Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 19:38
Noah begon het meisje te kussen zodra ze alleen waren. Heel even dacht hij aan Elisa, maar hij wilde even alles vergeten en lekker ontspannen. Nico begon erg hard te huilen. Hij zag zelfs al helemaal rood van het harde huilen. Charlotte werd wakker en begon ook te huilen. Rick deed Elisa's kleren uit. "Ok, zal ik doen !" Hij liet Elisa genieten en hoopte dat ze helemaal zou ontspannen en al de rest zou vergeten.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 19:40
Ik dacht niet meer aan Noah. ''Wat kus je lekker'' Ik hoorde Nico en Charlotte niet. ''Ga door'' Ik trok Rick zijn kleren uit. ''Ik wil het'' Zei ik toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 19:51
Rick grijnsde. "JIj doet het anders ook niet slecht hoor !" zei hij en knikte. "Goed !" zei hij en trok de rest van zijn kleren uit. Daarna liet hij Elisa genioeten. Nico werd nog bozer en maakte ook Esther wakker. Charlotte begon steeds harder te huilen. Nico zei. "Ik boos mama !" Hij schemerde weg.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 19:53
Ik genoot heel erg. ''Hmmm wat lekker'' Ik was verder alles vergeten. ''Dat was heerlijk'' Ik ging tegen hem aanliggen. ''Dankje'' Zei ik toen tegen hem.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 20:05
Rick had ook genoten. "Graag gedaan !" zei hij met een glimlach en streelde haar. "Ja, ik vond het ook heerlijk !" Esther schemerde naar haar moeder toe. "Mama !" Charlotte bleef hard huilen. Noah was Elisa helemaal vergeten.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 20:22
Hij was erg dronken en viel bijna meteen in slaap. Hij had erg veel zitten drinken om te vergeten dat hij en Elisa wat problemen hadden. Esther knikte. "Nico wakker maken mij !" zei ze en hoorde toen ook Charlotte. "En Charlootte !" Toen keek ze met vonkende ogen naar Rick en wees naar hem. "Wat doen ?" vroeg ze. Nicolaas was bij zijn vader.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 20:23
Ik keek naar Esther. ''Mama komt'' Ik stond op en deed wat aan. Ik tilde Esther op en liep naar hun kamer. ''Waar is Nico'' Ik zag hem niet. ''NICO'' Riep ik toen. Ik probeerde Charlotte te troosten.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 20:48
Noah werd na een lange tijd wakker en had niet door waar hij was. "Elisa?" vroeg hij zachtjes en ging recht in bed zitten. Hij schrok toen hij besefte waar hij was en wat hij gedaan had. Meteen sprong hij uit bed en begon zich aan te kleden. Hij wilde het meisje, van wie hij niet op de naam kon komen, niet wakkermaken zodat hij ongemerkt kon vertrekken. Nico hoorde zijn moeder niet. Zodra ELisa met Esther de kamer buitengelopen was, stond hij op uit bed en kleedde zich aan. Esther keek om zich heen. "Nico weg !" Charlotte kalmeerde een beetje.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 20:50
Ik probeerde Nico te voelen. ''Ik voel hem niet'' Ik raakte in paniek. ''Nico'' Riep ik toen. ''Waar ben je toch'' Ik was heel erg in paniek en wist niet wat ik moest. '''LEAH''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 22:19
Leah orbde buinnen. "Wat is er?" vroeg ze. Esther keek haar moeder onzeker aan. "Nico weg?" Noah ging op weg naar huis." Wat heb ik gedaan? Wat heb ik gedaan ? Verdomme !" Hij ging te voet naar huis ook al was het erg kouid.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 22:26
Ik keek Leah in paniek aan. ''Nico is weg'' Ik stond op het punt te gaan huilen. ''Ik kan hem niet voelen.'' Ik probeerde me tranen tegen te houden. ''Wat voor slechte moeder ben ik'' Ik was Nick helemaal vergeten.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:12
Leah omhelsde Elisa even. "We vinden hem wel !" zei ze. "Je bent geen slechte moeder !" zei ze streng. Esther schudde haar hoofd. "Niet slechte moeder !" Rick kwam binnen geloepn. Noah kwam thuis aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:15
Ik zag Rick binnen lopen. ''Rick ik euhhh.'' Ik wist niet wat ik moest zeggen. ''Je kunt beter gaan'' Zei ik toen maar. ''Ik moet me zoontje vinden'' Zei ik nog paniekerig.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:23
Rick knikte en liep naar beneden. Noah kwam hem tegen en keek hem verbaasd na. "Wat deed je hier?" vroeg hij. Rick draaide zich half om. "Niets !" zei hij en ging snel verder. Noah liep naar boven en vond Elisa, Leah, Charlotte en Esther. "Hallo?" vroeg hij onzeker. "Wat is er?" Leah keek onzeker. "Zalik de Esther en Charlott terug in bed gaan leggen?" vroeg ze. "ze kunnen natuurlijk niet mee !" Ze wilde Noah en Elisa even wat tijd alleen geven.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:26
Ik knikte na Leah. ''Ja dat is goed'' Ik keek Noah aan. ''Nico is weg'' Plots kon ik me tranen niet tegen houden. ''Ik kan hem niet voelen'' Ik vergat even dat ik boos op Noah was.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:51
Noah vergat zijn problemen met Elisa ook en omhelsde haar. "We vinden hem wel !" Leah was met de kinderen naar de andere kamer gelopen en probeerde hen wat te kalmeren. Noah gaf Elisa een kus. "Ik beloof het !" Hij bleef har goed vasthouden." Waarom is hij weggegaan?" vroeg hij toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:53
Toen Noah me wou kussen draaide ik me gezicht weg. ''Ik weet het niet'' Zei ik toen. ''Misschien omdat hij naar bed toe moest'' Ik was nog erg aan het huilen. ''Wat voor moeder ben ik wel niet'' Huilde ik hard.
Laatst aangepast door speedy3322 op do 19 feb - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:54
Noah probeerde te verbergen dat hij zich gekwetst voelde toen ze haar hoofd wegdraaide van hem. "Eh...", zei hij en was even van slag. "We vinden hem wel !" Hij liet haar los. "Je bent geen slechte moeder !" ezi hij. "Dat mag je niet denken !" Hij dacht even na en zei toen. "Waar denk je dat hij zou zijn?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 19 feb - 23:57
Ik keek hem aan. ''Ik weet het niet'' huilde ik. Ik zuchte en keek Noah aan. ''we moeten straks praten als Nico terug is.'' Ik zette van alles klaar en wou de verloren heks spreuk doen. ''Dit moet werken.'' Ik begon de spreuk op te zeggen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 20 feb - 18:24
Noah knikte. "Ja, we moeten inderdaad praten !" zei hij en keek even naar de grond. Daarna keek hij weer op. "Maar eerst moeten we Nico terugvinden !" Esther schemerde naar haar moeder. "Mama Esther helpen !" Leah zuchtte en hoopte dat Charlotte haar zus niet achterna zou doen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 20 feb - 18:27
Ik knikte. ''Ja eerst Nico vinden. Ik keek Esther aan. ''Weet jij waar Nico is'' Vroeg ik toen aan Esther. ''Als je het weet moet je het mama vertellen'' Ik knuffelde haar even.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 20 feb - 18:35
Noah keek naar Elisa en voelde zich erg schuldig om wat hij gedaan had. Esther schudde haar hoofd. "Nee, niet weten !" zei ze eerlijk. "Willen helpen !" Charlotte keek Leah grijnzend aan en schemerde toen in haar meoders armen. "Mama !" zei ze vrolijk. Leah orbde achter haar aan. "Charlotte !" ezi ze streng. Charlotte begon te huilen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 20 feb - 18:54
Leah pakte Esther en Charlotte weer over. Esther was erg teleurgesteld en zei niets. Charlotte begon heel erg hard te huilen. "Mama !" Noah keek Elisa aan. "Zullen we de spreuk doen?" vroeg hij aan haar. Leah verliet de kamer met Elisa's dochters.