Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 18:59
Noah volgde maar. "Ik ben gewoon een beetje nerveus ... Het was een belangrijk deel van mijn leven en het is moeilijk omdat zo af te sluiten, dat moet je toch begrijpen !" zei hij smekend. Rick knikte. "Tuurlijk en zeker als ik zo'n lekkere kus gekregen heb !" Hij stond op en liep naar beneden. Hij bestelde het.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 19:08
Ik bleef nog liggen. ''Hmmm lekker'' Ik viel weer in slaap. Salina keek hem aan. '''Dat weet ik'' Zei ze toen. ''Maar ik wil weten waar ik aan toe ben''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 19:13
Noah zuchtte. "Goed, we gaa n!" zei hij. Hij stapte in en startte de wagen. Daarna reed hij naar het husi van Rick. "Hier ish et toch hé?" vroeg hij onzeker. Rick bestelde het eten en liep terug naar boven. Hij ging bij Elisa liggen en begon haar te kussen zodat ze wakker zou worden. NIco was wakker geworden en begon te huilen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 19:28
Nico bleef huilen. "Mama komen !" Rick glimlachte. "Ja, of zal ik gaan? Ik heb het eten besteld !" Noah keek een beetje verbaasd. "Hoe weet je dat eigenlijk?" vroeg hij en keek haar aan. "Dat ze hier is?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 19:36
Noah knikte. "OK, is goed !" zei hij. Hij zweeg even en liep toen anar de voordeur. ""Hoe weet je dat ze bij hem is?" Rick liep naar NIco toe. "Hey grote jongen !" "Mama !" zei Nico boos. "Mama is mo -... "Mama !" "Je mama sla- "Mama !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 19:42
Noah keek verbaasd. "WAarom zou Rick jou vertellen dat Elisa bij hem is? Dus je hebt nu ook nog contact met hem?" vroeg hij. "Of zie ik dat verkeerd?" Nico begon te brullen. "MAMA !" Esther werd oook wakker. "MAma !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 20:41
Noah merkte het. "Lieverd, wat is er?" vroeg hij bezorgd en legde zijn ahnd op haar rug. "Gaat het?" NIco stak zijn armen uit naar zin moeder. "Mama !" Rick zuchtte. "Hij wil mij niet ..."
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 20:43
Ik keek nico aan. ''Nico dat is niet lief'' Zei ik toen. ''mama lag te slapen'' Ik gaapte. Salina ging na een tijdje weer recht staan. ''Het is al weer weg.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 20:52
Nico sloeg zijn armen om zijn moeders nek. "Maal Nico glaag mama hebben !" zei hij op een heel erg droef toontje. "Mama niet willen Nico tloosten? Nico weg moeten gaan?" Charlotte wilde ook naar haar moeder. "Mama pakken !" Noah keek haar bezorgd aan." Wat was er?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 20:55
Ik keek Nico aan. ''Mama wil je wel troosten'' Zei ik toen. ''Maar soms doet iemand anders dat omdat mama niet kan'' Legde ik hem uit. ''Dan moet je niet boos worden.'' Salina keek hem aan. ''Me buik deed pijn, bel nu maar aan''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 21:24
Nico keek verdrietig. "Noah doen dan !" zei hij. "Niet die !" Hij wees naar Rick en schudde zijn hoofd. "Alleen mogen papa, mama of Noah !" Hij zweeg even. "Of Esthel !" Noah keek bezorgd. "Moeten we niet naar een dokter?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 22:01
"Maar de baby moet op de eerste plaats kome n!" zei Noah meteen en wilde teruggaan naar de auto. "We moeten zeker weten of alles in orde is met onze baby !" zei hij toen en trok haar mee. NIco keek verbaasd. "Waalom niet?" Esther keek ook naar haar moeder.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 22:11
Ik keek hem aan. ''Mama wil hem niet meer zien'' Zei ik toen. ''Noah is heel stout geweest'' Salina keek hem aan. ''je wil eronder uit komen'' Zei ze verdrietig.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 22:27
Noah schudde zijn hoofd. "Nee, maar ik wil niet dat onze baby sterft omdat jij wil dat Elisa en ik meteen gaan scheiden !" zei hij. "De baby moet eerst komen en trouwens, wij zij ntoch al samen? Ik ben toch al weg bij haar? Dat scheiden komt echt nog wel !" Nico bgeon te huilen. "Teug vliendjes wolden !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 22:31
Ik schudde me hoofd. '''Dat gaat niet meer'' Ik kleede de kinderen aan. ''Ga maar lekker spelen''' Zei ik toen. ''Dan gaanwe straks lekker eten.'' Salina zuchte. ''Je hebt gelijk'' ze ging in de auto zitten.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 22:39
Nico rende naar beneden. "Jaja, spelen !" rie phij vroljk. Esther rende met hem mee, maar Charlotte liep naar haar moeder toe en stak haar armen uit. "Mama" Noah zuchtte opgelucht. "daar gaan we! "Hij reed naar de dokter.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 16 apr - 22:55
Ik tilde Charlotte op. ''Hey'' Zei ik alleen maar. Salina knikte. ''Ja daar gaan we'' Ze was best bang dat er iets met de baby was. ''Er mag niets met de baby zijn''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 17 apr - 10:29
Charlotte keek blij haar moeder aan. "Mama !" zei ze en gaf haar moeder een kusje. Ze was erg vrolijk en begon te brabbelen. Noah nam haar hand vast en liep de wachtzaal bnnnen. "Hetkomt goed !" zei hij. "Echt waar !" Rick keek naar ELisa.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 17 apr - 21:54
Ik gaf haar een kusje terug. ''Mama houdt van je'' Ik keek naar Rick. ''Ik hou ook van jou'' Ik kuste hem met liefde. ''Hopelijk is het eten er zo'' Salina was onzeker. ''Ik hoop het''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 20 apr - 17:47
?Noah leidde Salina naar een zitplaats en ging toen naast haar zitten. Met een vriendelijke blik die zijn bezorgdheid verborg, keek hij haar aan. "Alles komt goed, echt waar !" Charlotte straalde. "Mama !" Rick keek Elisa vrolijk aan. "Ik hou ook van jou !" zei hij en glimlachte. toen ging de bel. "Daar zal het eten zijn !"