Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 27 feb - 20:36
Ik bleef bewusteloos op de grond liggen en had niet gemerkt dat Elisabeth weggeschemerd was. Noah wel en gilde. "Elisa !" riep hij uit. Charlotte begon te huilen. Maria wilde naar haar moeder toe. "MAM !" Diesel hoorde Elisa en draaide zich met een ruk om. "Elisa! "
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 27 feb - 22:34
Diesel ging van Paige af en keek Elisa nors aan. Hij schemerde vlak voor Elisa en begon haar te kussen. Meteen legde hij zijn handen tegen haar hals aan en keek haar daarna aan. "Als jij bij mij blijft !" Ik verloor veel bloed. Maria wilde naar haar moeder toe. Noah was erg bezorgd om Elisa en hoopte dat Esther, Nico f Charlotte hen niet achterna zouden gaan ..."
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 27 feb - 23:33
Diesel schrok van de klap en deed even helemaal niets. Hij bleef daar gewoon staan, verstijfd ... Maria was helemaal in paniek en was heel erg hard aan het huilen. Tovch werd ik er niet wakker van. Diesel draaide zich om. "Je blijft !" zei hij woedend. Charlotte wilde naar haar moeder.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 27 feb - 23:37
Ik schudde me hoofd. ''Ik blijf hier nooit'' Paige had veel pijn en was overal bang voor. ''We gaan'' Ik wou met haar wegschemeren. ''Blijf voortaan van me familie af'' Zei ik tegen Diesel.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 27 feb - 23:44
Ik lag nog altijd op de grond. Noah begon te ijsberen. "Ze moet snel terug komen !" Diesel liep terug naar Elisa en schudde zin hoofd. "Ik wil het niet !" zei hij en greep haar bij haar pols. "Ik wil dat je blijft !" Maria huilde.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 27 feb - 23:56
Ik keek hem aan. ''Je hebt niets te willen'' Ik gaf hem nog een klap. ''Laat me pols los'' Zei ik dreigend. Paige was nog heel erg van streek. ''Help'' Zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:03
Diesel gaf Elisa een klap terug. "Hou daarmee op ! Ik weet dat je hier wil blijcen en als je bang bent om eenzaam te worden, mag Paige best blivjen !" Maria gilde om haar moeder. Noah wilde Esther vragen hem naar de onderwereld te schemeren, naar Elisa en Paige toe om hen te helpen. Ik lag er nog steeds ...
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:07
Ik trok me pols snel los en rende naar me tante toe. ''Ik blijf hier niet'' Ik schemerde snel weg met Paige. ''An'' Ik rende naar haar toe en begon haar te helen. ''An word wakker.'' Ik was erg bezorgt.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:18
"MAM !" gilde Maria en rende meteen naar haar moeder toe. Ze sloeg haar armen om haar moeder heen. "PAKKEN !" Noah zuchtte opgelucht en rende naar Elisa. "Gelukkig ben je in orde?" Ik kwam langzaam bij. "Elisa?" vroeg ik toen ik aar zag.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:21
Ik keek An aan. ''Gaat het met je?'' Vroeg ik haar bezorgt. Paige was heel erg bang en kroop naar achteren. ''Nee'' Zei ze alleen. Ik keek de rest aan. ''er moet een dokter voor Paige komen'' Zei ik toen tegen hun.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:42
Ik knikte maar snel omdat ik zag dat er iets met mijn moeder aan de hand was. Bang keek ik Elisa aan. "HoezO?" vroeg ik en stond op. Maria staarde haar moeder verbaasd aan en dacht nu echt dat haar moeder niet van haar hield . Een tijdje bleef ze gekwetst staan, draaide zich om en liep naar een stoel waar ze opkroop. Ik liep naar mijn moeder toe, raakte haar niet uit, maar ging op mijn hurken zitten zodat ik haar kon aankijken. "Mama?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:43
Ik keek An aan. ''Diesel hij heeft'' Ik vond het moeilijk te zeggen. ''Hij heeft haar verkracht'' Zei ik uiteindelijk. Paige bleef bang rond kijken. ''Weg'' Mompelde ze.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 0:49
Mijn ogne werden even duister en toen werden ze weer gewoon omdat ik besefte dat als ik niet achter Diesel was aangegaan en gewoon naar haar had geluisterd, dit nooit gebeurd zou zijn. "Mama, het spijt me !" zei ik tegen haar en sloeg mijn armen om haar heen. "Wil je naar huis en dan douchen?" vroeg ik . Noah keek Elisa geschrokken aan." Die hufter! " Maria zat stil op haar stoel. Charlotte riep om haar moeder. Nico en Esther kwamen op hun moeder afgerend. "Mama !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 13:43
Charlotte keek erg blij. Esther keek haar moeder aan3. "Waar jij was?" vroeg ze. Maria zat nog steeds op haar stoel. Ik knuffelde haar en keek haar bezorgd aan. Daarna keek ik om naar Elisa. "Wat moeten we doen?" vroeg ik onzeker. Noah keek onzeker naar Paige.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 13:45
Ik keek Esther aan. ''Mama was even tante Paige aan het helpen.'' Legde ik haar toen uit. Paige schrok heel erg toen An haar knuffelde. ''Weg'' Zei ze nog steeds. Ze bloede aan de onderkant ''Ze moet onderzocht worden.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 13:54
Esther knuffelde haar moeder. "Mama is lie f !" zei ze trots. Ik liet mijn moeder los en keek om. "Noah, kan jij even een dokter halen?" Ik wilde bij mijn moeder blijven voor het geval ze weg wilde orben. "Liefst een vrouwelijke !" Noah knikte en liep de kamer uit. Ik keek mijn moeder weer aan. "Het komt goed !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:03
Ik nam mijn moeder bij haar armen zodat ze niet weg kon en probeerde haar in haar ogen aan te kijken. "Mama, rustig, de dokter gaat je alleen maar helpen, het komt goed, alles komt goed, ik blijf bij je en ik laat niemand je pijn doen, ok?" Esther straalde. Nico gaf zijn moeder een kusje. "Lieve mama !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:06
Ik glimlachte vrolijk. ''Dankje'' Ik gaf hem een kusje terug. Paige schudde paniekerig haar hoofd. ''Neee wil ik niet'' Ze bleef proberen weg te orben. ''Wil ik niet''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:12
"Mama, alsjeblieft !" smeekte ik haar. "Je moet echt onderzocht worden ! Ik weet dat het niet leuk is, maar het moet !" Ik bleef haar goed vasthouden. "Het komt goed !" NIco straalde. Noah kwam terug binnen met een dokter. "Daar is ze !" zei hij en wees naar PAige. Daarna liep hij tot bij Elisabeth en keek haar onzeker aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:15
Ik keek bezorgt naar Paige. ''Wat erg voor haar'' Ik begreep hoe ze zich voelde. Paige keek bang naar de dokter. ''Nee niet doen'' Ze begon te huilen. ''Wil het niet''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 28 feb - 14:22
Ik had tranen in mijn ogen terwijl ik naar mijn moeder keek en wist niet wat ik moest doen. Ik hield haar maar gewoon aan haar arm vast zodat ze zeker niet weg kon. De dokteres liep tot bij Paige en ging op haar hurken zitten zodat ze op ooghoogte was met haar. '"Wat is haar naam ," vroeg ze aan mij en ik antwoordde. Daarna keek ze Paige weer aan en glimlachte vriendelijk. "Hallo Paige, ik ben dokter Matheefs !" Noah knikte. "Ja !"