Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 18:15
Ik knikte en stond op. "Ja is goed !" zei ik. Ik was erg vermoeid omdat ik niet goed kon slapen. De hele tijd dacht ik aan Hendrik. Hij was nu al zo lang bij die mensen en ik vondh et vreselijk dat hij me niet meer kende. "Ik hoo pdat het werkt !" Noah rende haar achterna. "Elisa, wacht !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 20:45
Ik keek even om. ''Ik ga even in bad'' Zei ik toen. ''Ik moet me even ontspannen anders word ik gek.'' Ik liep door naar boven. Lucas pakte An haar hand vast en zei de spreuk op. ''Daar gaan we'' Zei hij toen ze verdwenen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 20:57
Jef was best uitgeput omdat de spreuk die hij uitgesproken had om zijn huis te bschermen veel kracht eiste. Ze werden namelijk bijna elke dag aangevallen en het begon erop te lijken dat hij het niet lang meer zou volhouden. "Gretha?" Noah knikte. "Ok, i sgoed !" Hij keek bezorgd naar haar. "Roep maar als je iets nodig hebt ofzo !" Ik glimlachte opgelucht.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 21:00
Ik knikte. ''Ja is goed'' Ik liet het bad vollopen. ''Dit zal me even goed doen.'' Gretha keek bezorgt naar Jef. ''Lieverd gaat het met je?'' Vroeg ze toen bezorgt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 21:20
Jef schudde zijn hoofd." niet echt !" Plots schreeuwde hij het uit van de pijn omdat Lucas en ik door de bescherming waren geraakt. "Lucas, drankje, nu !" zei ik tegen hem en hoopte dat hij het snel zou gooien. Noah maakte zich zorgen om Elisa en hoopte dat alles goed zou komen met haar. Met een zucht liet hij zich op de abnk vallen en belde toen naar Ric om tehoren hoe het met zijn beste vriend gesteld was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 21:48
Noah hoorde het meteen. "Hoe gaat het nu met je?" vroeg hij bezorgd. Zijn blik gleed even over het plafond alsof hij van hier kon zien hoe het met Elisa ging. Jef duwde net op tijd Gretha opzij, maar werd zelf hard geraakt. Meteen verloor hij het bewustzijn. "Geef me mijn zoon terug! " schreeuwde ik naar Gretha. "Nu !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 22:09
"Oh jawel, nu meteen !" Min ogen vlamden. "Ik wil mijn zoon terug !" Ik was echt woedend door wat ze mij aangedaan hadden en rende naar haar toe. "Jij gaat eraaan! " zei ik en greep haar bij de keel. "OF geef me mijn zoon terug !" Noah hoorde Ric niet. "Ric?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 22:11
Ik werd na een tijdje wakker. ''Oh ik ben in slaap gevallen'' Ik droogde me af en deed me badjas aan en liep naar Noah toe. Ric dacht na. ''Het gaat slecht'' Zei hij toen. Gretha gaf niet toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:05
Noah keek blij op. "Hey, ELisa !" zei hij vrolik en luisterde dan weerbezorgd naar Ric. "Anders moet je even langskomen ...", stelde hij voor. Ik bleef haar keel dichtknijpen en mijn ogen werden steeds duisterder en duisterder. Ik moest en zou mijn zoon terugkrijgen. Jef schrok en gooide met zijn laatste kracht een vuurbal naar me toe. Ik werd hard geraakt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:09
Ik keek Noah aan. ''Hey lieverd'' Ric dacht na. ''Nee ik heb niet echt zin om langs te komen.'' Zei hij toen. ''Maar toch bedankt.'' Gretha kreeg helemaal geen lucht
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:18
Ik liet Gretha los en vloog tegen de muur aan. "Dat deed puijn !" Woedend sprong ik weer overeind. Noah keek vrolijk naar Elisa. "Echt niet?" vroeg hijtoen. "Of moet ik even langskomen?" vroeg hij en wilde zijn beste vriend echt graag helpen. Hij maakte zich erge zorgen. Jef keek gretha aan. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:22
Ik luisterde mee. ''Gaat het met Ric'' Vroeg ik toen. Ric wou niets. ''Nee dankje'' Zei hij toen. ''Ik heb geen zin iemand te zien.'' Gretha schudde haar hoofd. Ze was erg benauwd.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:36
Noah schudde zijn hoofd en zuchtte. "Goed, Ric, maar laat me wel weten als je iets nodig hebt, ok?" vroeg ihj. "Bel dan meteen of kom langs, je ziet maar, maar je moet me verwittigen als je me nodig hebt !" Hij zweeg even. "Zal ik Elisa even geven?" Ik werd rusitger en besefte dat ik haar bijna vermoord had. Lucas?" vroeg ik onzeker en keek hem aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:39
Ik keek Noah aan. ''geef maar'' Zei ik toen tegen hem. Ric wou het niet. ''Nee hoefd niet, ik ga denk ik even slapen'' Hij hong op. Lucas kwam eraan gelopen met de slapende Hendrik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:47
Noah knikte. "Ri..." HIj zucjhtte toen die meteen ophing. "Sorry, Elisa !" zei hij. "Hij heeft opgehangen ..." Hij maakte zich erge zorgen om Ricardo en keek Elis aan. "Het gaat niet goedm et hem !" "Hendrik !" gilde ik bijna en rende naar hem toe. "Laten we gaan !" Jef was in paniek. "Gretha, gaat het?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:50
Ik keek Noah aan. ''Zullen we naar hem toe?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ik ben bezorgt over hem.'' Ric lag op de bank en had een fles wisky vast en begon hem los te drinken. ''Lekker'' Dit deed hij de laaste tijd vaker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:57
Noah knikte. "Ja, laten we dat deon !" zei hij. "Ik maak me ook zorgen ! Maar de kidneren ..." Ik keek Lucas aan. "Laten we gaan !" Jef was erg bang." Gretha, zeg iets !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 11 maa - 23:59
Ik dacht na. ''LEAH'' Toen ze binnen orbte legde ik haar alles uit. ''Wil je op de kinderen passen?'' Gretha was heel benauwd. ''Hou hun........tegen.'' Lucas pakte een flesje. ''Ik heb nog een srankje'' Die gaf hij aan An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 12 maa - 21:03
Leah knikte. "Natuurlijk wil ik dat !" zei ze. "Ga maar snel !" Jef keek haar aan. "Niet voor ik weet of jij in orde bent !" Ik nam het onzeker aan en duwde het toen terug in zijn handen. "Doe jij het maar !" Noah nam Elisa's hand vast.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 12 maa - 21:08
Ik keek Noah aan. ''Laten we gaan'' Ik transporteerde met Noah naar Ric zijn huis toe. ''Ric waar ben je'' Het huis was een zwijnenstal. ''Wat is het hier vies.'' Lucas gooide het drankje naar Jef maar Gretha sprong beschemend voor hem en werd vernietigd. Hendrik was wakker geworden en zag wat er met Gretha gebeurde. Hij begon hard te huilen. ''MAmaaaaaaaaaaaaaa''
Laatst aangepast door speedy3322 op do 12 maa - 22:28; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 12 maa - 22:21
Noah knikte. "Wow! " zei hij en keek om zich heen. "Ben ik bli dat ik hier niet woon !" Hij keek om zich heen en zag Ric niet meteen ergens. Onzeker deed hij een stap naar voren. "Ric?" vroeg hij ook
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 12 maa - 22:30
Ik was heel bezorgt om me broer. ''Ric waar ben je'' Riep ik nog een keer uiteindelijk vond ik hem bewusteloos op de bak met een fles wisky naast hem. ''Ric neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'' Ik probeerde hem bij te laten komen. ''Kom op word wakker.'' Ik schudde hem heen en weer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 12 maa - 22:35
Ik schrok omdat Hendrik wakkeer geworden was en het allemaal gezien had. Meteen draaide ik me om zodat hij het niet meer kon zien en begon snel een spreuk op te zeggen zodat hij zich zou herinneren dat ik zijn moeder was. Noah schrok. "Moet ik de ambulance bellen?" Jef schreeuwde. "gretha !!!!!!!!!!! Hij begon te huilen.