keek hem aan. ''Meen je dat echt?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Dankje'' Ik voelde zijn lippen de mijne raken. 'Hmm'' Ik deed niets om hem tegen te houden.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 17:50
Rick knkte. "Natuurlijk meen ik dat !" zei hij. "Ik zweer het !" HIj kuste Elisa en knuffelde haar tegelijkertijd. Hij had zijn ogen gesloten. "HMmm", mompelde hij. Noah rende naar het bed en liet zich er huilend op vallen. "Het spijt me, Elisa !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 17:51
Ik kuste hem even. ''Sorry'' Zei ik toen. ''Welke kamer wordt van mij?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Dan kan ik me spullen er neer zetten'' Zei ik daarna.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:02
Rick glimlachte. "Je mag bij mij op de kamer slapen !" zei hij. "Het is hier trouwens niet zo groot ... Ik heb maar één kamr !" zei hij toen. "Het spijt me !" Hij begon haar terug te kussen. "Of vind je het nie zo erg?" Seline klopte opde deur. "Noah, doe open !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:14
Ik schudde me hoofd. ''Nee dat is niet erg'' Zei ik toen en ging me spullen weg brengen. ''Zal ik dan als dankje vanavond koken?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Of heb je geen honger?'' Ik keek hem aan.