Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:26
Rick keek haar vrolijk aan. "Ik heb wel honger !" zei hij opgewekt. "het is lang geleden dat ik nog eens een zelfklaargemaakte maaltijd gegeten heb !" vertelde hij. "Zelf kook ik niet !" Noah gromde. "Ga weg , Selina !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:27
Ik keek hem aan. ''Dan kook ik vanavond'' Zei ik toen. ''Waar heb je zin in?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Dan maak ik dat klaar.'' Ik glimlachte een klein beetje naar hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:35
Rick kuste haar. "Macaroni?" vroeg hij haar toen. "Zou je dat willen klaar maken?" vroeg hij haar. "Maar dat is pas straks! " HIj keek haar lachend aan. "Nu heb ik zin in iets anders !" Noah zuchtte. "Ga weg !!"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:37
Ik keek hem aan. ''Heb je alles in huis daarvoor?'' Vroeg ik toen aan Ric. ''Waar heb je nu zin in dan?'' Vroeg ik verbaast. ''Noah alsjeblieft, ik wil niet dat ons kind opgroeit zonder zijn/haar vader'' Zei ze verdrietig.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 18:49
Noah hoorde wat ze zei en zuchtte. Na een tijdje stond hij op en liep naar de deur en maakte die los. Hij opende de deur. Zwijgend keek hij haar aan en wist niet wat te zeggen. Ric knikte. "Jep, ik heb denk ik wel alles in huis !" zei hij en begon haar toen vol liefde en passie te kussen. "Ik heb zin in jou !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 19:04
Rick keke teleurgesteld. "Oh sorry !" zei hij en deed een stap weg van haar. Sorry !" Noah knikte. "Ik weet het !" zei hij en streek met izjn hand door zijn haren en dacht even diep na. "Maar je moet van me afblijven !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 19:05
Ik keek hem aan. ''Het geeft niet'' Zei ik toen. ''Maar ik hou nog van Noah, ookal ben ik bij hem weg'' Ik keek hem aan. ''Het heeft even tijd nodig, sorry'' Salina knikte. ''Ok''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 19:40
Rick knikte en streelde haar in haar hals. "Het geeft niet !" zei hij en gaf haar een kus in haar n ek. "Je krijgt zoveel tijd als je wil !" Hij hield ermee op. "Misschien moeten we toch maar naar de winkel om alle ingredriënten te halen, want misschien hebben we toch niet alles denk ik !" Noah zuchtte opgelucht. "OIk moet het geod maken met Elisa !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 21 maa - 19:43
Ik keek hem aan. ''Dankje'' Zei ik toen toen tegen hem. ''Echt waar.'' Ik ging op de bank zitten en zuchte verdrietig. Salina keek Noah aan. ''Denk je dat dat zal lukken?''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 maa - 0:44
"Natuurlijk !" riep Noah uit, heel erg boos omdat hij niet kon leven met de gedachte dat Elisa hem zou verlaten. "Ik geef niet op !" Hij ging bij haar zitten en liet haar tegen hem aanliggen. Hij drukte een kusje op haar wang. "Gaat het weer een beetje?" vroeg hij aan Elisabeth en keek haar met een bezorgde blik aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 maa - 0:46
Ik schudde me hoofd. ''Nee het gaat niet'' Huilde ik. ''Hoe kan hij me zoiets aandoen'' Salina zei een spreuk om Noah zijn liefde voor Elisa te vergeten. ''Ik hou van je'' Ze kuste Noah.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 maa - 0:58
Noah sloeg plots zijn armen om haar heen en begon haar vol liefde en passie te kussen. "Ik hou van jou !" Hij trok haar naar het bed toe. Rick knuffelde Elisa. "Hij verdient jou niet !" zei hji toen. "Jij verdient veel, echt veel beter !" ging hij verder en bracht zijn hoofd dichter naar haar toe.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 maa - 1:01
Ik keek hem aan. ''Dankje'' Ik wist het even niet meer en kuste Rick. ''Hmmm'' Salina genoot en liet zich meetreken. ''Onze Baby houdt ook van je'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 maa - 22:51
Noah keek haar aan. "Gelukkig !" Hij kuste haar. "Ik hou ook van onze babyt!" Hij glimlachte naar Salina en was Elisabeth nu helemaal vergeten. Rick bleef Elisa kussse. "Ik hou zoveel van je !" zei ze. "Heel erg veel !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 22 maa - 22:57
Ik bleef hem kussen. ''Ik hou ook van jou, noah'' Zei ik toen maar had het niet door. ''Ik hou heel erg van je.'' Salina kuste Noah. ''We gaan zo gelukkig worden.'' Zei ze toen vrolijk.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 23 maa - 18:28
Noah knikte, maar had op één of andere manier het gevoel dat hij iets miste. Echt gelukkig was hij niet. Rick stopte met kussen en keek Elisa aan. "Ik ben niet Noah !" zei hij en stond op. Met een boze blik keke hij naar haar. Hij kon het niet geloven: hij had al zoveel voor har gedaan en toch zei ze nu nog steeds Noah. "Ik denk dat het nog te vroeg is !" zei hij toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 23 maa - 21:25
Noah sloot zijn ogen en even verscheen er het beeld van Elisa. Het verdween even snel als het gekomen was. Onzeker bleef hij haar ussen. Zijn handen gleden over haar bovenlichaam. Rick draaide zich weer naar ahar om. "Het geeft nie !" zei hij en ging terug bij haar zitten en sloeg zijn arme,n om haar heen. "Zullen we naar de winkel om eten te gaan kopen?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 24 maa - 19:36
Noah liet Salina begaan. HIj reageerde niet op haar. Noch hielp hij haar met het ontkleden van zichzelf, noch verzette hij zich ertegen. Hij was gewoon zo diep in gedachten verzonken. Rick liep naar haar toe, sloeg zijn armen om haar heen en knuffelde haar een tijdje zwijgend. Uiteindelijk opende hij toch maar weer zijn mond en zei met een glimlach op zijng ezicht. "HEt geeft niet !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 24 maa - 22:47
Noah keek haar aan en de liefdesspreuk werkte meteen op zijn krachtigsste. Hij begon haar te kussen. "Alles in orde !" zei hij nog. Rick glimachte . "Graag gedaan, schat !" zei hij. "Voor jou alles !" Hij glimlachte vrolijk en kuste haar nog een keer. "Laten we naar de winkel gaan !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 24 maa - 23:16
Ik knikte. ''Ja laten we maar gaan'' Zei ik toen. ''Voordat ze gesloten zijn'' Sarina kuste hem terug. ''Wil je met me trouwen?'' Vroeg ze toen aan hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 24 maa - 23:46
Rick knikte en liep zijn husi uit en sloot het zorgvuldig af. Daarna liep hij met Elisa naar zijn auto en stapte in. "Kom je ook ?" vroeg hij en startte de motor alvast. Noah's mond viel letterlijk open van verbazing toen ze hem zo plots, zo onverwachts die vraag stelde. "WAt?" stamelde hij. "trouwen?"