Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 19:48
Noah huilde. "Het spijt me, Elisa !" riep hij uit en nam haar handen beet. "Ik weet niet wat er met me aan de hand was, maar ik hou echt waar, heel erg veel van jou !" Hij hoorde plots Selina en draaide zijn hoofd. "Selina !" zei hij plots en rende naar haar toe. Hij begon haar vol liefde te kussen en was weer helemaal in de ban van de spreuk. Rick grijnsde blij toen hij het zag, maar zodra Elisa naar hem zou kijken, verdween die.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 19:50
Ik zag het en werd woedend. ''DIT NOEM JE VAN ME HOUDEN'' Ik keek hem aan en me ogen vlammen. ""VAL TOCH DOOD'' Ik liep naar Rick. ''We gaan'' Zei ik toen en ik liep naar buiten. Salina bleef Noah kussen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 20:26
Noah draaide zich geschrokken om en keek naar Elisa. "Elisa !" rie phij en begon terug te huilen. Het werd hem allemaal te veel en hij gin g op de grond zitten. "Dit kan niet ! Dit moet een nachtmerrie zijn !" Rick knikte en volgde Elisa. "Gaat hte?" vroeg hij. "Wat een idioot is die Noah !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 20:27
Ik ging in de auto zitten. ''Ik wil hier weg'' Ik begon te huilen. ''Ik wil hier meteen weg.'' Salina ging voor hem zitten. ''Schatje toch'' Ze omhelsde hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 21:29
Noah's ogen waren duister geworden. Hij moest zich erg hard verzetten tegen de spreuk en het verdriet om het verlies van Elisa hadden hem slecht gemaakt. Hij duwde haar naar achteren. "Ga weg !" Rick reed snel naar huis. Nico zag zijn moeder huilen. "Mama verdrietig?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 21:31
Ik keek naar Nico. ''Ja mama is verdrietig.'' Zei ik toen. ''Maar het komt goed'' Salina keek naar Noah. ''Noah ik ben het'' Zei ze toen. ''Denk aan ons ongeboren kind.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 22:33
Noah's ogen bleven even duister en hij st ond op. "Ga weg !" zei hji boos en liep naar de keuken toe. Rick parkeerde de wagen." We zijn er !" zei hij. Nico bleef naar zijn moeder kijken. "Nico kusje geven?" Charlotte en Esther sliepen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 22:40
"Maar dan mama niet meer verdrietig", zei hij treurig en wilde graag zijn moeder helpen. Rick hielp iedereen uit de auto. "Ja, ga maar wat slapen, ik pas wel op de kidneren0." Nico strompelde naar de voordeur. Noah draaide zich om. Slaperig liep Esther achter Nico aan. Wat heb je niet begrepen aan : ga weg? !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 22:44
Ik knikte. ''Ok dankje'' Ik ging naar de slaapkamer. ''Noah hoe kun je toch'' Salina had tranen in haar ogen. ''Denk toch aan onze baby'' Zei ze snikkend. ''Ik hou van je.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 23:07
Nico ging op de bank zitten en keek nors om zich heen." Niet mooi hiel !" Esther ging naast hem zitten en keek een beetje bang naar Rick. Rick zette Charlotte ook op de bank en ging toen naar Elisa toe." Gaat het?" Noah's ogen werden minder duister en hij nam haar in zijn armen. "Het spijt me !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest ma 30 maa - 23:10
Ik schudde me hoofd. ''Nee het gaat niet'' Zei ik toen. ''Hoe kan hij me dit aandoen'' Ik keek hem aan. Salina keek hem aan. ''Ik hou van je en van ons kind.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 31 maa - 22:57
Rick omhelsde haar. "Hij is gewoon een egoïstische klootzak en je bent veel beter af zonder hem, echt waar, geloof me !" Hij zweeg even." Ik zou je zo nooti behandelen !" Hij kuste haar. "Nooit !" Noah knikte. "Weet ik !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest di 31 maa - 22:59
Ik kuste hem terug. ''Ik wil hem vergeten.''' Zei ik toen. ''help me daarbij'' Ik begon hem weer te kussen. Salina keek hem aan. ''Zullen we de bruiloft gaan regelen?' Vroeg ze toen onzeker.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 1 apr - 13:31
Rick knikte. "Ok !" Hij sloeg zijn armen om haar heen en begon haar vol liefde te kussen. Zijn handen lagen op hgaar rug en gleden nu naar de onderkant van haar shirt. Nico vond het niet fijn in het huis va Rick. Hij wilde graag weer naar huis toe, maar was zo moe dat hij in slaap viel. Noah kee haar onzeker aan. Hoe verder Elisa bij hem weg was en hoe dichter Salina bij hem was, dat zorgde ervoor dat hij zich minder goed kon verzetten. "Maar ik ben nog getrouwd met Elisa ..."
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 1 apr - 14:10
Ik kuste Rick terug. ''Dankje'' Zei ik zachtjes. ''Voor alles'' Ik begon zijn t-shirt uit te trekken. Salina keek hem aan. ''Ja kan scheiden.'' Zei ze toen tegen Noah.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 1 apr - 22:20
Rick glimlachte en liet Elisa een beetje los en ging wat naar achteren leunen zodat ze zijn shirt uitkreeg. Esther was de enige die niet in slaap gevallen was, en kwam van de bank af. BEdeesd liep ze de trap op naar boven toe en wilde haar moeder hebben. Onzeker liep ze verder en vond uiteindelijk de juiste kamer. Ze kon net aan de deurklink en opende de deur ... Naoh knikte. "Maar dat duurt even voor het geregeld is en dan kunnen we de bruiloft nog niet in orde maken ..." Hij was best blij daarom.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest wo 1 apr - 22:22
Ik hoorde wat en zag toen Esther. ''Esther lieverd'' Ik liep naar hem toe. ''Zal ik je naar bed brengen'' Ik gaf haar een kusje. Salina keek hem aan. ''Laten we dan nu die scheiding gaan regelen.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 3 apr - 16:52
Esther begon te huilen en schudde haar hoofd. "Esther huis willen !" zei ze. Noah keke haar geschrokken aan. "Ik denk dat we Elisa even tot rust moeten laten komen !" zei hij toen tegen haar een gaf haar een kus. "Die bruiloft komt wel, je moet alleen even geduld hebben !" De rest van de kinderen sliepen nog lekker.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 3 apr - 17:00
Ik keek haar aan. ''Dat kan niet lieverd'' Zei ik toen. ''Dat kan niet, kom ik breng je naar bed.'' Ik tilde Esther op en bracht haar naar bed. Salina keek Noah aan. ''Je wil zeker niet met me trouwen'' Ze rende gekwetst naar boven.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 3 apr - 17:12
Estherbegon te huilen. "Nico, Jane en Charlotte ook niet bed slapen !" huilde ze en wilde helemaal niet gaan slapen. "Niet slapen !" Noah keek haar verbaasd na. "salina! " Onzeker bleef hij even staan en liep toen naar boven toe op zoek naar haar. "Ik wil wel met je trouwen !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 3 apr - 17:44
Ik keek Esther aan. ''zij gaan ook slapen'' Zei ik daarna. salina keek huilend Noah aan. ''Niet waar'' Zei ze toen. ''Je wil niet eens met Elisa scheiden'' Ze keek huilend weg. ''Je houdt niet van mij of onze baby''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 3 apr - 19:36
Noah kon er niet tegen om haar te zien huilen en snelde naar haar toe. Meteen sloeg hij zijn armen om haar heen en drukte haar tegen zich aan. "Lieverd toch, natuurlijk wil ik met haar schelen !" Het deed hem pijn om dat te zeggen. "Maar het gaat gewoon niet zo snel !" Hij drukte een kusje op haar hoofd en keek haar daarna aan. "Zullen we al nadenken over waar we het feest zullen houden?" vroeg hij en knuffelde haar. Esther keek haar moeder onzeker aan en begon al te twijfelen. "Maar Esther grootst is !" zei ze toen. "Dan Esther niet eerst moet slapen !" Ze keek haar moeder vastbesloten. "Eerst Esther met mama zijn !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 3 apr - 21:19
Ik dacht na. ''Ok je mag vanavond opblijven'' Zei ik toen. ''Maar morgen ga je optijd naar bed'' Ik tilde haar weer op en liep naar Ric. ''Ze mag nog opblijven.'' Salina bleef huilen. ''Ik geloof je niet.'' Zei ze toen verdrietig. ''Je kan de scheiding toch al aanvragen''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 4 apr - 15:29
Esther keek een beetje onzeker naar Rick en toen naar haar moeder. "Verhaaltje vertellen?" vroeg ze lief. "Ja, morgen tijd bed! " Rick keek met een glimlach naar Esther. "Hallo !" Esther zei niets terug. Noah keek haar aan. "Ik kan dat toch moeilijk achter haar rug doen? We zijn getrouwd geweest, dan vind ik dat we op zijn minst even kunnen bespreken dat we gaan scheiden !"